





Chatbot-ul BT activ pe Facebook Messenger si Skype a furnizat, anul acesta, peste 200.000 de raspunsuri pentru clienti
Robotul, lansat in mai 2017, reprezinta una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.

VIDEO Autostrada la care se lucrează de peste șase ani / „Ritmul de lucru este descurajant. Perspectiva să se circule în 2021, tot mai puțin probabilă”
Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri