Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a lansat o licitatie restransa accelerata pentru soft suplimentar si upgrade si update pentru 1 an de licente IBM a caror valabilitate expira la sfarsitul acestui an, contract din fonduri publice cu o valoare estimata de 13,5 milioane de lei (fara TVA), potrivit unui anunt publicat joi in Sistemul electronic de achizitii publice (SEAP). Achizitia are ca obiectiv "continuarea functionarii intregii infrastructuri software pe care se bazeaza sistemul informatic dezvoltat pentru ANAF de-a lungul timpului".

  • "Intreaga activitate de informatica la nivel central pentru ANAF se bazeaza pe o infrastructura hardware si software integrata, dezvoltata in ultimii ani prin achizitii succesive care au crescut puterea de calcul si de stocare, sustinand principalele aplicatii pentru ANAF. Printre gamele de produse principale pentru acestea este si IBM pentru care s-a achizitionat anul trecut un upgrade si update pentru 1 an si care la sfarsitul acestui an expira.
  • Pe langa aceste upgrade-uri si update-uri se doreste si o reinitializare care include standard si 1 an de upgrade si update pentru produsele pentru care suportul de upgrade si update a expirat precum si suplimentarea cantitatilor pentru doua produse IBM din gama WebSphere si Tivoli si Lotus Domino ca urmare a cresterii semnificative a depunerii declaratiilor prin mijloace electronice, in special ca urmare a introducerii Declaratiei D112, pentru cresterea performantelor platformei hardware pentru EMCS precum si pentru a creste numarul de utilizatori a postei electronice Lotus si a accesului la managementul documentelor la nivelul ANAF", se arata in Documentatia de atribuire a acestei licitatii.

Pentru aceasta achizitie, ANAF a lansat o licitatie restransa accelerata, iar motivul prezentat in SEAP este "urgenta pentru continuarea si sustinerea declaratiilor fiscale, in special D112 si cresterea performantelor platformei hardware pentru EMCS; suportul expira in 31.12.2011".

Numarul minim preconizat de operatori care se vor inscrie la aceasta licitatie este de cinci, iar ofertantii care nu sunt producatori vor prezenta si aprobarea din partea producatorilor ca pot desface si au asigurata intreaga cantitate de produse ce se va contracta.

Pentru a participa la licitatie, un operator interesat trebuie sa faca dovada printre altele ca a realizat o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de minim 1,5 milioane de euro. De asemenea trebuie sa arate ca are o experienta similara in ultimii 3 ani: cel putin un contract, maximum 3 contracte in valoare cumulata de minimum 2 milioane de euro.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 9 decembrie 2011, iar termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 decembrie 2011. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor primite.