The Festival of Media - by Discovery&HotNews.ro

Carolyn Everson, Facebook: Regulile "designului social" in marketing

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Marţi, 10 mai 2011, 14:20 Economie | Media & Publicitate


Carolyn Everson
Foto: Festival of Media
Obiectivul Facebook este sa transforme marketingul dupa regulile "designului social" care sta la baza retelei sociale, reguli potrivit carora oamenii, nu companiile sunt cei indreptatiti sa comunice mesajele pe care le considera relevante privind un brand sau altul. Carolyn Everson, vicepresedinte Facebook pentru vanzari directe globale, a prezentat marti, in cadrul evenimentului The Festival of Media desfasurat la Montreux, Elvetia, "principiile designului social" aplicate de reteaua sociala inclusiv in domeniul comunicarii de brand.

Principiile prezentate de Carolyn Everson:
  • Oamenii, cu tot ceea ce-i intereseaza pe ei, sunt mai importanti decat continutul
  • Impartasirea informatiei de orice fel trebuie sa fie simpla si rapida
  • Putini oameni pot sa-i puna pe multi altii in miscare
  • Cei care-ti sunt sau ti-ar putea fi prieteni sunt acolo

Carolyn Everson a argumentat aceste reguli prin cateva cifre valabile pentru piata americana si care arata importanta comunitatilor de prieteni in orice domeniu:
  • peste jumatate din populatia SUA isi ia informatiile la zi de la prieteni
  • 60% dintre locurile de munca ocupate sunt gasite prin intermediul prietenilor
  • 90% dintre americani au mai multa incredere in prietenii lor decat in critici atunci cand vine vorba despre recomandari muzicale
  • 15 milioane de oameni devin prieteni pe Facebook in fiecare zi

Evolutia comunicarii de brand pe Facebook, din perspectiva lui Carolyn Everson:
  • mai intai, companiile si-au facut propriile pagini de Facebook
  • in a doua faza, ele au intrat in cursa sa stranga cat mai multi fani, faza "inca esentiala"
  • intr-o a treia faza, companiile au inceput sa intre in dialog cu fanii brandurilor lor
  • a patra faza a inceput cand companiile i-au lasat pe oameni sa poarte mesajul de brand in propriile lor comunitati. "Mai important este sa-l asculti pe consumator, nu sa i te adresezi"








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















887 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    facebook (Marţi, 10 mai 2011, 23:02)

    Gei [anonim]

    Mai bine s-ar vedea la o BR... Societate de rht. Stai la computer si vorbesti cu unu/una si crezi ca ti-e prieten... Desi am crescut si eu asa imi dau seama ca e o prostie si pe viitor va aduce mai mult rau decat bine pt. specia umana...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by