The Festival of Media, Montreux - by Discovery&HotNews.ro

Studiu: Cat de puternice sunt efectele reclamelor TV si online display asupra subconstientului

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Marţi, 10 mai 2011, 13:26 Economie | Media & Publicitate


Dr. Carl Marci
Foto: Festival of Media
​Reclamele TV au un impact mai mare asupra subconstientului oamenilor decat reclamele online de tip display, insa experienta de brand este mai puternica atunci cand cele doua tipuri de reclama sunt combinate, potrivit unei cercetari prezentate in cadrul The Festival of Media, desfasurat zilele acestea la Montreux, Elvetia. Studiul, realizat in SUA pentru reteaua Fox, a fost prezentat de Dr. Carl Marci, expert in neuromarketing si fondator al companiei de cercetare Innerscope Research.

  • Urmareste in curand pe HotNews.ro un interviu cu Dr. Carl Marci, fondator Innerscope

Masuratorile biometrice analizeaza reactiile oamenilor la diversi stimuli, la nivel inconstient, urmarind ritmul cardiac, respiratia, miscarile ochilor. Datele obtinute astfel ofera indicii despre impactul stimulilor la nivel cognitiv si emotional. Innerscope - care s-a asociat, recent, cu firma de cercetare de marketing Ipsos - foloseste aceste date pentru clienti din media si publicitate, inclusiv retele mari, precum NBC, Turner sau Fox.

Potrivit cercetarii prezentate la Montreux, cand vine vorba despre impactul la nivel inconstient, reclamele TV ale unui brand sunt de 38 de ori mai puternice decat cele online de tip display. Experienta de brand asupra privitorului este de trei ori mai puternica in cazul reclamei TV, dupa cum releva efectele la nivel emotional. Dar, cand cele doua tipuri de reclama sunt combinate, efectul este cu 25% mai puternic decat daca ar fi fost folosite doar reclame TV.

  • Studiul prezentat de Carl Marci a fost realizat pentru reteaua Fox, pornind de la considerentele acesteia ca publicitatea TV are un impact mai puternic asupra oamenilor, la nivel inconstient, decat publicitatea online de tip display. Potrivit lui Marci, Fox urmarea sa-si imbunatateasca sinergia intre diversele platforme - TV, online - pentru oferta sa de publicitate si avea nevoie de o analiza care sa verifice considerentele sale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3498 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    haha! (Marţi, 10 mai 2011, 13:55)

    Mihaela [anonim]

    Everything from Fox sounds... fishy :)
  • 0 (0 voturi)    
    reclamele (Marţi, 10 mai 2011, 14:17)

    RBoy [anonim]

    Daca toată lumea ar fi ca mine, televiziunile nu ar mai exista. Eu imediat schimb canalul când au reclame.
    • 0 (0 voturi)    
      Gresit, deja ai apucat sa vezi brandul (Marţi, 10 mai 2011, 18:32)

      alex [anonim] i-a raspuns lui RBoy

      si reclama si-a facut efectul, chiar daca 1 sec mai tirziu ai schimbat postul
  • 0 (0 voturi)    
    Un gand razlet (Marţi, 10 mai 2011, 14:21)

    Ciobanu [anonim]

    Daca ar constientiza oamenii ca animatia abundenta in pagina de web este lipsita de bun gust....
  • 0 (0 voturi)    
    unconscious = inconstient (Marţi, 10 mai 2011, 15:01)

    DC [anonim]

    mai puneti mana pe cartile lui tata Freud...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by