Bacalaureatul posturilor de "stiri": cazurile CTP si Funeriu

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 11 iulie 2011, 14:14 Economie | Media & Publicitate


C.T. Popescu si Daniel Funeriu
Foto: Colaj / Sursa: Agerpres
"Au lansat fara sa clipeasca un fals", scria, vineri, Cristian Tudor Popescu pe gandul.info, referindu-se la un articol care "ore in sir a stat pe Realitatea.net" si in care se afirma ca unul dintre fiii sai ar fi picat Bac-ul. "Un fals abject care nu poate sa ramana nesanctionat", spunea, o zi mai tarziu, ministrul Educatiei Daniel Funeriu, referindu-se la Antena 3. Post care, citand "un telespectator", a sustinut ca ministrul nu ar fi promovat examenul de bacalaureat din prima incercare.

In ambele cazuri, un "subiect" acuza un post de televiziune de prezentarea unor date false, fara verificare, in chestiuni legate de Bacalaureat.
  • In privinta lui Cristian Tudor Popescu, articolul postat pe Realitatea.net a fost sters de pe site, iar jurnalistul spune ca i-au fost prezentate scuze (un alt articol, referitor la cel de-al doilea fiu al lui Cristian Tudor Popescu si publicat cu o zi inainte pe site-ul dcnews.ro, a fost de asemenea sters).
  • In cazul lui Daniel Funeriu, materialul initial a ramas nemodificat, pana luni, pe site-ul televiziunii Antena 3, pastrand chiar si nota de final - "Stire in curs de actualizare".  Sambata, site-ul a prezentat declaratiile lui Funeriu, inclusiv indemnul ca acest post sa nu mai "minta" si amenintarea ca va da postul in judecata, dar reia, in subsolul articolului, afirmatiile atribuite unui "telespectator" despre presupusele rezultate la Bac ale ministrului.

Cazul Realitatea TV: Bac-ul si C.T. Popescu
  • Joi, Cristian Tudor Popescu publica pe gandul.info un editorial intitulat "Popescu si fiul". El noteaza un articol aparut pe site-ul dcnews.ro (articol sters intre timp), in care se face referire la faptul ca jurnalistul "a fost obligat sa comenteze la televizor rezultatele Bac-ului (...) Fiul cel mic al lui C.T. Popescu, elev al unui liceu din Capitala, nu a putut intra la examenul de bacalaureat din cauza a doua corigente acumulate in cursul ultimului an de studiu". CT Popescu sustine ca textul nu este semnat si ca "este asumat, deci, de Bogdan Chirieac, Valentin Valcu si Crisan Andreescu, trei oameni cu care am lucrat mai bine de un deceniu" si care sunt asociati, acum, site-ului respectiv. "Am raspuns rugamintii celor de la Realitatea TV pentru ca, spre deosebire de multe alte dati, cand refuz sa comentez, subiectul parandu-mi-se bicisnic sau tabloid, chestiunea bacalaureatului este importanta si sunt dator s-o comentez ca jurnalist", noteaza, intre altele, in acelasi editorial, C.T. Popescu.
  • Val Valcu ii raspunde pe dcnews.ro, spunand ca materialul era de fapt semnat (nu precizeaza numele semnatarului) si "in niciun caz nu apartinea redactiei, in ansamblu", ca articolul respectiv a fost, totusi, delistat deoarece "exista riscul sa apara interpretari care sa-l vizeze pe fiul" lui C.T. Popescu si ca "daca e pe asumatelea, mi-l asum eu: sa ma faca ticalos doar pe mine!"
  • Lucrurile nu se termina aici. Vineri, C.T. Popescu revine cu un nou comentariu legat de performanta fiilor sai la Bacalaureat. De data aceasta, in urma unui articol care "ore in sir a stat pe Realitatea.net", site-ul postului de televiziune pentru care a comentat deoarece "chestiunea bacalaureatului este importanta si sunt dator s-o comentez ca jurnalist". In articolul postat pe Realitatea.net se afirma ca fiul cel mare al jurnalistului ar fi picat Bac-ul. Acesta "nu numai ca nu a picat examenul de bacalaureat, dar l-a luat cu media 9,16", scrie C.T. Popescu, afirmand ca "nu mai am puterea sa comentez. Redactorul sef Realitatea.net imi prezinta acum scuze pentru "greseala aparuta", nu stiu ce ar trebui sa prezinte cei de la Realitatea.net meseriei de jurnalist", atat timp cat "au lansat fara sa clipeasca acest fals". Articolul Realitatea.net, desi sters de pe site, putea fi accestat in continuare, luni, aici

Cazul Antena 3: Bac-ul si ministrul Funeriu
  • Antena 3 discuta, vineri seara, pe tema unor "informatii" transmise de un "telespectator", cum ca Funeriu nu ar fi promovat examenul de Bacalaureat din prima incercare. Materialul postat pe site-ul Antena 3 ramane, pana luni, "in curs de actualizare" si mentioneaza ca "Daniel Funeriu a refuzat sa intre in direct la emisiunea "La Ordinea Zilei" pentru a explica situatia, dar a declarat unui reporter Antena 3 care l-a sunat ca a luat exemenul din prima."
  • Sambata, ministrul Funeriu afirma, intr-o declaratie de presa, ca informatiile sunt un "fals abject", spune ca numele sau a fost inserat pe o lista cu elevii din acest an de la un liceu din Strasbourg si ca va actiona in instanta postul Antena 3. Vezi toate declaratiile ministrului Funeriu.
  • Antena 3 se rezuma sa transmita o relatare a declaratiilor ministrului - reluand, in noul material postat pe site-ul televiziunii, "informatiile" care au declansat reactia lui Funeriu, atribuite "unui telespectator".
  • UPDATE Radu Tudor scrie luni pe blog, intre altele:  "Vineri seara am prezentat o ipoteza, nu o concluzie. Intre mesajele unui telespectator si comportamentul unui politician, voi fi mereu tentat ca jurnalist sa creditez prima varianta."


Citeste mai multe despre   
















24984 vizualizari

  • +97 (103 voturi)    
    posturi de scandal (Luni, 11 iulie 2011, 14:29)

    gigi [anonim]

    am avut un moment de inspiratie si luciditate si am sters realitatea si antenele din lista de canale, sa nu mai dau pe vreunul nici din greseala la surfing.
    • +78 (82 voturi)    
      la fel am facut si eu... (Luni, 11 iulie 2011, 14:50)

      banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Cei care mai comenteaza de iRealitatea si Antena 3 Felix, sa se uita in ograda proprie! De ce se mai uita la aceste posturi care nu respecta nici cele mai elementare legi ale jurnalismului... Eu le-am sters din lista de programe, daca toti am face la fel s-ar gandii de doua ori inainte sa faca asemenea grozavii...
      • -62 (68 voturi)    
        Sa facem toti la fel? (Luni, 11 iulie 2011, 15:17)

        laur [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        Sa facem toti la fel suna a comunism sau cel putin a dictatura luminata.
        • +59 (67 voturi)    
          nu ti-a dictat nimeni (Luni, 11 iulie 2011, 15:31)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui laur

          sa faci ceva.
          este propria optiune a celor doi de mai sus si nu numai a acestora.
        • +73 (77 voturi)    
          Nu (Luni, 11 iulie 2011, 15:33)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui laur

          Inseamna selectie. Inseamna a renunta sa mai mananci rahatul pe care il dejecteaza aceste televiziuni de imbecilizat oamenii.

