Grupul de comunicare Lowe a anuntat, marti, ca cifra de afaceri totala a agentiilor din portofoliu s-a ridicat in 2010 la 218,5 milioane lei (51,9 milioane euro), cu 8,7 milioane lei mai mult decat in 2009, profitul acestora ridicandu-se la 2,57 milioane lei. Grupul apreciaza, intr-un comunicat de presa, ca in 2011 20% din venituri vor veni din digital si ca cifra de afaceri va creste cu circa 10% ca urmare a atragerii unor clientilor noi, profitul urmand sa se mentina la nivelul celui din 2010.

Potrivit informatiilor oferite de Lowe, cea mai mare contributie la cifra de afaceri, in 2010, a avut-o agentia de media Initiative, in timp ce agentia de digital HyperActive - care a intrat in grupul Lowe la sfarsitul lui 2009, a avut anul trecut cea mai mare crestere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent. De altfel, HyperActive este singura agentie care a inregistrat o crestere considerabila a profitului comparativ cu 2009, in timp ce agentia de relatii publice GolinHarris (fosta Lowe PR) s-a mentinut la acelasi nivel, iar profitul raportat pentru agentiile Initiative, Lowe&Partners si Brand Connection a scazut.

Companie - Cifra de afaceri 2009 (lei) - CA 2010 (lei) - Profit 2009 (lei) - Profit 2010 (lei)

  • Initiative - 152.175.747 - 161.034.953 - 2.918.222 - 2.002.172
  • Lowe&Partners - 22.895.187 - 25.837.883 - 1.424.215 - 275.017
  • Brand Connection - 31.262.952 - 21.479.148 - 508.656 - 223.514
  • GolinHarris Bucuresti -5.235.554 - 5.680.568 - 43.200 -43.554
  • HyperActive - 2.486.846 - 4.320.845 - 18.810 - 31.571