Metropolitan Life este brand-ul sub care companiile din Romania ce apartin grupului MetLife, Inc. (Metropolitan Life Insurance Company) vor opera pe plan local, au anuntat miercuri reprezentantii asiguratorului, confirmand oficial informatiile prezentate de HotNews.ro de la inceputul lunii trecute. Astfel, Aviva Asigurari de Viata, achizitionata anul acesta de Alico Asigurari, si-a schimbat denumirea juridica in Metropolitan Life Asigurari S.A. si va opera sub marca Metropolitan Life. In acelasi timp, Alico Asigurari, companie afiliata grupului MetLife din 2010, va opera sub marca Metropolitan Life. Procesul de preluare a noului brand de catre Alico Pensii se va desfasura separat.

Alico si Aviva isi schimba numele in Metropolitan LifeFoto: Arhiva personala
  • "Aceste schimbari fac parte din procesul de integrare deja anuntat, estimat a se finaliza pana la sfarsitul anului 2013. Clientii vor beneficia in continuare de serviciile la standarde superioare, de expertiza si inovatia unei companii lider in asigurari de viata pe plan global. In final, compania unita va avea si mai multe resurse pentru pentru a raspunde nevoilor de protectie financiara a tuturor clientilor nostri, atat in prezent, cat si in viitor", a precizat Carmina Dragomir, Director General Metropolitan Life Asigurari.

"Alico Asigurari, companie afiliata grupului MetLife din 2010, va opera sub marca Metropolitan Life incepand cu 1 noiembrie 2012", au precizat pentru HotNews.ro oficialii asiguratorului.

Modificarea denumirii legale, ca si preluarea noii marci, nu implica nicio schimbare a beneficiilor, termenilor si conditiilor din contractele existente ale Metropolitan Life Asigurari Romania (ex-Aviva Asigurari de Viata). Similar, alinierea la noul brand nu implica nicio modificare a termenilor si conditiilor politelor existente detinute de clientii Alico Asigurari.

Aceste schimbari vor fi vizibile insa in identitatea brand-ului celor doua companii de asigurari de viata, care se vor prezenta incepand chiar din acest an sub marca 'Metropolitan Life' in comunicarile catre clienti si catre public, prin informari directe, materiale publicate in presa, precum si prin intermediul unei campanii publicitare.

In Romania, Metropolitan Life se afla la sfarsitul anului trecut pe locul trei in piata de asigurari de viata, cu 16% cota de piata - 11,90% Alico Asigurari si 4,22% Aviva Asigurari (in functie de primele brute subscrise la finalul anului 2011, date CSA).