Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro, a inregistrat in 2010, pe piata locala, venituri nete 157,4 milioane de dolari, in scadere cu aproximativ 18 de milioane fata de anul precedent. Profitul OIBDA pentru intregul an a fost de 25,99 milioane de dolari, in scadere fata 2009 (39,93 milioane de dolari).

La nivel international, CME a inregistrat venituri nete de 737,1 milioane de dolari in 2010, cu 8% mai mult decat in 2009, iar profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) pentru intregul an 2010 a fost de 107,3 miliaone, cu 7% mai putin decat anul precedent, potrivit rezultatelor financiare anuntate miercuri.

  • In anuntul de azi, Adrian Sarbu, CEO CME, este citat spunand ca "in al patrulea trimestru, vanzarile noastre si OIBDA au crescut ca rezultat al restructurarii afacerii noastre de radiodifuziune si al revirimentului care se face simtit pe anumite piete. 2010 a fost primul nostru an in care am operat ca o companie integrata vertical. Acum desfasuram sase operatiuni de radiodifuziune, o divizie integrata de continut, Media Pro Entertainment, si un segment new media care inregistreaza o crestere rapida. In 2011 ne asteptam ca revirimentul sa se faca simtit pe toate pietele unde suntem prezenti."

Rezultatele globale ale CME pentru intregul an 2010:

  • venituri nete - 737,1 milioane de dolari (2009: 681,9 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA - 107,3 milioane (2009: 115,3 milioane)
  • Profit operational: 22,8 milioane (2009: pierdere de 38,9 milioane)

Rezultatele globale CME pentru T4 2010:

  • Venituri nete: 247,4 milioane de dolari (T4 2009: 234,4 milioane de dolari)
  • Profit OIBDA: 64,7 milioane (T4 2009: 44,4 milioane)
  • Profit operational: 41,9 milioane (T4 2009: 24,2 milioane)

Venituri nete din activitati audiovizuale inregistrate pe tari - 2010 (2009)

  • Bulgaria - 61,7 milioane de dolari (3,5 milioane de dolari)
  • Croatia - 51,3 milioane (48,5 milioane)
  • Cehia - 265 milioane (271,7 milioane)
  • Romania - 157,4 milioane (175,4 milioane)
  • Slovacia - 90,3 milioane (106,4 milioane)
  • Slovenia - 64,7 milioane (63,3 milioane)
  • Veniturile nete din activitati new media au fost de 11,1 milioane de dolari in 2010, iar cele inregistrate de divizia Media Pro Entertainment - de 140,7 milioane de dolari

Venituri nete din activitati audiovizuale inregistrate pe tari - T4 2010 (T4 2009)

  • Bulgaria - 29,3 milioane de dolari (1,1 milioane de dolari)
  • Croatia - 16,6 milioane (17,7 milioane)
  • Cehia - 91,8 milioane (92,7 milioane)
  • Romania - 48,2 milioane (55,4 milioane)
  • Slovacia - 31,5 milioane (38,9 milioane)
  • Slovenia - 23,5 milioane (22 milioane)