CNA discuta marti cererea de cedare a licentei audiovizuale pentru postul B1 TV catre firma B1 TV Channel. Tot marti, Consiliul va discuta o solicitare de licente audiovizuale prin satelit pentru doua noi posturi de nisa - Imobiliare TV si Turism TV. Patru agentii deruleaza o campanie sociala dedicata luptei impotriva cancerului limfatic. Iar agentia Lowe&Partners a realizat cea mai recenta campanie Labormed.

  • CNA va discuta, marti, o cerere de cedare a licentei audiovizuale B1 TV, detinuta de compania News Television (Romania) SRL catre compania B1 TV Channel SRL, unde Sorin Oancea, ex-Intact, detine 50% din actiuni, dupa cum scria, la inceputul lunii, paginademedia.ro. Sursa citata nota, in data de 2 decembrie, ca potrivit datelor de la Registrul Comertului, firma B1 TV Channel, inregistrata la 29 noiembrie, are ca asociati pe Sorin Oancea (50%) si News Romania SRL (50%).
  • Tot marti, CNA va discuta o solicitare de licente audiovizuale prin satelit pentru posturile Imobiliare TV si Turism TV, solicitare depusa de firma More Liason Services SRL Bucuresti. Potrivit Mediafax, firma care a depus solicitarea il are ca asociat unic pe omul de afaceri grec Ilias Papageorgiadis, care detine grupul de companii More Group of Companies, cu activitati de consultanta si brokeraj imobiliar.
  • Agentiile Grafitti BBDO (creatie), Kaleidoscope (online), MEC Romania (media) si Free Communication (relatii publice) deruleaza in perioada decembrie 2010-martie 2011 o campanie sociala dedicata luptei impotriva cancerului limfatic. Potrivit unui comunicat de presa, campania initiata de Asociatia Salveaza Vieti este dedicata strangerii de fonduri pentru infiintarea primului centru de excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu Timisoara. Proiectul este sustinut de Pro TV, iar Fundatia Vodafone este partener al proiectului.
  • Agentia Lowe&Partners a realizat cea mai recenta campanie de imagine a producatorului de medicamente Labormed, campanie desfasurata in perioada octombrie-noiembrie. Lowe a realizat, pentru aceasta campanie, un spot TV, iar serviciile de media au fost asigurate de Brand Connection, potrivit unei informari de presa.