Alexandru Pomana a preluat pozitia de director de creatie al agentiei Tempo Advertising, pozitie ocupata in ultimii doi ani si jumatate de Adrian Preda, potrivit unui comunicat al agentiei. Potrivit acestuia, Alexandru Pomana, ex-Leo Burnett Group, va ajuta si celelalte agentii din grupul Tempo "in procesul de generare si integrare a ideilor de comunicare". Contactat de HotNews.ro, Adrian Preda spune ca "este o despartire de comun acord, amiabila" si ca e prea devreme sa spuna ce va face, decizia schimbarii fiind luata ieri.

Alexandru PomanaFoto: Tempo Advertising

Alexandru Pomana a lucrat sase ani in cadrul Grupului Leo Burnett, ultima pozitie fiind in cadrul 23 Communication Ideas. El a lucrat pentru clienti precum Kraft Foods, Avon, Citroen, Jurnalul National, Altex, Cancan sau UniCredit.

  • Dragos Grigoriu, Tempo Creative Group, citat in comunicatul de presa: "Ii multumesc lui Predu pentru contributia pe care a avut-o la crearea acestei echipe. Obiectivul lui Alexandru este sa energizeze procesul de creatie".

Adrian Preda, pentru HotNews.ro:

  • "Este o despartire de comun acord, foarte amiabila. Voi mai sta sa predau bocancii, insigna si arma, cum se zice. Nu e nimic senzational, e pur si simplu o decizie luata de comun acord cu managementul agentiei. Se incearca o noua abordare" prin venirea lui Alexandru Pomana.
  • "Decizia a fost anuntata azi, e de ieri. Este prea devreme sa spun ce voi face, am niste idei, dar pentru moment nu pot sa spun".

Anuntul vine la nici doua luni dupa ce Alina Damaschin a preluat conducerea agentiei Rogalski Grigoriu PR, parte a grupului Tempo, in locul Simonei Dan.

Tempo Creative Group include agentia de publicitate Tempo Advertising, agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu PR si agentia de comunicare digitala Kinecto.

Vezi detalii in comunicatul de presa