Un format TV romanesc, inspirat din mitul lui Dracula si intitulat "Dracula tour challenge", a fost selectionat in finala MIPFormats Talent Pitch, o sectiune "premium" dedicata formatelor de televiziune, care se va desfasura la targul de televiziune MIPTV de la Cannes (4 - 7 aprilie), relateaza Mediafax.

In acest an, MIPTV, cel mai important targ european de vanzare si achizitionare de produse de televiziune, care se va desfasura la Cannes in perioada 12 - 16 aprilie, va include si editia a doua a MIPFormats Talent Pitch, o sectiune "premium" dedicata formatelor de televiziune.

In finala MIPFormats Talent Pitch au fost selectionate sase formate de televiziune, printre care si "Dracula tour challenge", creat de casa de productie Media Factory din Romania.

Fondata in 2002, Media Factory este una dintre primele case de productie independente din Romania. Media Factory a produs pana in prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "Romania mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" si "Aruncati din tren".