Agentia V+O Communication a castigat contul de relatii publice al Farmec SA Cluj Napoca. iLeo a realizat o campanie online pentru o noua gama de lactate a producatorului Tnuva. Al 14-lea congres national de istorie a presei incepe vineri la Constanta. Iar ARBOmedia anunta ca de luna aceasta vinde spatiul publicitar al Maramures TV si Informatia Zilei de Maramures.

  • Agentia de relatii publice V+O Communication reprezinta de luna aceasta compania Farmec SA Cluj Napoca, potrivit unui comunicat de presa. V+O ofera servicii de relatii cu presa, de comunicare corporate si de brand pentru toate produsele din portofoliul companiei, de gestiune a crizelor si de coordonare a evenimentelor speciale.
  • Agentia iLeo a realizat o campanie online pentru o noua gama de lactate a Tnuva, campanie realizata sub conceptul "Hunger Management Training", potrivit unui comunicat de presa. Campania consta, intre altele, intr-un training online despre nutritie si stil de viata sanatos. Campania a debutat cu promovarea inscrierii in training, agentia anuntand ca in prima saptamana a atras 2500 de participante prin intermediul unui formular plasat pe site-ul producatorului de lacatate sau direct pe Facebook.
  • Al 14-lea congres national de istorie a presei va incepe vineri, 15 aprilie, la Constanta. Potrivit unui comunicat de presa, la eveniment participa 112 specialisti din Romania, Republica Moldova, Serbia, Israel si Olanda, care vor aborda subiecte precum jurnalismul interbelic, miturile interbelice, presa marinareasca sau presa religioasa. In cadrul evenimentului va fi acordat pentru prima oara si premiul national pentru jurnalism "Nicolae Sever Carpinisan".
  • ARBOmedia este de luna aceasta regia de vanzari de publicitate pentru Maramures TV si pentru ziarul Informatia Zilei de Maramures, potrivit unor informari de presa. Maramures TV este detinut de Coza Media SRL, iar Informatia Zilei de Maramures este editat de XS Sud Compani SRL.