          Inseamna sa ai discernamant, sa poti face deosebire dintre realitatea inconjuratoare si realitatea pe care aceste televiziuni aservite o promoveaza. S-a ajuns pana acolo ca nici nu se mai ascund.
          • -33 (41 voturi)    
            Nu? (Luni, 11 iulie 2011, 15:55)

            laur [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            Faptul ca ascult/privesc tot spectrul televiziunilor (cand am timp) nu inseamna ca si le cred.
            Opinia mea este ca toti sunt o apa si un pamant, dar nu am sa indemn niciodata pe nimeni sa nu se uite la un post sau altul.
            Un om destept a spus ca totul depinde de sistemul de referinta - asa ca nu fi sigur ca realitatea pe care ti se pare ca o percepi e tocmai cea adevarata, de aceea e bine sa vezi cat mai multe opinii asupra unui subiect
            • +40 (42 voturi)    
              Asa e (Luni, 11 iulie 2011, 16:31)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui laur

              Dar cand opiniile asupra unui subiect de pe anumite televiziuni sunt in grava coliziune cu ceea ce eu percep, atunci ori imi schimb eu structura, modul de a privi realitatea, ori refuz sa mai consum acele informatii pe care eu le consider grav deformate.

              E normal sa existe diversitate de opinii, insa asta nu inseamna ca trebuie sa mancam orice rahat ni se serveste in numele diversitatii, nu?

              Ce s-ar intampla daca B1TV (considerata televiziune pro-putere) ar deforma realitatea atat de tare ca A1,2,3 + iRtv? Asa-i ca ati sari toti ca arsi?
              De ce televiziunie pro-opozitie sunt tratate cu ingaduinta repetata? Pot intelege ca din exces de zel mai sari calul din cand in cand, dar cand asta se intampla zilnic si non-stop, e semn de boala grava.
            • +14 (14 voturi)    
              ? (Luni, 11 iulie 2011, 19:09)

              Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui laur

              Daca vrei sa vezi cit mai multe opinii asupra unui subiect, de ce postezi acum comentarii? Sa intelegem ca-ti clarifici subiectele citeodata si poti emite pareri in cunostinta de cauza?
            • +13 (13 voturi)    
              este un sofism afirmatia ta (Luni, 11 iulie 2011, 19:50)

              DinuD [utilizator] i-a raspuns lui laur

              un om si mai destept a spus: "Daţi-mi un punct de sprijin şi voi muta Pămîntul din loc".
              Altfel spus, dați-mi puncte de reper si voi ști sa ma orientez.
              Daca ai astfel de puncte de reper este imposibil sa consideri toate toate posturile TV "o apa si un pamint".
              Daca consideri astfel înseamnă ca nu ești atît de inteligent cit vrei sa dai impresia ca ai fi.
              • -3 (3 voturi)    
                Ma inclin (Marţi, 12 iulie 2011, 8:23)

                laur [anonim] i-a raspuns lui DinuD

                Ma bucur sa descopar pe omul care poate sa compare pe lucrarile lui Arhimede si Einstein si sa traga concluzia ca unul sau altul a fost "mai destept". Asa ca, in prostia mea, ma inclin in fata axiomelor emise de acest om.
            • +12 (12 voturi)    
              Inselaciune vizibila, deliberata (Luni, 11 iulie 2011, 21:05)

              Caloianu [anonim] i-a raspuns lui laur

              Daca cineva spune ca "TOTI sunt la fel", sa stiti ca ala nu are minte si capacitate de discernamant. Sunteti agent propagandist? Asta pentru ca faptul ca acel post TV arunca gunoi incercand sa insele cu minciuni, este vizibil chiar de catre orice prost. Si nu accept intentia de a ma pacali cu buna intentie.
          • +30 (32 voturi)    
            Am renuntat ... (Luni, 11 iulie 2011, 16:43)

            Altu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            Am renuntat si eu demult la aceste posturi de kk. Din pacate exista multi prosti pe lumea asta, alfel nu ar avea audienta deloc.
        • +34 (38 voturi)    
          da (Luni, 11 iulie 2011, 15:46)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui laur

          Dictatura este la Antena 3! Acolo nu se verifica sursele provenite de la telespectatori.
          • +13 (13 voturi)    
            radu tudor a fost in echtipa distractiva a lui Fel (Luni, 11 iulie 2011, 20:28)

            Demetra [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

            Ori de cate ori am vrut sa postez comentarii pe site-ul A3, Irealitatea sau Cotidianul, niciodata acestea nua au fost inserate. Radu Tudor minte cu nerusinare cand spune ca pt el este important ceea ce scriu oamenii. Ii intereseaza numai ceicare le canta in struna. Stie cineva cine este Radu Tudor?
        • -29 (35 voturi)    
          Eu raman fan A3 si RTV (Luni, 11 iulie 2011, 16:03)

          B. Ciobanu [anonim] i-a raspuns lui laur

          Nu numai ca nu voi sterge din lista de programe cele doua posturi, dar le voi sterge pe toate celelalte si le voi pastra numai pe cele doua care ma ung la suflet! Nu ma intereseaza daca spun adevarul sau daca mint, ma intereseaza sa-mi placa ce vad si aud la ele. Clar?
          • -22 (28 voturi)    
            B1 TV si TVR ? (Luni, 11 iulie 2011, 16:29)

            bubu [anonim] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Probabil ai ales B1 TV si TVR unul apartinand unui fost colonel de securitate - actualmnente reevaluat in mogul bun - si al doilea invechit in rele ....Nu sunt adeptul Realitatii sau Antenei , chiar nu ma uit dar ele au replicile amintite in media ...Si mai e ceva , traim intr - o tara libera si prostiile sunt acceptate pe ecrane , puterea trebuie sa se obisnuiasca cu criticile , ele fac parte din jocul democratiei si al libertatii ...Suntem liberi sa decidem dar din pacate alegem prost de 21 de ani ...
            • +28 (30 voturi)    
              Faci confuzii grave (Luni, 11 iulie 2011, 17:01)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui bubu

              Una e critica, alta e dezinformarea si minciuna si fabricarea de dovezi. Atentie, lucrurile astea de regula sunt facute de Putere. Iar cei care o practica acuma au fost binemersi la putere o lunga perioada de timp, insa reflexele sunt aceleasi, bata-le vina.
            • +25 (27 voturi)    
              Confuzie? (Luni, 11 iulie 2011, 17:17)

              Ad_rem [anonim] i-a raspuns lui bubu

              E destul de trist daca in numele diversitatii de opinie ajungem sa confundam minciuna cu "critica" sau "prostia".
            • +18 (20 voturi)    
              Ce intelegi tu prin libertate?!? (Luni, 11 iulie 2011, 17:44)

              sting [anonim] i-a raspuns lui bubu

              Esti cumva atat de inconstient? Tu nu intelegi ca libertatea ta se termina unde incepe libertatea altuia?

              Ai uitat oare si faptul ca oamenii au dreptul la o informare corecta? Aceste televiziuni in mod repetat au prezentat falsuri.

