UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, a anuntat marti ca, incepand cu luna octombrie 2016, noul director al diviziei business este Bogdan Nitu, manager cu o experienta de 20 de ani in cadrul unor companii precum Orange, Philips, Pipelife, Sunlight Systems, Superlit. Bogdan Nitu si-a inceput cariera in vanzari, promovand ulterior in pozitii de top management, coordonand intreaga activitate comerciala, financiara, de marketing, productie, calitate, logistica si resurse umane, in industrii precum telecom, constructii, proiecte de infrastructura, materiale electrice si echipamente tehnologice industriale.

Bogdan Nitu, director UPCFoto: UPC Romania
  • "Ne bucuram ca Bogdan s-a alaturat echipei UPC. Sunt convins ca experienta sa vasta in domeniu si perspectiva sa strategica vor fi atuuri importante care vor contribui la evolutia diviziei UPC Business, pentru indeplinirea obiectivelor noastre  de  crestere", a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania & UPC Ungaria.

UPC Business ofera solutii de comunicatii pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare viteza, in mai multe localitati din tara sau in mai multe sedii din acelasi oras. Compania poate dezvolta retele virtuale private, sisteme intranet si extranet, retele de telefonie privata, videoconferinte, video monitorizare. Reteaua acopera cele mai importante orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi.

Divizia UPC Business este prezenta in 12 tari din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania si Ungaria.

UPC Romania a castigat 52.800 de noi abonati in ultimul an, ajungand la un numar total de 1.245.200 de clienti la sfarsitul lunii iunie din acest an, arata datele grupului Liberty Global. Scaderea numarului de abonati la televiziunea analogica prin cablu a fost compensata de cresterea numarului de abonati la televiziunea digitala prin cablu si satelit, astfel ca numarul abonatilor TV ai UPC a crescut la 1.236.800 abonati. Operatorul a crescut si pe internet, unde a ajuns la 512.300 abonati, dar si pe telefonie fixa unde a ajuns la 432.900 abonati.