Publicitatea in ziarele americane a atins cel mai scazut nivel din ultimii 25 de ani
Publicitatea online reprezinta circa 12% din veniturile totale ale ziarelor din SUA, dar cresterea acestui segment nu reusese sa compenseze pierderile suferite pe segmentul print. Publicitatea in versiunile tiparite ale ziarelor a scazut constant in ultimii cinci ani.
Datele NAA apar la scurt timp dupa ce un studiu al Pew Research Center, "The State of the News Media", a estimat ca audienta online si veniturile din publicitate online le-au depasit pe cele ale ziarelor tiparite in 2010, conform Reuters. Acelasi studiu arata ca numarul americanilor care spun ca acceseaza informatii online de cel putin trei ori pe saptamana (46% din totalul participantilor la studiu) il depaseste pe cel care spun ca acceseaza informatii publicate in ziare sau in versiunile online ale acestora (40%).

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină