Se implinesc 10 ani de cand Romtelecom sustine Asociatia Telefonul Copilului, organizatie neguvernamentala, activa in domeniul protectiei drepturilor copilului. In tot acest timp, la linia 116.111, administrata de cei doi parteneri, s-a raspuns la aproximativ 1,7 milioane de apeluri. Dintre cazurile inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului peste 30.000 au fost cazuri care au necesitat interventia imediata a institutiilor abilitate, cazuri solutionate in favoarea copiilor.

Telefonul Copilului - 10 aniFoto: Romtelecom

Pentru a marca cei 10 ani de parteneriat, Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului sarbatoresc invita cat mai multi copii in data de 11 octombrie 2011, la Arenele Romane, in Parcul Carol, incepand cu orele 12:00, sa participe la realizarea unei poze-record, cu cele mai multe zambete de copii fericiti. Fotografia, care simbolizeaza bucuria si speranta copiilor pe care Asociatia a reusit sa ii ajute sa traiasca o copilarie fireasca, se doreste a fi o premiera in Romania si va fi surprinsa de patru fotojurnalisti de la agentii de presa internationale. Inainte de fotografiere, copiii participanti se vor bucura de un spectacol de pantomima cu trupa Passepartout, urmat de iluzionism si dans. Evenimentul este deschis tuturor scolilor din Bucuresti. Orice cadru didactic interesat isi poate inscrie elevii online, pe site-ul Asociatiei Telefonul Copilului, www.telefonulcopilului.ro.

”Lucrurile in urma carora poti sa te uiti cu bucurie si cu sentimentul ca ai facut ce trebuia sunt cele mai valoroase si ne bucura ca Romtelecom a putut contribui la cauza copiilor din Romania. Nu multi pot vorbi despre un parteneriat de 10 ani, iar Romtelecom a fost de la inceput alaturi de Asociatia Telefonul Copilului si de o cauza pentru care nu a obosit nici o clipa,” spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

Colaborarea dintre Romtelecom si Asociatie a inceput in 2001, cand Romtelecom oferea gratuit, odata cu lansarea campaniei “Casa de copii nu e acasa”, linia telefonica de asistenta pentru copii si parinti. Pentru sustinerea campaniei, Romtelecom punea la acea vreme la dispozitia Asociatiei, serviciul telverde 0800 8 200 200, care a functionat timp de 7 ani.

In iulie 2008, Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom au primit licenta pentru implementarea numarului unic european de asistenta pentru copii, 116 111, Romania devenind astfel a treia tara din Uniunea Europeana care a pus la dispozitia copiilor acest numar unic, la nivelul intregii tari.

Romtelecom s-a implicat in toti acesti ani in activitatile si proiectele legate de cauza copiilor, alaturi de Asociatia Telefonul Copilului, devenind un sustinator de cursa lunga al drepturilor acestora in Romania. Printre aceste proiecte se numara: Casa de copii nu e acasa, Drepturile copiilor sunt lege, Si tu poti fi un parinte mai bun, Descopera o lume mai buna pentru tine, La Romtelecom e Craciunul copiilor, Scoala te face mare, Suntem aici numai pentru a te asculta, Copil. Caut timp, de petrecut cu parintii mei, Cand eu nu pot sa vorbesc, Telefonul Copilului te asculta din zori pana-n miez de noapte, PIERDUT.

La cat mai multe zambete de copii fericiti!