Vânzările de smartphone au scăzut, dar mărcile chineze continuă creșterea. Cum arată Top 5
IDC arată că între iulie și septembrie vânzările liderului Samsung au scăzut cu 13%, Huawei a urcat cu 32%, Apple cu 0,5%, iar Xiaomi, cu 21%. Pe cinci s-a clasat OPPO, cu o scădere de 2%. Primele cinci mărci au livrat cumulat două treimi dintre smartphone-urile din piață.
La Samsung merge bine flagship-ul Note 9, dar compania a pierdut la capitolul volume de vânzări pe segmentele Entry și Mediu, unde concurența pusă de Huawei, OnePlus, Xiaomi, OPPO și Vivo este puternică.
Declinul general al pieței a venit și din cauză că vânzările au scăzut cu 11% în China, țară ce generează peste 30% din vânzările mondiale de smartphone-uri. Și în China, ca și în Europa și America de Nord, utilizatorii schimbă tot mai rar smartphone-urile.
În 2009 se vindeu în lume mai puțin de 200 de milioane de smartphone-uri, în 2011 se ajungea la aproape 500 de milioane, iar pragul de un miliarde era depășit în 2013. Între 2015 și 2017 vânzările s-au situat între 1,4 și 1,5 miliarde unități.

Liber la vaccinarea cu AstraZeneca: Unde sunt acum mii de locuri disponibile în București și cum poți găsi alt centru în țară / Explicațiile autorităților
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
FOTO Pistele de biciclete de pe Splaiul Independenței, trasate vara trecută de o companie municipală și care costă circa 1,5 milioane lei, au început să se degradeze
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS