UPC avea peste 975.000 de abonați de internet, telefonie fixă și cablu TV în trimestrul trei din 2018, în scădere cu 3.300 de abonați față de trimestrul anterior
După anunțul preluării de către Vodafone a diviziei de cablu din România, UPC nu mai anunță câți abonați are la televiziunea prin satelit Focus Sat.
Principalele rezultate:
- Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC furniza servicii de internet către 592.900 de clienţi.
-Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi.
- Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi).
La sfârşitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.110.500 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 3,4% (102.400 de noi case).

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență
UPC are servicii de calitate mai slaba la un pret mai mare decat ceilalti doi mari concurenti, a se vedea doar vitezele de internet oferite si pretul abonamentului.
La televiziune, HD-ul oferit de UPC este net inferior fata de HD-ul oferit de ceilalti doi concurenti principali.
Am fost abonat la fiecare dintre cei 3 si stiu exact ce ofera.
UPC ar trebui sa isi regandeasca strategia pe termen lung, altfel, in cativa ani, vreo 5-7, vor disparea de pe piata