Angajatul isi face o idee in legatura cu responsabilitatile pe care le are ocupand acea functie, care patreaza o structura in cadrul unei organizatii. Pentru client conteaza pentru ca stie care sunt asteptarile interactiunii cu cel care ocupa respectiva functie.
Social media se dezvolta extrem de repede pentru a-si avea deja proprii experti. Este ridicol sa se vorbeasca despre Social Media Expert, job care exista deja. Autorul PR Daily, care la randul lui ocupa o slujba cu o denumire absurda, Chief Strategy Sensei, isi pune intrebarea daca aceste denumiri de job-uri ii fac pe cei care le ocupa sa se simta mai bine si daca ele ofera vreun beneficiu real productivitatii unui business.
Lista celor mai ridicole denumiri de job-uri in social media potrivit PR Daily:
- 1. Web Alchemist
- 2. Head of Interactions
- 3. Ant Colony Foreman
- 4. Chief People Herder
- 5. Chatter Monkey
- 6. Community Data Guerrilla
- 7. Social Media Guru
- 8. Social Media Swami
- 9. Public Happy Maker
- 10. Social Media Evangelist
- 11. Social Media Rockstar
- 12. Social Media Missionary
Cum spune articolul: "oare aceste denumiri de job-uri ii fac pe cei care le ocupa sa se simta mai bine si ofera ele vreun beneficiu real productivitatii unui business"
Eu zic ca da.