UPC, al doilea mare operator de comunicatii prin cablu din Romania, a ajuns la 1.165.000 clienti in trimestrul trei din acest an, cu 6900 de clienti mai multi decat in trimestrul anterior din acest an, arata datele prezentate joi de grupul Liberty Global. In perioada mentionata, operatorul a pierdut 14.800 de abonati la televiziunea analogica si inca 800 la televiziunea prin satelit, insa a castigat 22.600 de abonamente la televiziunea digitala prin cablu. La sfarsitul lunii septembrie 2014, UPC avea cu 17% mai multi clienti de internet si 18% mai multi clienti de televiziune digitala si telefonie comparativ cu perioada similara din 2013.

Severina Pascu, CEO UPC Romania si UngariaFoto: UPC Romania

UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 este de 1.889.700 (inclusiv DTH), cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adaugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut.

Pe segmentul de Internet, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps in toata aria de acoperire internet si lansarea vitezei de 500 Mbps in 8 orase. Compania sustine ca viteza medie in baza UPC depaseste 100 Mbps.

UPC a castigat 13.800 noi abonamente de internet in trimestrul al III-lea, cresterea anuala fiind de 17%. La sfarsitul lunii septembrie 2014, UPC furniza servicii de internet catre 420.500 de clienti, 75% dintre acestia avand internet de mare viteza. Comparativ cu trimestrul anterior din acest an, UPC avea cu 13.800 abonati mai multi abonati.

Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente in trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment sa fie de 537.400, o crestere anuala de 18% (plus 80.800). La sfarsitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clientii UPC de televiziune digitala (peste 150.000), beneficiaza si de televiziune HD.

Pe segmentul de telefonie fixa, UPC a ajuns la 311.500 abonati la telefonia fixa, in crestere cu 6600 abonati fata de trimestrul anterior din acest an. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, cresterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).