Vodafone a anuntat marti ca a deschis un nou centru de relatii cu clientii in Craiova, in care lucreaza in prezent aproximativ 50 de tineri, numarul acestora urmand sa se dubleze pana la data de 31 ianuarie 2016. Ca un prim pas, noii angajati vor raspunde solicitarilor abonatilor persoane fizice, iar ulterior, aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde.

  • "Investim in permanenta in a oferi o experienta superioara a serviciilor de relatii cu clientii, iar deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastra de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toti utilizatorii nostri si mai usor accesibili. Mai mult decat atat, investim in perfectionarea tinerilor care lucreaza deja alaturi de noi in Craiova si ne dorim sa dublam numarul membrilor echipei, pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor", a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.  

Pentru extinderea echipei Centrului De Relatii cu Clientii din Craiova, Vodafone Romania va recruta tineri cu foarte bune abilitati de comunicare, lucru pe calculator si asimilare a informatiilor. Toti noii angajati vor beneficia de pregatire amanuntita, intr-un program de pana la patru saptamani.

Vodafone Romania, al doilea mare operator local de telefonie mobila, a ajuns in trimestrul incheiat la 30 iunie 2015 la un numar total de 8.801.590 utilizatori ai serviciilor mobile, de voce si internet fix si ai serviciilor M2M, in crestere cu 233.838 clienti (n.a SIM-uri valabile), fata de aceeasi perioada a anului trecut. In aceeasi perioada de referinta, veniturile din servicii au crescut cu 5,7% pana la 166,8 milioane de euro, iar consumul de date mobile a crescut cu 128,7%.