Grupul DIGI răspunde acuzațiilor lui Darius Vâlcov și evaluează ce măsuri să ia împotriva Ordonanței de Urgență care impune taxe suplimentare în telecom și energie

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:46 Economie | Telecom


Serghei Bulgac, seful DIGI
Foto: AGERPRES
Grupul DIGI a reacționat marți la acuzațiile făcute luna trecută de Darius Vâlcov privind 'comportamentul incorect' pe care l-ar avea unii operatori telecom, printre care și RCS&RDS care ar fi plătit un impozit pe profit de 1577 lei la o cifră de afaceri de 3,3 miliarde de lei. DIGI spune că aceste susțineri nu sunt întemeiate și că nu există nicio bază juridică, fiscală sau economică pentru justificarea introducerii noilor taxe "discriminatorii și netemeinice din Ordonanța de Urgență" adoptată luna trecută. "Suntem în curs de evaluare a efectelor OUG 114/2018 asupra activităților noastre și vom adopta eventualele măsuri ce se vor impune.", anunță DIGI.

Grupul DIGI/RCS&RDS a transmis marți, 8 ianuarie, pe bursă un comunicat referitor la noua Ordonanță de Urgență a Guvernului care ar impune taxe suplimentare ce afectează sectorul de comunicații electronice din România.

Redăm mai jos integral comunicatul:

"Dorim să informăm piața și investitorii că, în data de 29 decembrie 2018, a fost publicată în Monitorul Oficial Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 114/2018 („OUG 114/2018”) care impune, printre altele, anumite măsuri bugetare și fiscale.

OUG 114/2018 prevede dreptul pentru Autoritatea Națională de Administrare și Reglementare în Comunicații din România (ANCOM) de a percepe un tarif mărit de monitorizare în procent de 3% din veniturile operatorilor de comunicații electronice.

Prelungirea duratei de exploatare a licențelor existente de comunicații mobile va fi condiționată de plata unei taxe de 4% aplicată la cifra de afaceri generată din activitatea de telefonie mobilă în anul anterior celui în care se acordă extinderea înmulțit cu numărul de ani pentru care se prelungește durata de exploatare a licenței.

Acordarea de licențe viitoare va fi condiționată de plata unui procent de 2% sau de 4% din cifra de afaceri generată din activitatea de telefonie mobilă în anul anterior celui în care se acordă licența înmulțit cu numărul de ani aferenți perioadei de valabilitate a licenței nou-acordate. De asemenea, amenzile aplicabile ca urmare a unor încălcări în legătură cu sectorul de comunicații electronice au fost crescute semnificativ.

În plus, OUG 114/2018 a crescut la 2% procentul de contribuție aplicat titularilor de licențe emise de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) pentru operarea de activități în domeniul energiei electrice, termice sau a gazelor naturale din România, contribuția aplicându-se la cifra de afaceri realizată din activitățile aferente licenței respective acordate de ANRE.

În declarațiile publice susținute odată cu adoptarea OUG 114/2018, reprezentanții Guvernului României au precizat că taxarea suplimentară în domeniul comunicațiilor electronice s-a făcut ca urmare a așa-zisului „comportament incorect” al operatorilor din sectorul comunicațiilor electronice.

Considerăm că aceste susțineri nu sunt întemeiate și că nu există nicio bază juridică, fiscală sau economică pentru justificarea introducerii acestor taxe discriminatorii și netemeinice.

În ce privește activitatea RCS & RDS S.A. („Digi | RCS&RDS”), filiala Societății din România, exprimăm următoarea poziție:

Din cifra de afaceri de aproximativ 3,3 miliarde de lei pe care Digi | RCS&RDS a înregistrat-o în anul 2017, Digi | RCS&RDS a plătit mai mult de o treime (adică peste 1,2 miliarde de lei) pentru: taxe, impozite, contribuții la bugetul statului, al autorităților centrale și al autorităților locale; sume care au mers la bugetul societăților și companiilor cu capital deținut de stat și al regiilor autonome ale statului; și a făcut plăți obligatorii către o varietate de entități publice sau private în baza unor obligații publice stabilite prin lege.

