Telekom a deschis la Brăila al șaselea centru de servicii externalizate de tip call center

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 11 octombrie 2018, 13:38 Economie | Telecom


Inaugurare centru Braila
Foto: Telekom Romania
Sediul de la Brăila este al şaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre în patru oraşe: trei centre în Bucureşti şi câte unul în Bacău şi Craiova, cu un total de peste 500 de angajaţi, a anunțat astăzi operatorul de comunicații electronice. Noul centru va furniza pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi.

“Brăila, ca şi celelalte oraşe în care desfăşurăm astfel de activităţi, este un centru universitar cu tradiţie, care ne-a permis să recrutăm forţa de muncă de care avem nevoie, cu un nivel de educaţie superior. Din acest punct de vedere am considerat Brăila ca fiind un oraş cu potenţial, dincolo de nevoile de început”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Portofoliul de clienți de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviaţie, retail - din România, dar și din alte ţări precum Austria.


Citeste mai multe despre   


















969 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version