Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) transmite, într-un comunicat difuzat sâmbătă seară, că în cazul Caracal nu au fost inadvertențe, sincope sau defecțiuni tehnice și dacă există o problemă este legată doar de comunicarea întârziată.

Centru de preluare a apelurilor de urgenta - 112Foto: Agerpres

"Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a realizat, în cursul zilei de ieri, pe durata nopţii şi în cursul zilei de astăzi, o investigaţie internă privind respectarea atribuţiilor operatorilor 112 ai STS, îndeplinirii prevederilor din manualul de operare și a funcționalităţii Serviciului 112. În urma verificărilor interne, dorim să vă reconfirmăm că au fost respectate prevederile privind operarea și că nu au fost inadvertențe, sincope sau defecțiuni tehnice ale echipamentelor sau serviciilor lor în ceea ce priveşte modul de tratare a apelurilor 112", se arată în comunicatul STS, citat de Mediafax.

"Ne cerem, totodată, scuze pentru întârzierea comunicării publice ce a generat nemulțumiri, intenția noastră fiind de a documenta şi a prezenta cu acuratețe adevărul referitor la apelurile efectuate la 112 pentru cazul în discuție. Vă asigurăm că vom pune la dispoziția organelor de anchetă toate informaţiile, documentele şi înregistrările necesare cunoașterii adevărului", se mai arată în cmunicat.

STS este instituția acuzată de Poliție că a oferit târziu date legate de localizarea Alexandrei, fata de 15 ani sechestrată și violată, care a apucat să sune de 3 ori de pe telefonul agresorului, la 112.