Doar 567 de mii de utilizatori romani de Facebook au interactionat, in iunie, cu fanpage-urile romanesti, potrivit unor noi date prezentate de Facebrands.ro. Daniel Dragan va conduce divizia de evenimente business a grupului Medien Holding. Iar BRAT lanseaza serviciul de monitorizare a investitiilor in publicitate radio.

  • Doar 567.663 dintre utilizatorii romani de Facebook au interactionat, in ultima luna, cu cele peste 13.000 de fanpage-uri romanesti monitorizate de Facebrands.ro, serviciu de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania oferit de agentia Standout si dezvoltatorul Byte Flux. Serviciul a lansat noi indicatori de performanta pentru paginile de Facebook - cifra utilizatorilor care au interactionat cu o pagina intr-o anumita perioada de timp ("engaged users") si rata de interactiune pe elemente de continut. Vezi detalii aici
  • Grupul de presa Medien Holding anunta ca, de la 1 iulie, Daniel Dragan s-a alaturat companiei in calitate de director al diviziei de evenimente business, Medien Holding Conferences. Daniel Dragan a fost, in ultimii doi ani, director de proiect in cadrul FinMedia, in prealabil lucrand pentru Media Production Group si Forum Invest.
  • BRAT a lansat, la inceputul acestei luni, serviciul de monitorizare a investitiilor in publicitate radio, serviciu disponibil membrilor BRAT si altor parti interesate de rezultatele monitorizarii. Aceasta va acoperi, la inceput, sapte statii radio, numar care ar urma sa creasca la zece pana la sfarsitul anului si, asemenea datelor referitoare la publicitatea in presa scrisa, va utiliza tarifele-lista practicate de statiile radio (inainte de aplicarea discount-urilor si comisioanelor), potrivit unei informari BRAT.