- "Referitor la veniturile in T2 2012, acestea sunt de peste 112 milioane RON, comparativ cu peste 107 milioane RON in T2 2011. Daca ne referim la veniturile pe intreg semestrul I 2012, acestea sunt de peste 223 milioane RON, in crestere faa de 217 milioane RON in aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile in USD publicate in raportul LGI sunt influentate de cursul valutar, care, in trimestrul al II-lea al anului 2012 a fost defavorabil, moneda nationala devalorizandu-se cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, respectiv cu aproximativ 20% daca ne referim la semestrul I 2012 vs. semestrul I 2011", a declarat Severina Pascu, directorul executiv al UPC Romania.
Serviciile operatorului pe piata locala sunt tarifate in lei. In trimestrul doi din acest an, UPC a ajuns la 1,147 milioane clienti, in crestere usoara cu 1.100 clienti fata de primele trei luni din acest an.
Fata de primul trimestru din acest an, UPC a ajuns la 1.142.000 clienti la serviciile TV, in crestere cu 1700 clienti, in pofida faptului ca a pierdut 15.500 clienti la serviciile TV analogice.
UPC are in grila 15 canale TV in format High-Definition (HD), iar la sfarsitul lunii iunie 2012 numarul de abonati HD a depasit 35.000 de utilizatori, sustine compania.
Numarul abonatilor la serviciile de internet a ajuns la 306.400 abonati in trimestrul doi din acest an, in crestere cu 3,2% (9600 abonati) fata de primele trei luni din acest an. Pentru serviciile de telefonie fixa, UPC a raportat un numar total de 206.600 abonati, in crestere cu peste 3% fata de primul trimestru din acest an.
Datele de la Ministerul de Finante indica faptul ca in 2011, UPC a raportat o cifra de afaceri de 103,4 milioane euro (438,2 milioane lei), in scadere cu 7,6% fata de 2010 si o pierdere neta de 73,5 milioane euro, in scadere cu 52,8% fata de anul anterior.