Cu privire la afirmațiile referitoare la nivelul impozitului pe profit exprimate în poziția publică susmenționată, se ignoră faptul că, în perioada 2007 – 2017, Digi | RCS&RDS a investit peste 2 miliarde de Euro pentru a dezvolta o rețea performantă de comunicații electronice fixe și mobile bazată pe fibră optică.

Aceste investiții au fost făcute în beneficiul a milioane de abonați, care se bucură azi de servicii de cea mai bună calitate la prețuri foarte avantajoase. Investițiile realizate de Digi | RCS&RDS în vederea dezvoltării activității și a operațiunilor (și care au fost supuse amortizării) au determinat implicit scăderea bazei de impozitare, în deplină conformitate cu legislația fiscală.

OUG 114/2018 este nefavorabilă dezvoltării sectorului de comunicații electronice și de energie din România, în condițiile în care crește semnificativ, fără o consultare corespunzătoare și fără vreo justificare serioasă, povara fiscală asupra operațiunilor din aceste sectoare, restricționând astfel investițiile și afectând clienții. Suntem în curs de evaluare a efectelor OUG 114/2018 asupra activităților noastre și vom adopta eventualele măsuri ce se vor impune."

  • Atac al lui Vâlcov la Orange, Vodafone și RCS&RDS/DIGI: Un operator, care are și o televiziune în cadrul său, a plătit un impozit pe profit de 1.577 lei la o cifră de afaceri de 3,3 miliarde de lei

Eugen Teodorovici si Darius Valcov
Foto: Guvernul Romaniei
În seara de 21 decembrie, după adoptarea OUG 114/2018 privind noi măsuri fiscale, Darius Vâlcov a motivat introducerea taxei de 3% din cifra de afaceri, în comunicații, și pe "comportamentul incorect" pe care l-ar avea operatorii telecom raportat la impozitul pe profit datorat statului. "Cei doi mari jucători de pe această piață (n.a Orange și Vodafone) au plătit anul trecut un impozit pe profit de 7,2 la mie, respectiv 9 la mie, dacă raportăm la cifra de afaceri. Un al treilea, care nu aș vrea să-i dau numele, dar are și o televiziune în cadrul său (n.a RCS&RDS/DIGI), a plătit un impozit pe profit de 5 la 10 milioane, adică în traducere liberă 0,00005%. Mai exact 1577 lei la o cifră de afaceri de 3,3 miliarde de lei.", a spus Vâlcov.

Pentru detalii citește: Atac al lui Vâlcov la Orange, Vodafone și RCS&RDS/DIGI: Un operator, care are și o televiziune în cadrul său, a plătit un impozit pe profit de 1.577 lei la o cifră de afaceri de 3,3 miliarde de lei


Citeste mai multe despre   
















9538 vizualizari

  • +3 (29 voturi)    
    Operatorul (Marţi, 8 ianuarie 2019, 12:58)

    sipu [utilizator]

    care a reglemental piata telecom in romania se numaste digi , cine nu isi aminteste ce preturi erau inainte de a intra digi pe piata . Eu eram la cosmote si plateam 5 euro pe 200 mbps si daca mai dedeam 1 euro aveam un giga . Sper ca nu se uita asa repede .
    • 0 (0 voturi)    
      Uitati-va putin in jur (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 21:15)

