Elan Schwartzenberg a spus pentru Paginademedia.ro ca a vandut Publika TV din Republica Moldova directorului televiziunii, Dumitru Tara, pentru 1,5 milioane de euro. GSP lanseaza propria editie de iPad, aplicatie ce va fi promovata printr-o campanie conceputa de Headvertising. Trei agentii romanesti au fost premiate cu aur la EMEA Sabre Awards, premii internationale destinate relatiilor publice.

  • Elan Schwartzenberg spune ca a vandut postul Publika TV din Republica Moldova lui Dumitru Tara, directorul general al televiziunii, dupa cum scrie Paginademedia.ro. Potrivit acesteia, Schwartzenberg a confirmat tranzactia si pretul acesteia - 1,5 milioane de euro. Elan Schwartzenberg este citat spunand ca "am avut mai multe oferte de la mai multe grupuri, dar, pentru continuitate, dar si din respect pentru el, am ales sa preia postul.” La inceputul lunii circulase informatia ca noul proprietar de la Realitatea o mandatase pe fiica lui Sorin Ovidiu Vantu, Ioana Vantu, sa discute vanzarea Publika TV omului de afaceri Vladimir Plahotniuc.
  • Gazeta Sporturilor lanseaza propria editie de iPad miercuri, 25 mai, anunta Catalin Tolontan pe blogul sau. Potrivit acestuia, aplicatia va putea fi descarcata gratuit, dar abonamentul costa 2,99 euro pe luna, varianta iPad a ziarului urmand sa contina articole in exclusivitate. Tolontan anunta si o campanie de promovare a aplicatiei iPad, conceputa de Headvertising, ce include un spot online in care Gigi Becali sfasie ziarul Gazeta Sporturilor, dar si un spot TV regizat de Radu Muntean. Potrivit sursei citate, produsul si lansarea aplicatiei costa aproximativ 250.000 de euro.
  • Adrian Cercelescu, fost redactor-sef adjunct la Gandul, trece la Jurnalul National, unde va fi redactor-sef la editia online, scrie Paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, la Jurnalul online vor pleca si alti jurnalisti de la Gandul. Aceasta publicatie a renuntat, luna trecuta, la versiunea tiparita si a ramas "produs exclusiv digital".
  • Trei agentii din Romania - The Practice, Nicola Porter Novelli si McCann Erickson - au fost premiate cu aur la EMEA Sabre Awards, premii internationale destinate relatiilor publice, scrie IAA.ro. The Practice a fost premiata pentru programul "Crazy about computers" (pentru TechTeam Global) , a categoria Employee Communications. Nicola Porter Novelli a castigat cu campania "Right to Read" (pentru OTP Bank) la categoria The Balkans. Iar McCann Erickson a castigat la categoria Consumer Marketing - Existing Product cu Noul Rom, campanie in care  fost schimbat steagul romanesc pe ambalajul batonului Rom.