​Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a lansat o licitatie deschisa pentru achizitionarea din fonduri proprii servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionare, contract a carui valoare este estimata la 34,3 milioane lei (peste 8 milioane de euro), potrivit unui anunt postat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Contractul pe o durata de 5 ani se adreseaza tuturor celor 178 de angajati ai comisiei, dar datele licitatiei arata ca dintre acestia noua angajati beneficiaza de sume asigurate mai mari decat ale celorlalti, respectiv de cate 860.000 de lei. Conducerea CSA este asigurata de un Consiliu format din sapte membri.

Asigurari pentru angajatii CSAFoto: Hotnews
  • "Obiectul contractului il reprezinta achizitionarea de asigurare de viata de grup cu componenta de economisire pentru pensionare. Prin aceasta achizitie se urmareste diversificarea pachetului de beneficii pentru salariatii CSA prin oferirea unui plan de economisire pentru suplimentarea veniturilor de pensionare si a unei asigurari care sa ofere protectie in cazul decesului din orice cauza a salariatului", se precizeaza in Caietul de Sarcini al licitatiei (vezi documentul atasat).

Cine sunt cei 9 angajati CSA care beneficiaza de asigurari mai bune?

Datele din document arata ca din cei 178 de angajati ai CSA, 9 angajati beneficiaza de sume asigurate mai mari - de cate 860.000 de lei de persoana. Pentru restul de 169 de angajati, suma asigurata de persoana este de 107.500 lei.

Organizarea CSA

Organizarea CSA

Foto: Hotnews

Conducerea CSA este in prezent asigurata, asa cum reiese si din datele de pe site-ul propriu, de sapte membri. In toamna acestui an au fost alegeri la conducerea acestei institutii, in urma carora doua mandate au incetat - cel al Angelei Toncescu, din functia de presedinte al CSA, si al lui Corneliu Moldoveanu, din functia de membru al Consiliului CSA.

HotNews.ro a contactat oficialii CSA pentru a afla cine sunt mai exact cei noua angajati care beneficiaza de protectie mai mare comparativ cu restul salariatilor, insa pana la publicarea acestui articol nu am primit nici un raspuns.

Revenind la licitatia organizata, in privinta conditiilor de participare la licitatie, la capitolul capacitate financiara, in anuntul din SEAP este mentionata "declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si o declaratie privind rezultatele investitionale pentru moneda in care se face plata primei de asigurare pentru ultimii 3 ani".

La capitolul capacitate tehnica necesara, ofertantilor li se cere "lista principalelor contracte de prestari servicii de asigurare in ultimii 3 ani si informatii privind subcontractantii".

Durata acordului cadru este de 5 ani de la data atribuirii contractului. Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 4 mai 2012, iar data limita pentru primirea ofertelor este 7 mai 2012. La aceeasi data se vor deschide si ofertele primite.