Campania va dura pana in iunie a.c. si vine in continuarea campaniei "Descopera eroul din tine", desfasurata in 2010. Anul trecut, Discovery a identificat pe cont propriu mai multi "eroi" si a difuzat scurt metraje despre povestile lor. Anul acesta, este randul telespectatorilor sa propuna "eroi Discovery".
Ei pot face propunerile pana pe 3 aprilie, intr-o sectiune dedicata campaniei pe pagina www.facebook.com/discovery.romania. In final, zece dintre povestile propuse vor fi selectate de un juriu international format din reprezentanti Discovery Networks.
- Ulterior, in aprilie, finalistii vor participa la un seminar organizat de Discovery, despre cum se realizeaza documentarele de scurt metraj, iar apoi vor avea loc filmarile propriu-zise pentru cele zece scurt metraje despre eroii propusi. Filmele vor fi disponibile pe Facebook din iunie si vor fi difuzate in cadrul festivalului TIFF. Pe baza unei noi jurizari si a voturilor de pe Facebook, va fi desemnat un castigator care va primi un premiu de 3.000 de euro.
Proiectul va fi sustinut de o campanie integrata de comunicare. Creatia este realizata de echipa interna a Discovery Networks si de agentia Headvertising, iar in campanie mai sunt implicate Zenith Optimedia, Httpool Romania si Grayling.
A urcat pe cei mai inalti vulcani de pe toate continentele.