      cchris [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Sa va povestesc cat dau eu pe Internet in Germania? Cu promotie pt 1 an platesc la 1&1 27€/luna pt un internet fix 50Mbps pe DSL, telefon fix si pana la 4 SIM-uri de mobil la care pe fix e gratuit, pe mobil e 10c/min iar international vreo 70c/min. Asta fara TV. Dupa incheierea acestui an voi plati 36€/luna. Daca nu exista RCS&RDS voi plateati mai mult pt mai putin, asa cum platiti in multe alte domenii.
      Deci RCS&RDS joaca "incorect" ca ne da Gb pe fibra optica. Politicienii astia retardati isi imagineaza ca Gigabitul ala si-l scoate Teszari din fund daca are chef? Stiu ei cati angajati are firma asta ca sa mearga treaba, care toti platesc impozite?? Sau, ca sa fim si putin seriosi, de fapt retardatii sunt suparati ca DIGI a ramas ultima televiziune nepartinitoare si le-o da in freza cum pot.
      Lasa, ei pleaca in curand, unii in puscarii, noi ramanem.
  • +30 (38 voturi)    
    Ar trebui ca operatorii telecom (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:05)

    Rescator [utilizator]

    să-i bage o antenă Kulikov in funduleț acestui
    infractor rromulan și neingrijit din Slatina,numitul
    Vîlcov.Să *fabrici* tu,condamnat la opt ani de inchisoare,politica economică a Romaniei ,este dincolo de orice logică,fie ea și a Docilei!?
  • -27 (39 voturi)    
    Digi (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:11)

    tony-s [utilizator]

    nu contesta ca a platit doar 1577 lei impozit pe profit ceea ce e nimic - doar in Romania nimeni nu are profit basca bancile cica mai si aduc bani de acasa pt bunastarea poporului roman.Valcov nu a spus ca digi nu plateste contributiile pe salariile angajatilor.
    • -16 (24 voturi)    
      sunt platide de angajat, cu mana angajatorului (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:43)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      daca au adunat taxele platite in contul angajatilor, adica taxele pe care le-au retinut ei de la angajati si apoi platit catre buget, ca asa e legea, cu retinere la sursa, inseamna ca sunt doar niste mincinosi.
      iar realitatea este ca nu au contestat impozitul pe profit de 1577 lei
      • +20 (20 voturi)    
        mai citeste (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:01)

        Jude [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        Statul a acordat scutiri de impozit pentru profitul reinvestit.
        Asa ca DIGI din profit a investit in echipamente.

        https://www.contzilla.ro/scutirea-de-la-plata-impozitului-pentru-profitul-reinvestit-prevederi-2018/

        Asa ca Picasso - valcov e un mare mincinos !
        • -14 (14 voturi)    
          a platit mai mult de 1577 lei? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:39)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Jude

          care e suma platita? ca sa vedem daca a mintit valcov sau nu.
          p.s. tablourile au fost adunate cand era primar PDL si facea lucrari cu firmele indicate de Blaga, nu cand era ministru in guvernul Ponta
          • +8 (8 voturi)    
            1.2 miliarde a platit (Marţi, 8 ianuarie 2019, 19:05)

            dorula [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

            lasa minciunile postacule
            • -5 (7 voturi)    
              impozit pe profit catg a platit? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 23:59)

              premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui dorula

              ca daca ei aduna taxele pe munca....
              nu ma intereseaza
              eu am IMM si platesc 1%, daca eu cu un amarat de IMM pot plati 1%, firmele mari nu pot plati 2%??????
              • +1 (1 vot)    
                hai sik (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 12:38)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

                Amaratule de 'imm. Pentru un "amarat de IMM" e suficient sa dribleze TVA-ul la 10% din cifra de afaceri ca sa isi scoata cei 1% si ceva in plus. Ca sa nu mai vorbim de angajatii la gri.
                In plus, pentru Digi cei 2% sunt in plus fata de impozitul pe profit, nu in loc de impozitul pe profit.
                PS in 2017 RCS a avaut un profit de 294 551 920 lei(net) deci Valcov si tot neamul vostru mancati perje.
              • 0 (0 voturi)    
                IMM vs companie (Vineri, 11 ianuarie 2019, 16:25)

                jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

                La IMM, poti face o gramada de invarteli ca sa iesi pe 0 la profit, sau chiar pe -:
                - cumperi masina pe firma, o folosesti si in privat - inclusiv combustibil, revizii, asigurare
                - cumperi telefon de 1000 de euro, la fel
                - daca esti platitor de TVA, poti recupera TVA de la stat pe echipamente, masina, ba poti face si un serviciu unui amic pentru o achizitie.
                - daca sti sa te invarti, sigur poti deconta si o petrecere, o excursie, etc.
                - sa nu uitam de invarteli, cand vinzi fara factura
                - ca patron poti scoate profitul cu doar 5% impozit pe dividende, fara sa te platesti ca angajat cu taxe 42%

                Guvernul a dat o lege care scuteste plata impozitului pentru improzitul reinvestit, anul anterior a avut profit impozabil de 300 milioane.
                Si noua taxa e de 3% din cifra de afaceri pentru core business, 2% e doar pe partea de energie.
                In telecom se inchiriaza de la stat cu sute de milioane de euro, licente radio - 3G, 4G.
  • -26 (36 voturi)    
    O luam dupa cires (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:13)

    Fides [utilizator]

    Impozitul pe profit a fost de 1.577 lei. Deci ai bagat 2 miliarde in 10 ani, ca sa nu ai profit? A devenit grupul Digi un fel de PFA ? Pai in ritmul asta devine ONG.
    • +28 (36 voturi)    
      sau cum intelegem noi capitalismul (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:35)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      adica tu si capitalismul de balta secata.
      In economiile serioase si in mediile sociale serioase SE SCRIU CARTI despre cum sa eviti impozitele si taxele, LEGAL. Da, este normal ca orice investitor sa-si rentabilizeze marjele de profit!!! pentru asta se angajeaza CFO si consultanti financiari pe bani grei: ca sa-ti spuna ce poti face in cadrul legal permis ca sa platesti cat mai putine taxe. Neocomunistii nu inteleg asta, pentru ei este valabila legea strazii si taxele de protectie iar legile fiscale sunt un fel de ghid pentru cresterea viermilor de matase.
      Maturizati-va romani ca dormiti de ani multi!
      • -16 (26 voturi)    
        cum sa eviti taxele LEGAL (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:46)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        perfect, acu s-a dat lege sa se plateasca 2% din cifra de afaceri, evita in continuare LEGAL sa platesti taxe :))))
        pana acum legile erau facute sa poti sa eviti LEGAL plata taxelor, acum legea nu mai permite sa eviti LEGAL plata taxelor :)))) GHINION !!!!!!!!!!!!
        • +16 (18 voturi)    
          bun, (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:34)

          codrean [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          si ce faci cu investitiile ? Deductibile, peste tot in lume !
          • -14 (14 voturi)    
            se scad din profit (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:41)

            premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            ce e complicat de inteles?
            daca pana acum ar fi scazut din profit doar investitiile nu se supara nimeni, dar pentru ca fac tot felul de alte "optimizari fiscale" se modifica putin legea :)))))))
            • 0 (0 voturi)    
              300 milioane profit in 2017 (Vineri, 11 ianuarie 2019, 16:29)

              jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

              Pe care s-au platit taxe, dar in 2018 au decis sa-si faca propria infrastructura de 4G, benzi normale, licente platite.
      • -18 (26 voturi)    
        Economiile serioase fiind in Bahamas? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:46)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Digi este suparata tocmai ca s-au trezit romulanii. Dar hei relax, le vor sari in ajutor bubulii din Olanda, expertii numiti de tine. Apropo tot acolo detine cineva 87,5% din Digi?
      • +18 (22 voturi)    
        PIERZI TIMPUL... (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:56)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Cu toti amaratii astia!
        Astia nu inteleg decat "da-ne si noua!". Daca nu le dai, te injura!
        Vrei ca astia sa citeasca?
        O tara de cretini!
        • -8 (14 voturi)    
          amarati, nu inteleg decat "da-ne si noua" (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:21)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

          https://playtech.ro/2018/comisie-europeana-impozite-giganti-facebook-google/
          • +6 (14 voturi)    
            Ia uite, ma (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:55)

            JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

            Digi a ajuns gigant multinational iar noi n-am aflat.
      • +11 (11 voturi)    
        gwolf (Marţi, 8 ianuarie 2019, 14:15)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        GWolf, ai perfecta dreptate. Sunt 100% de acord cu ce spui aici.