              Spune-mi te rog, cum poti sa bagi la loc fulgii intr-o perna, dupa ce i-ai imprastiat in vant? Cand or sa reuseasca asta aceste televiziuni, de-abia atunci pot fi iertate.
          • +16 (18 voturi)    
            Da, sefu! (Luni, 11 iulie 2011, 16:31)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Am inteles :)
            • +7 (9 voturi)    
              Bravo (Luni, 11 iulie 2011, 19:14)

              Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              Nano, esti bestial !
          • +11 (13 voturi)    
            Varianta mai buna (Luni, 11 iulie 2011, 17:37)

            berger [anonim] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Daca nu nu faptele, ci ungerea te intereseaza o varianta mai buna atunci pentru tine ar fi un canal de filme XXX. Nu o faci pe bune, dar ai sentimentul ca o faci.
            Hm?
          • +3 (3 voturi)    
            Vivat Caragiale! (Luni, 11 iulie 2011, 22:03)

            Ioana Munteanu [utilizator] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Esti dulce, nene!
          • +7 (9 voturi)    
            Clar (Marţi, 12 iulie 2011, 0:48)

            Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Dar mai pune-ti uneori propriul creier in functiune,trece informatiile prin filtrul propriei gandiri(daca se poate si IQ-ul ne permite).
            Prostia e ridicata la rang de virtute la unii dupa cum se vede....
          • +4 (4 voturi)    
            Iata cum supravietuieste Antena 3 ! (Marţi, 12 iulie 2011, 8:55)

            voltaren [utilizator] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            Cei care aprciaza minciuna, impstura, obrazul gros, sigur vor ramane fideli acestui post tv., Voiculescu mizeaza pe voi.
          • +3 (3 voturi)    
            sa inteleg (Marţi, 12 iulie 2011, 9:39)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui B. Ciobanu

            ca te distreaza copios minciuna?
            ca minciuna iti este model de conduita in viata?
        • +25 (27 voturi)    
          PS (Luni, 11 iulie 2011, 16:05)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui laur

          PS: un sfat prietenesc: nu te mai uita asa mult la televiziunile alea, se pare ca nu mai faci distinctie intre cenzura practicata de comunism si selectivitatea individuala.

          Nu o zic la misto, e un sfat care daca il urmezi s-ar putea sa iti insenineze putin viata si asta o sa-ti permita sa vezi adevaratul rau din tara asta...
      • -5 (13 voturi)    
        e bine (Luni, 11 iulie 2011, 15:52)

        I [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        dar tot platesti abonamentul, deci le dai si lor ceva bani chiar daca nu te uiti. Parca asa e.
      • +19 (21 voturi)    
        eu nu le sterg (Luni, 11 iulie 2011, 15:56)

        sdads [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        Dar asta nu inseamna ca ii dispretuiesc/urasc mai putin decat tine, ci doar ca vreau sa vad dusmanul, sa vad ce face.
        E bine sa fii pregatit, pentru ca poti sa te informezi din alte surse despre "stirea" data de ei si sa o contracarezi cu argumente intr-o discutie ulterioara cu un adept al celor doua posturi.
      • +2 (2 voturi)    
        si eu am facut la fel... (Luni, 11 iulie 2011, 22:52)

        Bububu [anonim] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        si eu am facut la fel de mai bine de 10 luni...
    • -7 (23 voturi)    
      intrebare (Luni, 11 iulie 2011, 14:55)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ce poate face un cetatean care nu are televizor ci un calculator legat la internet. Vrea sa fie informat si nu citeste presa scrisa. Ce poate face? Exista un alt canal INDEPENDENT de unde isi poate lua informatii si comentarii?
      • +30 (34 voturi)    
        intrebare (Luni, 11 iulie 2011, 15:29)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui monica L

        cum filtrezi informatiile pe tv? poti spune asta nu ascult, asta ascult? asta cand vorbim de un post?
        pe internet este suficient in 90% din cazuri sa citesc titlul si descrierile de pe feed si sa ma conving de veridicitatea acelei stiri. pt tv nu poti pt ca ti se repeta la nesfarsit aceiasi minciuna
        vreau sa verifici de cate ori s-a prezentat cazul funeriul pe antena 3 si de cate ori s-a prezentat stirea ca fitch ne-a ridicat calificativul. ai sa vezi de ce tv-ul este nociv. cel putin acele doua posturi sunt raspunzatoare de toata rautatea din Romania de acum.
        • -12 (18 voturi)    
          nu (Luni, 11 iulie 2011, 16:08)

          DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          vrajmasia dintre romani li se datoreaza gunoaielor din clasa politica, in frunte cu iliescu si basescu! astia si mafiile lor au facut ca solidaritatea noastra sa devina dusmanie!
        • -20 (24 voturi)    
          Fitch (Luni, 11 iulie 2011, 16:10)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Pai aia cu fitch e o manevra... a scos statul la vanzare 9, ceva din ce mai avea la SNP Petrom.. Mai departe fa dumneata legatura cand e vb de un pachet de 600 milioane eur/ cat despre televiziuni... clar toate sunt " manjite" , dar sincer nu cred ca este de ajuns doar dezminitrea verbala a lui Funeriu, pentru ca au credibilitate 0 si e un adevar, mai trebuie sa justifice si cu documente... Daca funeriu asta era vre'o personalitate cu o constitutie morala aparte era ok, dar asa e un neica nimeni. Ca pana acum am vazut tot reforme la fiecare guvernare, dar nimic stabil cu perspectiva, tot politic. Ma fac pe el de politic!! Si de politicieni.
          • +13 (15 voturi)    
            Si logica unde este? (Luni, 11 iulie 2011, 16:32)

            ion [anonim] i-a raspuns lui Andrei

            Suneti ilogic: a scos statul ceva la vanzare si Fitch ne-a ridicat ratingul.

            Pai suntem veri din frati cu aia de la Fitch, de vor sa ne bage mai multi bani in buzunar? Iar aia de cumpara sa plateasca mai mult? A ajuns Finch sa ia bani de la corporatii si sa ii dea Romaniei?

            Vedeti de ce strica prea mult TV?

            "Manevra" aia cu Finch e un lucru cu adevarat bun, care ar trebui prezentat si care ar trebui sa ne bucure: ne imprumutam mai ieftin, caci deficit public tot o sa avem in urmatorii 5 ani, indiferent daca o sa fie la putere Basescu, Iliescu, Antonescu sau Pontescu (pe cat facem pariu ca o sa fie asa?). Dobanzi mai mici de platit de catre noi si de catre copiii nostri
            • -6 (8 voturi)    
              // (Luni, 11 iulie 2011, 17:23)

              Andrei [anonim] i-a raspuns lui ion

              Intai toata reforma asta pedelista a avut doar o directie, reducerea cheltuielilor, dar de optimizarea veniturilor ai auzit? Acum nu o sa o dau in calcule matematice. Dar gradul de colectare a veniturilor la buget din PIB este sub 30%. Nu am pretentia germaniei cu 60%. Toate marile industrii la care mai are participatie statul sunt gaunoase. Sau aproape toate, asta nu iti ridica semne de intrebare. Iar veniturlle la buget si implicit cresterea PIB vine si din dividende trase de stat cu o pondere majora, dar tu nu ai cum sa intelegi. Iar vanzarea activelor in perioada asta, este o mare magarie, dar nici asta nu ai cum sa intelegi. Asa pentru mintea ta, reduci cheltuieli, inseamna sa dai afara etc, sa optimizezi venituri inseamna sa restructurezi managementul, dar nu de acolo se sug banii la partid, iar daca faceau restructurarea coerent si cu dragoste de poporul asta, o faceau la ambele capete adica si la cheltuieli si la venituri. Deci sa ma lasi cu dedicatiile astea de vanzare si cu ratingul, ai ajuns sa traiesti intr-o colonie occidentala si nu iti dai seama, si de asta ma fac pe basescu, boc, ponta, crin , etc. In loc sa va concentrati energiile spre solutii economice si sa va descurcati pe metru patrat si sa trageti de urechi politicul cand mai jigneste inteligenta, va certati ca mustele cine e bun ce doctrine, cand de fapt nu exista.
        • 0 (0 voturi)    
          antena3=realitatea (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 0:35)

          cristian [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          antena 3 si realitatea tv sunt:fata urata,schimonosita a romaniei !
    • +34 (38 voturi)    
      posturi TV de facut riduri (Luni, 11 iulie 2011, 15:10)

