​RCS&RDS a inceput sa-si modernizeze reteaua de magazine, sa le puna sub brandul Digi si sa introduca posibilitatea testarii de servicii, echipamente si telefoane mobile in punctele de prezenta. Compania a deschis luni primul astfel de magazin in centrul Bucurestiului (bulevardul Magheru, nr. 1), alte puncte similare de prezenta fiind in Oradea, Constanta si Galati. Operatorul spune ca va moderniza gradual si va integra in noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenta proprii existente la nivelul intregii tari.

Magazin DigiFoto: RCS-RDS

Magazinul din Bucuresti are o suprafata de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone: zona de consiliere si vanzare servicii si produse Digi pentru acasa, zona de consiliere si vanzare Digi Mobil, unde clientii au acces la gama de echipamente si telefoane mobile si zona de plata a facturii, unde clientii isi pot achita facturile lunare. Totodata, magazinul Digi este dotat cu echipamente de ultima generatie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei.

Aceasta etapa face parte din procesul de tranzitie a produselor si serviciilor companiei RCS & RDS catre brandul Digi. Pana in acest moment, compania a aliniat sub acest brand, intreaga oferta de servicii de telecomunicatii, precum si divizia de continut TV, respectiv toate televiziunile detinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi si la nivelul retelei sale de magazine de prezentare.

RCS&RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din regiune, furnizand servicii in Romania, Ungaria, Spania, Italia si Cehia. Compania este lider pe piata din Romania in furnizarea serviciilor de internet si de televiziune prin cablu si satelit, dar si unul dintre furnizorii principali de servicii de telefonie fixa si mobila, internet mobil precum si alte servicii de continut.