Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat oficial, miercuri, pe piata romaneasca, instrumentele de optimizare a campaniilor bazate pe performanta ale retelei internationale Adconion Media Group. Lansarea are loc la un an si jumatate dupa ce Adconion si Goldbach Media - grupul din care face parte ARBOinteractive - au intrat intr-un parteneriat exclusiv pe piata europeana. Potrivit lui Calin Rotarus, directorul ARBOinteractive, tehnologia Adconion este lansata la nivel local dupa cateva luni de testare.

Potrivit reprezentantilor ARBO, tehnologia Adconion oferita acum publisherilor si clientilor din Romania permite mai multa precizie in administrarea si masurarea eficientei campaniilor de tip "performance" (in care se platesc rezultatele expunerii publicitare), de la vizualizarea mesajelor de catre utilizatori la click-uri pe mesajele publicitare, interactiunea cu landing-page-ul si cu site-ul clientului de publicitate, actiunea finala a utilizatorilor (completarea de formulare, inscrieri in concurs etc.).

  • Reprezentantii ARBOinteractive spun ca tehnologia permite administrarea campaniilor cu bugete de la cateva sute de euro la cateva zeci de mii de euro. Ei afirma ca optimizarea campaniilor cu ajutorul noii tehnologii va fi benefica atat advertiserilor, cat si proprietarilor de site-uri

Dupa incheierea parteneriatului Goldbach Media-Adconion, prima piata din Europa Centrala si de Est unde au fost introduse instrumentele Adconion a fost Polonia, unde ARBOinteractive are cea mai puternica prezenta. In Romania, ele sunt lansate in cadrul ARBOperformance, departament al regiei ARBOinteractive dedicat campaniilor bazate pe performanta.

In urma cu un an, Klaus Kappeler, CEO Goldbach Media, spunea pentru HotNews.ro ca introducerea instrumentelor Adconion era o prioritate pentru ARBOinteractive, cu scopul de a intari pozitia regiei independente pe piata locala.

Adconion este o retea independenta de publicitate online infiintata in urma cu sase ani si care are 16 birouri in sapte tari, audienta sa ajungand la 325 milioane de utilizatori in intreaga lume.