      NR [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ceva similar am facut si eu...A3 si realit. sunt undeva pe 30 si ceva la telecomanda.Pana la ele sigur ma opresc la Discovery sau NatG.Si intr-adevar: e mai liniste in casa mea.....
      • -9 (13 voturi)    
        televiziunile si credibilitatea (Luni, 11 iulie 2011, 18:18)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui NR

        domnului NR
        Ca va oprriti pe Discovery este cat se poate de laudabil! Dar tot improscand cu materiale cacanii in Realitaea si Antene, nu ar fi de dorit sa priviti cu impartialitate si pe TV 1 unde doamna '' comisar'' Rodica Culcer fac stirile si ia interviuri aranjate din intrebarile admise de cel intervievat, unde nu se pun intrebari care ar necesita niste raspunsuri neconvenabile puterii ? Sau, mai de curand pe B1TV unde cristoiu si turcescu nu mai stiu cum sa se plece spre papucii conducatorilor portocalii?
        Dar comentariul lui Andrei ca raspuns celor afirmate de Ion nu va place? Se ia de guvernul incapabil de masuri economice practice si menite sa scoata din criza tara asta si atunci zici '' e de la Antene....''
        De ce nu aveti aceiasi unitate de masura in comparatiile comportamentelor jurnalistice la oate televiziunile din Romania ?
    • +18 (22 voturi)    
      buna ideea (Luni, 11 iulie 2011, 15:42)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui gigi

      asa am facut si eu de mult timp.
    • +16 (20 voturi)    
      In locul lui Funeriu (Luni, 11 iulie 2011, 15:56)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      as da in judecata toate posturile mancatoare de... BAC si le/as cere cat nu poate felix si nush sa fure!
      Vreo 70 - 80 milioane euro, nu mai putin!
      Sa plateasca! Au de unde!
      Sa vad atunci cum rezolva greseala cei doi mari... deontologi!
    • +13 (15 voturi)    
      :) (Luni, 11 iulie 2011, 16:05)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ...din pacate sunt multi care nu au luciditatea ta gigi, si inghit tot ce zboara. Parerea mea este ca daca USL-ul intradevar urmareste sa asigure o minima protectie sociala pentru populatie ar trebui sa introduca in programul lor politic o lege care sa amendeze cu 1% din cifra de afaceri orice televiziune sau institutie massmedia care raspandeste o stire ca fiind certa cat timp ea nu este certa.
    • +6 (12 voturi)    
      eu am facut altfel (Luni, 11 iulie 2011, 16:22)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Eu pe 1 februarie mi-am pus pachetul HBO. Pina pe 15 iunie n-am mai stiut ce e aia televiziune romaneasca (fie ea Realitatea, Antene, TVRx, Pro tv, etc.), nici cum e sa te uiti la un film si sa te pomenesti cu tone de publicitate.
      Cam pe la mijlocul lunii trecute, observind ca astia de prin casa freaca menta la televizor tot uitindu-se la filme si plingindu-se de viata grea, le-am propus o rezolvare: am luat cablul tv si l-am facut bucati. Eu sint mult mai linistit dar ei sufera ca niste ciini: ori dorm toata ziua, ori, cind ajungem la o circiuma cu televizor, se uita ca vrajiti, de uita sa mai si inghita.
    • +6 (8 voturi)    
      Rat ing fass (Luni, 11 iulie 2011, 18:38)

      Alf [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Si precum ati bagat de seama, imediat, Realitatea a a anuntat ca are un rating de 115%. Asa, ca sa fie crezuta.
  • +39 (41 voturi)    
    corect (Luni, 11 iulie 2011, 14:33)

    alex [anonim]

    la fel am facut si eu. si de cand nu le mai am in grila, e mai multa liniste. si nu e totul atat de gri si tipator in jurul meu.
    • +31 (33 voturi)    
      v-am luat! (Luni, 11 iulie 2011, 14:48)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui alex

      Eu am renuntat complet la televizor. :)
      S-asa schimbam canal dupa canal si nu gaseam nimic interesant.
      • +22 (28 voturi)    
        Si eu! (Luni, 11 iulie 2011, 15:03)

        eek [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        Piesa de mobilier inutilizabila....
        Cred ca generatia tanara tinde spre a nu mai folosi televizorul pentru nimic.
        Ma astept ca la un moment dat sa apara un studiu care sa releve acest lucru. Televizorul nu este atat de omniprezent si omniutilizat pe cat se crede...
        • +19 (21 voturi)    
          ce-i aia tv? (Luni, 11 iulie 2011, 15:23)

          zigzag [utilizator] i-a raspuns lui eek

          eu am acum un mare monitor HD si viata e muult mai frumoasa.
        • +12 (14 voturi)    
          exact ! (Luni, 11 iulie 2011, 15:49)

          Vlad083 [anonim] i-a raspuns lui eek

          exact asta gandesc de fiecare data cand ma uit la televizorul meu care sta inchis de vreo 3 ani cand n-am mai rezistat prostiei generalizate care curgea din cutia aia (cum am auzit ca ii mai zic unii in sua "the idiot box"). mult mai calm si mai echilibrat sunt de atunci. recomand tuturor cu caldura internetul.
    • +27 (29 voturi)    
      cam tarziu (Luni, 11 iulie 2011, 14:58)

      tibi [anonim] i-a raspuns lui alex

      sa tot fie vreo 2 ani de cand nu mai am cele 2 posturi in grila.. nu de alta dar consider sincer ca pentru a vedea oligofreni in carne si oase gen ciutacu si isterice aflate tot timpul in acea perioada a lunii gen cretuleasca trebuie sa platesc bilet la circ, nu gratis la tv
      • +8 (10 voturi)    
        ... (Luni, 11 iulie 2011, 18:14)

        alex p. [utilizator] i-a raspuns lui tibi

        subscriu 100%
    • -25 (27 voturi)    
      ma bucur (Luni, 11 iulie 2011, 15:28)

      Emerka [utilizator] i-a raspuns lui alex

      ma bucur pentru tine ca ai restul televiziunilor care dezinformeaza un popor intreg!
  • +40 (42 voturi)    
    mi se pare firesc... (Luni, 11 iulie 2011, 14:39)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Din pacate, si fara nici o sclipire rautacioasa in ochi, mi se pare firesc ca sarmanul CTP sa aiba parte de acest tratament... Era si timpul sa simta pe propria dumisale piele tratamentul pe care Realitatea, postul TV cu care a colaborat in mod predilect, il aplica... 'realitatii'. Poate, cine stie, in al douazecilea ceas, se mai trezeste un pic... Nu ca mi-as face cine stie ce iluzii...
    • -30 (38 voturi)    
      Va sustin, sic! sic! (Luni, 11 iulie 2011, 14:58)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui Ioana Munteanu

      Si eu cred la fel, bine i-au facut!!!...daca se leaga tot timpul de tatucul nostru TB si de al sau Sancho Panza EB...
      • +30 (34 voturi)    
        ? (Luni, 11 iulie 2011, 15:30)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui monica L

        adica e de vina Basescu ca Realitatea minte?! Tare lin e cerebelul tau fetita ...
        • -6 (6 voturi)    
          la voi nu se studiaza anatomia umana? (Luni, 11 iulie 2011, 22:10)

          monica L [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Nene, cerebelul meu e "lin", dar encefalul e atit de incretit, incit doar la microscop se vad santurile. Cind ai vreme iti spun cuim stau si cu bulbul rahidian...
      • -2 (6 voturi)    
        Felicitari pentru asociere! (Luni, 11 iulie 2011, 18:02)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui monica L

        Esti foarte aproape de realitate ... sau adevar... ah nu mai stiu cum sa-i zic ca toate astea apartin mogulilor!
  • +28 (30 voturi)    
    Audienta e cea care conteaza nu numarul (Luni, 11 iulie 2011, 14:39)

    Radu [anonim]

    Realitatea TV e o televiziune care face propaganda politica pt USL la fel ca Antena 3 si alte ziare si televiziuni. Minciunile, interpretarea vadit tendentioasa si super agresivitatea acestor organe de propaganda ale USL sunt scapate de sub control.

