Aproape toate ziarele generaliste si economice si saptamanalele de business au inregistrat o scadere a numarului de cititori in ultimul val al Studiului National de Audienta, aferent perioadei octombrie 2009-octombrie 2010, comparativ cu valul precedent. Click si Libertatea raman ziarele cu cel mai mare numar de cititori, dar Cancan este singurul care inregistreaza o crestere, fie ea si de numai 5000 de cititori, comparativ cu valul precedent. In randul saptamanalelor, Money Express inregistreaza o crestere usoara a audientei.

Click a inregistrat o scadere a numarului de cititori de la 1.258.000 in medie pe editie la 1.210.000, in timp ce Libertatea a scazut de la 1.183.000 la 1.073.000 de cititori in medie pe editie. Al treilea clasat, Cancan, a crescut de la 850.000 la 855.000 de cititori. O scadere substantiala a inregistrat Evenimentul Zilei, de la 391.000 de cititori la 338.000 de cititori, in timp ce Adevarul a scazut de la 631.000 la 599.000 de cititori in medie pe editie. In randul saptamanalelor economice, Money Express creste de la 42.000 de cititori pe editie la 45.000 de cititori in medie pe editie.

Cotidian generalist si de sport - nr. cititori valul oct.09-oct.10 (nr. cititori valul iul.09-iul.10)

  • Click 1.210.000 (1.258.000)
  • Libertatea 1073.000 (1.183.000)
  • Cancan 855.000 (850.000)
  • Gazeta Sporturilor 706.000 (716.000)
  • Adevarul 599.000 (631.000)
  • Jurnalul National 561.000 (588.000)
  • Pro sport 562.000 (588.000)
  • Evenimentul Zilei 338.000 (391.000)
  • Romania libera 154.000 (185.000)
  • Gandul 129.000 (149.000)

Ziar economic - nr. cititori valul oct.09-oct.10 (nr. cititori valul iul.09-iul.10)

  • Ziarul Financiar 183.000 (185.000)
  • Financiarul 156.000 (171.000)

Saptamanal economic - nr. cititori valul oct.09-oct.10 (nr. cititori valul iul.09-iul.10)

  • Saptamana Financiara 231.000 (245.000)
  • Capital 177.000 (191.000)
  • Business Magazin 64.000 (74.000)
  • Money Express 45.000 (42.000)