        Dar deh, vorba reclamei.... N-ai cu cine, ba, n-ai cu cine ! :-)
      • -4 (4 voturi)    
        Care cacapitalism..? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 23:26)

        elysyum [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Ala care are sediul internationalei socialiste in capitatala cacapitalismului dar n-au avut o zi de socialism pe teritoriul lor...hai ca esti hazliu.....socialismul e o inventie capitalista pt a pregati coloniile pt profitul lorzilor petrolulului si armelor.si pt drum liber la papat resurse si energie contra export de tehnologie. Ca un fel de religie ortodoxa idiotizanta pt naivi economic.
    • +15 (19 voturi)    
      Daca ai stii un pic de contabilitate (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:56)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      sau daca ai citi cu atentie ce a spus Digi, ai remarca cuvantul cheie "amortizare".
      Habar nu am daca cifrele prezentate sunt corecte dar, presupunand ca sunt, investitia este imensa, echivalenta cu cifra lor de afaceri pe 3 ani! Legal investitia trebuie amortizata (nu reprezinta o cheltuiala imediata ci pe parcursul unor ani), deci niste ani dupa ce o faci nu vei avea profit sau vei avea profit foarte mic. Totul legal. Si nu doar la noi ci in toate tarile civilizate.
      • -12 (12 voturi)    
        de ce e nevoie de offshore in cipru? (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:54)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        ce firma are nevoie de offshore in cipru pentru a-si amortiza investitiile?
        firmele isi optimizeaza cheltuielile fiscale. foarte bine
        statul isi optimizeaza veniturile fiscale. foarte bine
        end of story
        • +5 (5 voturi)    
          da mai Valcoave, (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 10:01)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Si Venezuela si-a optimizat veniturile fiscale vreme de 20 de ani.
          Si uite ce bine o duc.
          Ce nu intelegeti mai javreti comunistoizi?
    • +12 (16 voturi)    
      Fides (Marţi, 8 ianuarie 2019, 13:57)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      sa-i ca ai solda babana ca sa scrii prostii de tipul celor de la Latrine?
      • -12 (12 voturi)    
        Da clar asa e cum spui tu (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:16)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Iar ce spune si face Digi e 100% adevarat. Atat pot plati impozit, ca doar nu au profit.
        Eu zic sa mearga Dragnea sa le arate cum se fura de la copiii acestei tari. Pt. ca in final tot furt se cheama actiunea lor contabila. Au furat.
    • +11 (11 voturi)    
      mai citeste (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:01)

      Jude [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      https://www.contzilla.ro/scutirea-de-la-plata-impozitului-pentru-profitul-reinvestit-prevederi-2018/
      • -13 (13 voturi)    
        Merita citit de toti Codul Fiscal (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:19)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui Jude

        Si vazut/inteles de ce Digi a ales sa-si bata joc de tara. In fond, guvernarile vin si pleaca.
        • 0 (0 voturi)    
          Ceilalti operatori (Vineri, 11 ianuarie 2019, 16:33)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          Nu am auzit sa fi avut vreunul profituri enorme.
          De ce, poate si pentru ca in Romania e o piata competitiva unde nu platesti 50 euro pe un abonament de net de 50 Mbps.
  • +15 (15 voturi)    
    Antena3 (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:02)

    titirica [utilizator]

    Vai ce show o sa mai facă pe tema asta

    Lumea a uitat ca A3 ii șantaja pe ăștia pe ăștia de la Digi și așa au ajuns la pușcărie niște directori de la A3. Pai de unde s aisi ia și Valcov ideile astea debile și senile?