    Si pt a-i raspunde lui Crin Antonescu care minte prefacandu-se ca nu intelege: ceea ce conteaza e AUDIENTA nu numarul de posturi tv si ziare unde se face propaganda. daca facem o suma a audientelor posturilor tv si a ziarelor care fac propaganda pt USL vedem ca au 70-80% din audienta
  • +38 (40 voturi)    
    Alt telespectator (Luni, 11 iulie 2011, 14:40)

    ElHobolan [anonim]

    Pai si eu, un telespectator, am sunat la Antena 3 sa anunt ca tovarasul Felix este un paracios si ca a ramas repetent la "onestitate", dar vad ca "n-au preluat"!
  • +31 (35 voturi)    
    Antenele (Luni, 11 iulie 2011, 14:42)

    Sharutza [utilizator]

    Pai daca se tot informeaza de la telespectatori, la ce bun mai sunt platiti acesti "jurnalisti"? Pai de unde sa mai stim noi daca restul informatiilor sunt adevarate si nu inventii? Si ce-i tot cu bacul asta? Parca ma intereseaza pe mine de cate ori a dat funeriu bacu? Un post de stiri calumea nu ai avea in tara asta , numai tampenii de cancan-uri. Mi-ar place sa vad un HotNews TV.
    • -31 (37 voturi)    
      o idee foarte buna (Luni, 11 iulie 2011, 15:02)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui Sharutza

      Si eu, tovarasa, si eu! As vrea sa vad un hotnews.tv. Fiindca am observat sa sint corecti, impartiali ca Solomon, si nu cenzureaza niciodata Mai mult, ar putea fi finantata din restul de bani care a ramas de la promovarea brandului de tara, dupa gala splendida de simbata.
      • +22 (28 voturi)    
        numai ironii ieftine (Luni, 11 iulie 2011, 15:24)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui monica L

        in aceeasi ordine in care se pare ca sunt prezentate pe la unele televiziuni (spun asta pentru ca am observat ca sunt cativa comentatori care nu stiu decat sa faca referire la aceleasi teme, folosind aproape aceleasi cuvinte, fara nimic original in textul lor). Textul dumneavoastra nu face exceptie, din pacate.
      • +21 (25 voturi)    
        Vai, cat umor! Ce fina ironie! (Luni, 11 iulie 2011, 15:25)

        nick [anonim] i-a raspuns lui monica L

        Tovarasa, dvs din ce fonduri sUnteti (nu "sinteti", nu "sint") finantata? Spuneti-ne si noua, asa, ca intre tovarasi.
        Ati dat Bacalaureatul ? L-ati luat ?
    • -4 (6 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 12 iulie 2011, 0:11)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Sharutza

      ="Si ce-i tot cu bacul asta? Parca ma intereseaza pe mine de cate ori a dat funeriu bacu?"=
      De aici se poate trage concluzia cam cum 'gandesc' postacii portocalii.
      Pe ei nu-i intereseaza daca ministrul invatamantului(!!!) are sau nu luat bacul(!!!)pentru ca el reprezinta 'inteligenta' portocalie iar ei nu au voie sa se indoiasca de ea...iar EL este un 'competent'care 'reformeaza' invatamantul de-l aduce la nivelul lui...
      • +1 (1 vot)    
        daca e sa luam asa... (Marţi, 12 iulie 2011, 10:41)

        Sharutza [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Tu cand ai mers la vot, ai verificat fiecare membru PSD sau PNL(ca banuiesc ca pe aia i-ai votat) daca a luat sau nu BAC-ul?
        Eu nu zic ca nu e important sa stim ce cultura au "liderii", si intradavar sunt dezamagita de actuala guvernare. Dar postul meu se refera strinct la tipul de jurnalism practicat de aceste posturi de stiri. Era ok daca prezentau stirea ca atare, da nu s faca tamtam 2 zile..se intelege mai mult decat clar scopul acestor posturi. Sunt dezgustata de ele si de oamenii care le tin partea. Mai vedeti un CNN sau un BBC, sa aveti cu ce compara.
        • 0 (2 voturi)    
          Hmmm (Marţi, 12 iulie 2011, 23:16)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Sharutza

          Ca ministru al invatamantului...nu se face sa nu ai scoala.
          Daca esti Vanghelie...se mai tolereaza(:)) dar funeriu...
          Acest individ o face pe fiica mea sa se simta frustrata pt rezultatele f bune la invatatura pt ca nu mai permite in clasele mici ca elevii meritorii sa fie recompensati MORAL pentru rezultate.
          Invatatorii nu mai au dreptul sa premieze eminentii,iar faptul ca fiica mea a luat medalia de aur/tara la romana a facut-o pe invatatoare sa mi-o dea pe furis(medalie+diploma)ca nu cumva se se simta frustrati cei slabi,,,ca sa suna directiva acestui individ nedemn!!!
          Poate o sa-l intalnesc fata in fata...si am sanse uriase...
  • +29 (33 voturi)    
    Câte mii de ALTE mistificări...? (Luni, 11 iulie 2011, 14:44)

    Alexandru Mitache [anonim]

    Își dă cineva seama câte mii de ALTE mistificări, minciuni, manipulări și dezinformări au comis cele două televiziuni - Realitatea TV și Antena 3 - în ultimii ani?!?!?
    • +22 (26 voturi)    
      Cred ca oamenii au inceput (Luni, 11 iulie 2011, 15:06)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru Mitache

      sa inteleaga acest lucru.
      Problema celor de la aceste posturi este ca sunt slab pregatiti. Aceasta este adevarata problema nu ca spun minciuni. Ar putea da fapte reale pana la 2 saptamani inainte de alegeri si atunci sa inceapa sa toarne minciuni. Nu ar mai avea timp cei vizati sa demonstreze contraiul. Insa ura ii orbeste. Acea Grecu care era vanata in platou pe subietul Funeriu la fel ca si Tudor au si ei copii, Dumnezeu nu bate cu parul ci te atentioneaza acolo unde iti este mai drag. Iar dupa privire, vazandu-i la tv, acei copii nu prea aveau sclipire de inteligenta in ochi (!) sunt genul de copii ... "balosi" Le trebuie mult noroc si ajutorul bunului Dumnezeu nu numai negrul din cerul gurii al parintilor.
  • +24 (28 voturi)    
    avansat (Luni, 11 iulie 2011, 14:45)

    Angoasat [utilizator]

    de cand am aruncat televizorul viata mi s-a schimbat..privesc cu speranta spre viitor
  • -22 (26 voturi)    
    CTP (Luni, 11 iulie 2011, 15:04)

    Viorel Dobran [anonim]

    A fost o greseala EXCLUSIV a portalului de stiri realitatea.net, pe care ne-am asumat-o ca atare. Realitatea TV nu a avut nici o implicare, nici o vina in aparitia erorii pe site.
    Viorel Dobran, redactor sef Realitatea.net
    • +27 (31 voturi)    
      nicio vina? (Luni, 11 iulie 2011, 15:37)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Viorel Dobran

      dar cand dati stiri de genul primarul x a platit 700 milioane lei pentru o ulita, mai jos scrieti 700.000 RON iar reporterul din teren zice 70.000 lei nu este tot dezinformare?

