Cosmote Romania a inregistrat un profit operational EBITDA (inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) de 34,3 milioane euro in trimestrul trei din acest an, in crestere cu 16,3% fata de trimestrul similar din 2011 si cu 18% mai mare decat in trimestrul doi al acestui an, arata datale grupului elen OTE. La sfarsitul lunii septembrie din acest an, Cosmote avea in total peste 6,38 milioane clienti (n.a SIM-uri valabile), in scadere cu 2,4% fata de aceeasi perioada din 2011. Venitul mediu per utilizator (ARPU) a crescut cu 1,5% in primele noua luni din acest an comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, se mai arata in raport.

Konstantinos ApostolouFoto: Cosmote Romania

Veniturile totale au atins valoarea de 118 milioane euro in trimestrul trei din acest an, in scadere cu 2,2% fata de acelasi trimestru din 2011.

Raportul OTE mentioneaza ca in trimestrul trei din acest an veniturile din servicii ale Cosmote Romania au scazut cu 6% fata de trimestrul similar din 2011 datorita implementarii a doua reduceri consecutive ale tarifelor de interconectare in martie si septembrie 2012.

Veniturile Cosmote in Romania au crescut cu 2,1% in primele noua luni din 2012

In primele noua luni din acest an insa, veniturile Cosmote in Romania au depasit 349,1 milioane euro, in crestere cu 2,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

  • "Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost in linie cu obiectivele noastre. Am inregistrat o crestere semnificativa pentru majoritatea indicatorilor, in pofida dificultatilor economice si de reglementare, competitiei stranse si necesitatatii investitiilor solide. Aceasta perioada a fost marcata de momente importante pentru compania noastra, precum: incheierea cu succes a licitatiei de spectru, lansarea vitezei de 43,2 Mbps, extinderea acoperirii retelei in metroul bucurestean", a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer, Cosmote Romania.

Din totalul celor circa 6,4 milioane de clienti (n.a SIM-uri valabile) cat avea compania la data de 30 septembrie 2012, 24,1% erau clienti pe baza de abonament. Tot pentru trimestrul trei din acest an, operatorul a raportat de asemenea o crestere cu 12% a bazei de clienti 3G si cu 32% a numarului de clienti de business comparativ cu trimestrul similar din 2011.