Scopul denumirilor de job-uri este acela de a descrie responsabilitatile pe care le are cel care ocupa o functie, potrivit PR Daily. Acest lucru este la fel de important si pentru cel care ocupa job-ul respectiv, si pentru client. Dar denumirile Web Alchemist, Social Media Rockstar, Community Data Guerrilla sau Chatter Monkey nu sunt de-a dreptul ridicole?

Angajatul isi face o idee in legatura cu responsabilitatile pe care le are ocupand acea functie, care patreaza o structura in cadrul unei organizatii. Pentru client conteaza pentru ca stie care sunt asteptarile interactiunii cu cel care ocupa respectiva functie.

Social media se dezvolta extrem de repede pentru a-si avea deja proprii experti. Este ridicol sa se vorbeasca despre Social Media Expert, job care exista deja. Autorul PR Daily, care la randul lui ocupa o slujba cu o denumire absurda, Chief Strategy Sensei, isi pune intrebarea daca aceste denumiri de job-uri ii fac pe cei care le ocupa sa se simta mai bine si daca ele ofera vreun beneficiu real productivitatii unui business.

Lista celor mai ridicole denumiri de job-uri in social media potrivit PR Daily:

  • 1. Web Alchemist
  • 2. Head of Interactions
  • 3. Ant Colony Foreman
  • 4. Chief People Herder
  • 5. Chatter Monkey
  • 6. Community Data Guerrilla
  • 7. Social Media Guru
  • 8. Social Media Swami
  • 9. Public Happy Maker
  • 10. Social Media Evangelist
  • 11. Social Media Rockstar
  • 12. Social Media Missionary