​Televiziunea publica intentioneaza sa intrerupa contractul cu Splendid Media, regia care vinde spatiul publicitar al canalelor SRTv, potrivit paginademedia.ro. Un studiu Trafic.ro arata ca aproximativ 90% dintre utilizatorii romani de Internet intra zilnic online. Iar pe plan international eMarketer estimeaza ca publicitatea prin retelele sociale va creste accelerat in 2011.

  • TVR se pregateste sa rupa contractul cu regia care vinde spatiul publicitar al canalelor publice, Splendid Media, scrie paginademedia.ro. Sursa citeaza o hotarire votata de CA al TVR in decembrie, potrivit careia "se aproba inceperea negocierilor intre SRTv si Splendid Media pentru incheierea unui act aditional avand ca obiect modalitatile de incheiere pe cale amiabila a contractului dintre cele doua parti". Este citat presedintele TVR, Alexandru Lazescu, potrivit caruia este vorba de "regandirea strategiei de vanzari", sursa citandu-l si pe Radu Budes, managing partner Splendid Media, care spune ca "nu am vazut aceasta decizie, inca nu ni s-a comunicat pe cale oficiala". Splendid Media vinde publicitatea Televiziunii publice de cinci ani, iar contractul in curs expira la sfarsitul acestui an.
  • Aproximativ 90% dintre utilizatorii romani de Internet intra zilnic online, potrivit unui studiu demografic realizat de Trafic.ro in perioada 15 noiembrie-15 decembrie, citat de Mediafax. Studiul - realizat pe baza unui chestionar completat de 26.621 de utilizatori de Internet - afirma, intre altele, ca utilizatorii de Internet au intrat online pentru informatii (89,72%), comunicare si socializare (58,27%) sau incarcat/descarcat fisiere (39,29%). 36,15% citesc bloguri sau forumuri, 35,35% urmaresc clipuri online, 25,18% se joaca online, 22,32% cauta informatii financiare sau de afaceri. Cele mai vizitate categorii de site-uri sunt ziarele si revistele (63,93%), comunitatile online (49,92%), site-urile cu locuri de munca (36,53%).
  • Companiile americane vor cheltui peste 3 miliarde de dolari pentru publicitate prin retelele sociale in 2011, potrivit estimarilor eMarketer. Sursa citata apreciaza ca valoarea publicitatii prin retele sociale, pe piata americana, va fi cu 55% mai mare decat in 2010, urmand sa creasca cu inca 27,7% anul viitor. La nivel global, eMarketer apreciaza ca publicitatea prin retele sociale va creste cu 71,6%, pana la 5,97 miliarde de dolari.