Rețeaua mobilă Orange nu a fost disponibilă timp de aproximativ 20 de minute sâmbătă la prânz, potrivit unora dintre abonați. Compania spune că incidentul a fost cauzat de ”o defecțiune la un echipament central al rețelei”, dar problema a fost remediată.

OrangeFoto: Adrian Vasilache / HotNews.ro

"O parte dintre clienții din București și din câteva localități din județe limitrofe au întâmpinat dificultăți în utilizarea serviciilor de voce și date mobile. Incidentul a fost declanșat de o defecțiune la un echipament central al retelei de comutatie, ceea ce a provocat congestie în zonele afectate. Echipele noastre tehnice au intervenit și au remediat prompt problema. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create”, arată un mesaj al Companiei.

Incidentul vine după ce pe 27 martie ”o secționare multiplă în rețeaua de fibră optică" a făcut ca rețeaua să nu fie disponibilă pentru mai bine de două ore.

”Astăzi, începând cu ora 14:34, o parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicațiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secționări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Echipele noastre tehnice au intervenit prompt pe teren și au repus serviciile în funcțiune gradual, începând cu ora 16:40. Serviciile au revenit la parametri normali de funcționare la ora 17:40”, spunea atunci compania.