      Dar cand ati bagat stirea aia ca PDL desfinteaza pensiile (desi era vb despre trecerea la sistemul de pensii capitalist si asta in 20-30 ani) nu a fost tot dezinformare crasa?

      Dar cand Andreea Vass a mentionat ca ati dezinformat la faza cu pensiile, raspunsul moderatoarei a fost ca nu o intereseaza ce kkt a mancat realitatea toata ziua, emisiunea ei a inceput de 15 minute si sa nu divagheze? Aceasi moderatoare de 2 lei care bagase stire cu subfinantarea si trebuia sa raspunzi doar: da aveti dreptate, nu s-a luat bac-ul din cauza lui boc ca nu a triplat salariile profesorilor. Nu va e rusine de jurnalistmul asta mai slab si mai penibil decat barfele de curve in parcarile tiristilor?!

      Dar sa aiba emisiuni "ce formeaza opinii" staff-istele PSD-ului (tantia aia ce vorbeste sacadat ca robocop) mai este jurnalism corect? Sa vorbiti ca in noul cod al muncii perioada de concediu se reduce de la 15 zile la 10 (de la 15 calendaristice la 10 lucratoare) nu este tot rea vointa?

      Sa il prezentati drept analist politic pe santajistul chireac, pe securistul stanescu sau pe nistorescu de baga-n spital/mormant motociclisti este jurnalism?!

      ATI FACE ORICE SA ARUNCATI CU MIZERII SI APOI SA ZICETI BA CA-I EROARE BA CA S-A INTELES GRESIT CAND ATI BAGAT PE CINEVA IN MASA.
    • +10 (14 voturi)    
      Aha! (Luni, 11 iulie 2011, 16:18)

      SS [anonim] i-a raspuns lui Viorel Dobran

      Acum m-am lamurit; Basescu e de vina. Dixit.
  • +20 (26 voturi)    
    tinerii de la tv de ''stiri'' (Luni, 11 iulie 2011, 15:07)

    mnl [anonim]

    incredibil cita lipsa de caracter la acesti tineri de la rtv si ant 3. de multe ori li se bate obrazul in fata de diversi invitati nauciti de tupeul si minciunile pe care le sustin si....degeaba . o iau de la capat ca si cum nimic nu s-a intimplat . ieri era una blonda pusa sa dea in udrea dar nu i-a mers cu invitati cunoscatori ai turismului romanesc...momente f jenante la antena 3 pentru moderatoare, tinere , dragute, chiar jenate citeodata de ridicolul situatiilor... parca care se prostitueaza ....
    • -3 (5 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 12 iulie 2011, 0:15)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui mnl

      Mda...nu toti au 'caracter' ca boureanu,anastase,boc,udrea,tinel,etc.
      Ca sa vezi cum s-a strans tot 'caracterul'in pdl...
      Ha,ha,ha!!!
  • +15 (21 voturi)    
    Nu inteleg? (Luni, 11 iulie 2011, 15:10)

    Adriana [anonim]

    Chiar nu inteleg cum a picat in capcana CTP un jurnalist credibil si cu bun simt.l-am admirat pentru corectitudinea lui atit pe dinsul cat si pe domnul Cristoiu .Pacat pentru CTP ....Felicitari pentru domnul Cristoiu!Televiziunile antena3 si realitatea nu au jurnalisti au BOCITORI.
  • +21 (23 voturi)    
    cine se baga? (Luni, 11 iulie 2011, 15:11)

    omoni [utilizator]

    ati incercat sa nu va uitati la tv 1 saptamana macar? Eu da, am avut examene si nu am avut timp nici macar de stiri; astfel mi-am dat seama ca avem puterea sa sanctionam aceste posturi prin oprirea abonamentelor. Nu veti astepta 1 luna, dupa o saptamana cineva va lua atitudine, vor face cablistii in asa fel incat sa poata separa aceste posturi de restul programelor ca sa reia abonamentele; nimeni nu-si risca afacerea ca sa le umple buzunarele lui Vantu ( sa o spuna lui mutu ca Vantu nu a predat doar temporar postul!)si lui Voiculescu
  • +28 (32 voturi)    
    internet in '89? (Luni, 11 iulie 2011, 15:11)

    Ana [anonim]

    Intamplator anul trecut am fost in Bulgaria si singurul post care "se prindea" era Realitatea. Marturisesc, cat eram acasa nu ma uitam niciodata, dar absolut niciodata la acel post. Habar nu aveam ce "se da" acolo...
    Ei, o saptamana cat am stat in Bulgaria m-am imbolnavit! Nu puteam sa cred ce-mi vedeau ochii si-mi auzeau urechile! Aceeasi "stire", avident tendentioasa, sifuzata toata ziua, zile la rand! Cum puteau? Cum nu se plictiseau? Aceleasi fete, vorbind aceleasi cuvinte! M-am imbolnavit de frustrare, nervi, consternare! Cum a ajuns poporul roman sa inghita asa ceva? Asa niste minciuni gogonate?
    Cat despre lista pe care era Funeriu...Dar chiar asa de greu e sa-ti dai seama ca prin '89 nu era internet unde sa se afiseze asa liste? Ca nu era nici windows (era MS Dos alb negru)? Ca astfel de liste, nici macar ca grafica nu existau? Trebuia sa fie cel mult o foaie batuta la masina...
    Cum sa spui ca lista ai agsit-o pe internet publicata de atunci? Mai lipseste sa gaseasca si rolexu' lui Isus si ii vom crede?
    • -11 (13 voturi)    
      Ai luat BAC-ul anul asta? (Luni, 11 iulie 2011, 16:10)

      tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui Ana

      http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office
      • +7 (9 voturi)    
        Ce-ai vrut sa spui? (Luni, 11 iulie 2011, 17:55)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui tzuptzup