    Ce sa înțeleagă lumea de amortizare, investiți, plan business....

    Sunt n soluții de a urmări profiturile reale dar noi alegem singura soluție care sa sperie investitorii și sa fuga când aud de Romania. Asta meritam dacă ii lăsam pe Valvov din cimitir și Orlando din Bamboo sa facă strategia tarii
  • +19 (19 voturi)    
    digi ca digi da am o intrebare: (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    la alegerile din 2016 l-a ales cineva pe Valcov? de ce conduce tara?
    • +20 (20 voturi)    
      Pentru ca poate (Marţi, 8 ianuarie 2019, 15:13)

      titirica [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Și pentru ca are deja o condamnare pentru mita. Singurele criterii ce califica pentru funcții de conducere
  • +10 (10 voturi)    
    DIGI este o multinationala (Marţi, 8 ianuarie 2019, 17:02)

    lumira [utilizator]

    A spus cineva mai sus. Da, asa este, și este și românească ceea ce ar trebui sa ne bucure. Și pentru toți antenistii care vor și ei ceva gratis, prin intermediul lui Valcov, sa întrebe sau sa se intereseze cât costa un abonament TV + internet (similar cu ce primesc de la DIGI) în Europa sau oriunde in lume. Nu mai vorbesc de calitate. Repet ce a spus un comentator anterior, care nu știu de ce a luat minusuri: DIGI a reglementat piața telecom " în jos". A micșorat preturile, ca să înțeleagă toată lumea.
    • 0 (6 voturi)    
      Este dar ROMANEASCA 100% (Marţi, 8 ianuarie 2019, 23:28)

      elysyum [utilizator] i-a raspuns lui lumira

      Bravo Digi tine preturile jos sa piarda din piata vomafone si oringi si telekonfu.
  • +3 (3 voturi)    
    Dar cretinoidul nepatentat a analizat si (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 11:54)

    deval [utilizator]

    investiile acelor societati sau s-a uitat ca boul la bilantul prescurtat de pe ANAF si s-a uimit comparand cifra de afaceri doar cu impozitul , ca tata Floarea din Slatina ? Nu stiu alta companie furnizoare de servicii pe care sa o respect (ca si consumator de servicii) pentru ce si cum face in afara de Digi si tocmai de asta se leaga geniul idiotilor praduitori !!
  • -2 (2 voturi)    
    profit de 1577 lei (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 12:57)

    sor1 [utilizator]

    Contributiile la bugetul statului sunt banii angajatilor nu bani RCS-RDS.
    La acuzatia facuta de Ministrul de finante d-nul Valcov precum ca RCS_RDS a platit 1577 lei trebuie sa raspunda punctual cat a platit impozit statului.Raspunsul dat de RCS_RDS este ambigu si arata ca adevarul este mai aproape de domnul Valcov
    • +1 (1 vot)    
      Esti ambuscat, adica psd-ist ! (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 14:47)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui sor1

      Crezi ca poti face analiza pe doua cifre din bilant ? Adevarul e ala ca cei incriminati nu sponsorizeaza psd !! Asta e adevarul..........
    • 0 (0 voturi)    
      Scutire de impozit pe profitul reinvestit (Vineri, 11 ianuarie 2019, 16:40)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui sor1

      Scrie in codul fiscal.
      Ca sa faci investitii se platesc contractori pentru santuri, pentru antene noi, echipamente - achizitiile astea se vad altundeva in economie in bilantul altei firme.
  • +1 (1 vot)    
    Numarul de contracte al celor incrimati reprezinta (Miercuri, 9 ianuarie 2019, 14:51)

    deval [utilizator]

    tot atatea declaratii de satisfactie ale clientilor ! In termenii prostului, voturi ! Contabilul ratat in praduitor valcov, nu are nici macar voturi pe lista..............


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version