Bulgaria ar putea inlocui logo-ul folosit in promovarea turismului sau - un trandafir stilizat - dupa ce Ministerul Turismului de la Sofia a lansat un proiect pentru stabilirea brandului turistic al tarii, scrie Novinite.com. Proiectul este estimat la 2,9 milioane de leva (circa 1,48 milioane euro) si in cadrul acestuia urmeaza sa fie analizata piata bulgareasca de turism in comparatie cu pietele concurente.

In cadrul proiectului va fi desfasurata o cercetare pentru a vedea daca logo-ul turistic actual al Bulgariei este suficient de usor de recunoscut sau daca trebuie schimbat. Novinite.com il citeaza pe un reprezentant al Ministerului de profil din Bulgaria, potrivit caruia "cel mai probabil, vom avea un nou slogan. Bulgaria trebuie identificata ca destinatie unica, diferita total de toate celelalte destinatii".

Concurentele Bulgariei in materie de turism sunt, potrivit oficialului citat de Novinite.com, Romania (turism cultural), Austria, Italia (statiuni de schi) si Cipru.