        Daca doreai sa adaugi ca Office a fost lansat in 1989 ai dreptate.
        Daca doreai sa spui ca era utilizat atunci la intocmirea listelor cu absolventi ai pierdut.
        • -5 (7 voturi)    
          ... (Luni, 11 iulie 2011, 18:57)

          tzuptzup [anonim] i-a raspuns lui denvarel

          Pai cat timp am putut sa demonstrez ca teoretic rezultatele se puteau pastra in format digital inca din 1989, imi este suficient acest lucru. In plus, as putea demonstra ca internet exista si inainte de Windows '95, vad ca unii au reale probleme in a crede acest lucru. Apoi, nu vad niciun motiv pentru care Office-ul nu ar fi putut fi utilizat chiar atunci, poate ma lamuresti - nu e nevoie de Windows pentru a rula produse din suita Office, era suficient sa ai un Mac.
          • +6 (6 voturi)    
            mai baiatule cum sa-ti explic.... (Luni, 11 iulie 2011, 22:20)

            nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui tzuptzup

            in 89 in RO numai daca vorbeai de "comunicare radio" sau "informatii stocate" erai luat in colimator de securistii care se ocupau cu represiunea si pira (ca Voiculescu asa) - asta nu inseamna ca acestea nu existau atunci. Erau desigur calculatoare din ale mari cat o camera prin universitati, centre de calcul si inca nu avea nimeni calculator pesonal ca-i ocupa toata casa... Prin 92 era cool sa ai HC pe care jocul se incarca de pe o caseta de casetofon...si se reda pe TV ... care era foarte rar color. Asta nu inseamna ca internetul nu era gandit si inventat. Cand in RO a aparut 386 si win 95... ei bine, nu avea inca nimeni internet, si nici pomeneala ca institutiile de invatamant sa isi tina arhivele pe electronic - pt. ca NU erau dotate cu asa ceva. Chiar cred ca pana prin 2000 acestea stocau... pa hartie orice document, lista, catalog sau etc.
            Din ce lume paralela vii tu si ne povestesti ca era "format digital" inainte de 89? cand abia era cel magnetic...
            Tu chiar crezi ce spui sau tii cu tot dinnadinsul sa ii albesti pe aia de la latrina 1,2,3..?
  • +23 (25 voturi)    
    BAC-ul (Luni, 11 iulie 2011, 15:16)

    geanin [anonim]

    daca Romania ar fi avut la ministerul invatamintului oameni ca dl.Funeriu,poate ca am fi avut si noi macar o Universitate de prestigiu plasata macar in TOP 500 !!! dar asa.... cu DINOZAURI ca Andrei Marga si Ecaterina Andronescu am facut di invatamintul SUPERIOR un SRL de imprimat diplome de !!! am ajuns sa tiparim diplome de licenta pe banda rulanta! nu cred ca este rau sa avem oameni invatati ,cu studii,dar studii reale,adevarate!!! nu obtinute la "facultati" de bloc... de asta urla domnul Marga? ca nu v a mai putea face "NEGOT" cu diplome? s-au gindit vreodata ca cei carora le-au vindut diplome au ajuns medici,politisti,judecatori si oameni care ocupa posturi si functii cu responsabilitate foarte mare? si poate ca sint in multe cazuri depasiti de situatie pt ca nu au studiile necesare sau le-au facut la aceste facultati de "apartament" ??? de REFLECTAT !!!!!!!
  • +18 (20 voturi)    
    obligat de partea dreptatii (Luni, 11 iulie 2011, 15:23)

    omoni [utilizator]

    ctp-ul, daca n-o patea pe pielea lui, acum era de cealalta parte a baricadei.
    • +10 (12 voturi)    
      sigur (Luni, 11 iulie 2011, 15:57)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui omoni

      asta poti s-o mai zici o data!
  • +20 (22 voturi)    
    f. simpla legea ca la monopoluri (Luni, 11 iulie 2011, 15:28)

    Ghita [anonim]

    sumele din publicitate pe ultimele 3 luni donate statului, si 3 zile de emisie publicat urmatorul mesaj: CNA a suspendat emisia postului de televiziunie Antena3/Realitatea TV timp de 3 zile datorita informatiilor minicinoase pe care le-am transmis publicului.

    Ce roz le parea lumea cand avea geoana 55% in ziua alegerilor, de isi permiteau sa incalce legea cu afisarile exitpollurilor inainte de final, ca deh, ii salva tatucul securist sef. Vantu statea relaxat la sauna, Voiculescu isi freca mainile ca se va uita de Ana Aslan...
  • +24 (26 voturi)    
    in atentia domnului Dobran (Luni, 11 iulie 2011, 15:33)

    george [anonim]

    Referitor la aceasta Mea culpa facuta de dumneavoastra. Imi doresc din suflet sa dati faliment pentru urmatoarele motive. Prezentati niste mizerii de stiri, terfeliti si distrugeti( Ca si Antena 3) oameni si apoi cand nimeni dar absolut nimeni nu mai este interesat poate transmiteti o desmintire la sa zicem 4 si un sfert dimineata. Sper sa aveti parte doar de mizeriil;e pe care le ati provocat si prezentat. Aceleasi urari de bine si acelei fufe Grecu et company.
  • +11 (13 voturi)    
    Justitia (Luni, 11 iulie 2011, 15:50)

    Rntmpx [utilizator]

    Daca CNA-ul nu poate sau nu vrea sa ia măsuri drastice împotriva acestui tip de "jurnalism", soluția ar trebui să fie justiția. Dl. Funeriu să dea în judecată Antena3 și să solicite despăgubiri de câteva milioane de euro. La fel să facă toți cei care sunt terfeliți pe nedrept în presă. Iar după câteva procese dintr-astea, dezinformările ar putea să-i ducă la faliment.
  • +12 (14 voturi)    
    Lobby pentru stergere Antena 3 din grila (Luni, 11 iulie 2011, 15:59)

    Vladon [anonim]

    Aceste televiziuni exista pentru ca exista din pacate si oameni care privesc emisiunile difuzate de ele.
    Eu am sters de mult timp din grila Realitatea TV si toate Antenele. Nici macar din greseala nu vreau sa nimeresc pe aceste posturi.
    Mi se pare o jignire la adresa telespectatorilor lor sa difuzeze stiri generate de "un telespectator".
    Va propun tuturor sa stergeti Antenele din grila dvs. de programe, va va fi mult mai bine. Cu cat mai multi vor face asta, cu atat mai bine.
    • +6 (8 voturi)    
      As sterge cu placere abonamentul la irea si antena (Luni, 11 iulie 2011, 16:47)

      alf [anonim] i-a raspuns lui Vladon

      Cum se poate face efectiv asta, sa nu le mai platim pe astea 2?Stie cineva concret cum se face asta?Daca le scot de pe telecomanda, putin le pasa lor.Cum sa facem sa simta ei asta?Furnizorul de cablu iti da la gramada canalele, cum sa le cer sa le scoata pe astea?Astept precizari,daca stie cineva cum sa facem.
    • -1 (1 vot)    
      da, da, da (Marţi, 12 iulie 2011, 2:58)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui Vladon

      Sa facem lobby pentru alimentatie sanatoasa! Si eu am eliminat produsele cu E-uri din lista...de cumparaturi. Si uite asa, ne curatam si trupul, si mintea!
  • +8 (10 voturi)    
    televizorul e ... so last century. (Luni, 11 iulie 2011, 16:01)

    Vlad083 [anonim]

    Cat de mult ma bucur sa vad cat mai multa lume care renunta la televizor. eu am renuntat de 3 ani si de fiecare data cand stau intr-o casa cu televizorul deschis, ma ingrozesc ce lucruri se vehiculeaza si ce fals e jurnalismul acestor 2 televiziuni-pamflet. e sinistru in plm!!!!!!!!
  • +10 (12 voturi)    
    De fiecare data in asemenea cazuri (Luni, 11 iulie 2011, 16:40)

    Sile [anonim]

    Fac trimitere la o poveste din manualul de citire cl II-a 1950-1951 unde e vorba de un cioban care dupa ce a pacalit de doua ori satul cu lupuu, baa! a treia oara satenii nu au mai sarit si a fost mincat de lup.Cu toate acestea consider ca in acest caz ar trebui sa intervina si legea. In fond e vorba de un fals. O zi buna !
  • -5 (7 voturi)    
    Va cred... (Luni, 11 iulie 2011, 16:55)

    mr hyde [anonim]

