Inscrierile pentru cea de-a opta editie a Romanian Effie Awards, eveniment ce premiaza eficienta in publicitatea romaneasca, au loc in perioada 3 martie - 23 mai 2011, potrivit unui comunicat al organizatorilor. Editia din acest an a Effie Romania aduce mai multe schimbari, inclusiv doua noi categorii speciale - Shopper Marketing si Media Efficiency.

Lucrariel inscrise vor fi jurizate in 9-10 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc in ziua de 13 iunie.

Ce aduce nou Effie Romania 2011:

  • competitia locala va adopta formatul de brief agreat la nivel international - "Brief of Effectiveness" va avea sapte pagini utilizabile, iar "Sustained Success Brief" ramane neschimbat
  • In categoria Shopper Marketing pot fi inscrise campanii de comunicare integrata in-store, care se adreseaza in mod special cumparatorului si care sunt concepute pentru a influenta procesul de cumparare
  • In categoria Media Efficiency pot fi inscrise campanii ale caror rezultate deriva indeosebi din eficienta strategiei media, nefiind vorba, insa, de cumpararea spatiului media
  • Organizatorii introduc o serie de beneficii pentru incurajarea inscrierilor: agentiile nu vor achita taxa de inscriere pentru cazurile fara buget media, inscrise la categoria Non-Profit/Pro Bono, Social Campaigns; nu vor plati taxa de inscriere nici agentiile care inscriu pentru prima data un caz in Effie Romania; agentiile cu mai mult de cinci cazuri beneficiaza de o reducere de 10% din suma totala a inscrierilor