- "Unul din factorii principali care au contribuit la creşterea de aproximativ 7% a veniturilor totale este segmentul de internet, unde s-a înregistrat o evoluţie a veniturilor cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. UPC a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, reprezentând o creştere de 15%", se arata in comunicatul UPC.
Compania a precizat ca in 2013 a introdus disponibilitatea internetului broadband de mare viteza in peste 100.000 de gospodării din 33 de localităţi si ca in prezent peste doua milioane de familii pot avea acces la internet broadband de mare viteza.
Daca veniturile si numarul de clienti la finalul primelor trei luni din acest an sunt in crestere fata de aceeasi perioada din 2013, nu aceeasi este situatia raportata la sfarsitul anului trecut.
Numarul total de clienti a scazut cu 8.800 abonati, in conditiile in cresterea cu 15.400 de abonati la serviciile de televiziune digitala prin cablu nu a putut compensa pierderea a 13.700 si respectiv 11.800 de clienti de televiziune analogica si DTH (satelit).
Operatorul a continuat sa castige clienti pe segmentele de internet si telefonie fixa. La sfarsitul primului trimestru din 2014, UPC avea 395.000 de clienti de internet si 294.500 de lcienti de telefonie fixa, in crestere cu 14.000 si respectiv 15.400 abonati fata de sfarsitul anului 2013.
Nu spun nimic de calitatea serviciilor, desi sunt provideri de internet de mare viteza, n-ai cum testa, ca service-ul se desfasoara la viteza foarte mica, 8 ore timp de depanare, daca ai ghinion sa fie duminica 48 de ore si programarea unei echipe tehnice in 72 de ore! La tara, n-o fi contand in cat timp depaneaza, dar in Bucuresti este de neinteles de ce se misca asa de greu, adica romaneste, dupa o cafeluta, o caterinca.....
La treaba, copii, nu se mai poate asa!
Este exact ce a facut Romtelecom: http://www.dollo.ro/2014/03/protectia-consumatorului-romtelecom/