    Va cred ca sunteti indignati de cele doua posturi tv dar nici unul dintre noi nu poate spune ca traim asa cum traim din cauza existentei lor . Pur si simplu nu ne mai uitam si gata .Parerea mea este ca daca Romania este unde este , daca traim prost si daca nu ne regasim vinovatii sunt cu totul altii si anumke OAMENII POLITICI si GUVERNARILE de 21 de ani incoace ,Faceti o comparatie intre oamenii UDMR - pregatiti , devotati si tenaci dar actionand din pacate pentru o minoritate si oamenii politici din partidele romanesti - delasatori , corupti si fara prezenta . Dupa mine aici este marea problema si nu doua posturi care latra la luna ...
    • +5 (7 voturi)    
      Hah (Luni, 11 iulie 2011, 18:48)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mr hyde

      UDMRii devotati si tenaci? Da, dar in niciun caz sustinand cauza minoritatii. EI au de sustinut cauzele lor personale, de asta sunt printre cei mai bogati oameni din Romania, de asta nu tin cont de lege in feudele, pardon, judetele in care au fost alesi, de asta fac evaziune fiscala, isi folosesc puterea in orice mod in interesul propriu. Hai mai las-o cu ungurii cei harnici si cinstiti si romanii cei delasatori si hoti. Macane rau de tot.
  • +10 (12 voturi)    
    ? (Luni, 11 iulie 2011, 17:26)

    elis [anonim]

    nu deranjeaza faptul ca sunt "critici" ci faptul ca sunt cum spunea bunica ranchiunosi si plini de venin posturile tv realitatea si mai ales antenele.Atat de urat ca seara nu e bine sa i urmaresti.Ma intreb daca vor castiga alegerile psd-pnl etc. ce vor face ii vor lua la tocat? pt ca pdl va fi in opozitie.Vor ramane fara obiectul muncii din 2012? vor fi someri?
    • +7 (9 voturi)    
      Niet (Luni, 11 iulie 2011, 17:48)

      berger [anonim] i-a raspuns lui elis

      Buna intrebare, hahaha. Vor manipula in cealalta directie.
      Imnuri, ode si sonete. Sa se linisteasca natia.
    • +6 (6 voturi)    
      trebuia sa fi vazut "aniversarea" (Luni, 11 iulie 2011, 20:42)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui elis

      antenei3; habar nu am cati ani a facut dar stiu sigur ca Ceausescu ar fi fost invidios pe propaganda adusa lui Felix.

      Asa ca nu le plange de mila-au ei ce face.



      P.S. eram in vizita la niste cunostinte si nu le puteam spune-inchideti naibii panarama asta o data:).
  • +9 (11 voturi)    
    Realitatea si CTP. (Luni, 11 iulie 2011, 17:38)

    costel [anonim]

    De ce este indignat CTP?Asa face si el denigreaza numai intr-o directie,in functie de cine-l plateste.N-am niciun respect pentru ziaristi ca CTP.
  • +5 (7 voturi)    
    Cum e turcul... (Luni, 11 iulie 2011, 18:24)

    Scarbit [anonim]

    ...si pistolul ! Pai credeti ca cei din presa sunt o categorie aleasa,de indivizi corecti si plini de virtuti ?
    Nu exista nici o categorie,institutie,grup de indivizi,ONG,partid, samd ,de acest fel in Romania de azi.Asta este boala de care sufera Romania, la toate nivelele.Numiti-mi unul care face excceptie.Pot exista exceptii la nivel de persoana,insa cu cateva flori rare nu se face primavara.Asta-i duhul care s-a asezat peste Romania cu multa putere dupa 1989,dar el isi facuse deja casa aici mai de demult...
  • +1 (7 voturi)    
    Ce bine e..... (Luni, 11 iulie 2011, 19:42)

    Nelutu [anonim]

    De cand am sters din grila A3 si iRealitatea am ramas numai cu 10Tv, B1, TVR. , viata mea s-a schimbat in bine. Boc mi-a ridicat moralul prin optimismul contagois, Basescu m-a indemnat sa trec cu capul sus criza, Udrea m-a dotat cu bazine de inot. Ce bine o duc (ceea ce va doresc si dvs)
    • +5 (5 voturi)    
      rock (Luni, 11 iulie 2011, 20:46)

      rica [anonim] i-a raspuns lui Nelutu

      aoileu aici la iR si a3 vine sfarsitul lumi si de vina e basescu usla are 135% si chuk nu a fost repetent si felix nu e motan pardon turnator metalurg
  • +2 (2 voturi)    
    manipulare (Luni, 11 iulie 2011, 21:52)

    bedexe [utilizator]

    dcnews: < "Cristian Tudor Popescu, în plutonul părinţilor ai căror copii dau Bac-ul în toamnă" > informatie falsa deoarece acum nu este in acest pluton. Va ajunge daca fiul trece/se duce la corigente.

    rtv <CTP în 2006, după ce fiul său a picat Bac-ul: "Scrisoare către fiul meu" >

    S-au prezentat 2 date (cel mare a picat, cel mic nu a intrat) intr-un alt context , ceea ce a dus la confuzie si la alte pareri decat cele corecte.

    d-asta e bine sa citesti cu atentie, apoi sa verifici in alte locuri (independente, nu preluari) si chiar sa mergi la sursa oficiala a datelor .
  • +3 (5 voturi)    
    daca as fi in CNA.... (Marţi, 12 iulie 2011, 1:45)

    discutabil.indiscutabil [anonim]

    daca as fi in CNA i-as pune sa afiseze 10 ore pe zi banere cu mesaje de avertizare si sanctiuni.
    Ideea ca publicul decide prin telecomanda lui daca se uita sau nu la aceste posturi este un abuz de logica. Fiind o tara a absurdului, ilogicul devine logic, iremediabil. Adica voi spuneti asa: iese pe post unu' smecher care zice o potlogarie, un fals, sau orice chestie nefacuta, si in loc sa plateasca el, faptasul ori trustul care-i faciliteaza fapta, cel care trebuie "sa compenseze" ar trebui sa fie partea agresata, sau beneficiarul, publicul ce ar trebui sa "repare" intr-un fel, prin alegerea proprie a altui post din telecomanda. Si daca vine mircea badea sa ma injure pe mine pe strada, ar fi caz penal, daca in schimb ma injura la televizor, e pamflet la care daca vreau ma uit, daca nu, nu? Asta nu e televiziune, ci o forma de a lua scalpul romanilor.
  • +1 (1 vot)    
    1320 de Peoplemeterele in toata RO (Marţi, 12 iulie 2011, 13:10)

    bobo [anonim]

    atata timp cat am telecomanda RTV si Antenele pot transmite ce vor , pot schimba cand vreau , ce nu cred ca este normal sunt cotele de audienta , calculate 1320 de Peoplemeterele , adica reprezentati 0,075% din audienta? si sa nu uitam ca mai toti schimbam canalul la reclame
  • +1 (1 vot)    
    PROPUN (Marţi, 12 iulie 2011, 14:58)

    in concecinta [anonim]

    chiar de pare aberant sau ironic...: toti absolventii de liceu de dupa 1990 sa mai dea un examen de echivalare a studiilor liceale - TOTI
  • 0 (0 voturi)    
    CAT MAI ASTEPTAM (Miercuri, 13 iulie 2011, 13:36)

    ANONIM [anonim]

    Oare cand are de gand Parchetul sa-l trimita in judecata pe Felix pentru fals in declaratii; cand a intrat in Senat a afirmat ca nu a colaborat cu Secu; iata ca nu-i asa; deci ALO PARCHETUL!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version