Arbitrul telecom anunță oficial amânarea cu șase luni a licitației 5G: Transpunerea Memorandumului cu SUA este benefică și absolut necesară

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 31 octombrie 2019, 12:00 Economie | Telecom


Conducerea ANCOM
Foto: Hotnews
Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) a anunțat oficial joi amânarea licitației pentru vânzarea frecvențelor prin care se vor furniza servicii 5G. "Guvernul României și al SUA au semnat un Memorandum pe 5G extrem de important și benefic, care ține de securitate și parteneriate strategice. Pentru a putea fi aplicat, trebuia modificată legislația primară, lucru care nu s-a întâmplat. Noi suntem obligați să oferim operatorilor toate datele și condițiile astfel încât să poată veni cu oferte care să stea în picioare din punct de vedere economic.", a spus acesta.

  • Cele trei condiții necesare pentru ca licitația 5G să poată avea loc

Sorin Grindeanu a prezentat joi în cadrul unei conferințe de presă care sunt cele trei aspecte majore care au dus la situația actuală, aceea de a amâna licitația 5G programată inițial pentru acest an.

  • "Calendarul pentru licitație a fost public, s-a terminat acea perioadă de consultare publică în care operatorii ne-au transmis observații, lucruri care țin de acoperire și de partea tehnica. Cert este ca referitor la acel calendar, tot ceea ce a ținut strict de instituția noastră ne-am ținut de respectarea acestuia, dar factori care nu țin doar de noi ne-au dus în situația în care ne aflăm astăzi.
  • Așa cum știți, în urmă cu mai bine de două luni, Guvernul României și al SUA au semnat un Memorandum pe 5G extrem de important și benefic, care ține de securitate și parteneriate strategice. Acel Memorandum nu ține loc de lege. Pentr a putea fi aplicat, trebuiau pași de modificare a legislației primare în România. Noi suntem obligați să oferim operatorilor toate datele și condițiile astfel încât să poată veni cu oferte care să stea în picioare din punct de vedere economic. În momentul în care acest Memorandum nu a fost transpus, ne aflăm în situația de nu putea sa comunicăm operatorilor anumite restricții.
  • Al doilea punct este că până la sfârșitul anului Comisia Europeană va furniza un set de măsuri legate de cerințe de securitate a rețelelor. Este un lucru de care trebuie să ținem cont.
  • Al treilea punct important este legat și de situația cu care ne confruntăm și anume ca viitorul Guvern care întocmește bugetul pe anul 2020 să aprobe taxele de licență și calendarul de achitare a acestor taxe. Vorbim de acea Hotărâre de Guvern absolut necesară și care a fost dată mereu la orice licitație.", a declarat joi, președintele ANCOM, Sorin Grindeanu.

Licitația 5G ar putea fi organizată în prima jumătate a anului 2020


Acesta a spus că în urma consultării cu industria au fost preluate o parte din observațiile legate de acoperirea cerută inițal în caietul de sarcini și au fost reformulate anumite cerințe. Noul document este acum din nou în consultare publică.

  • "Cred că la sfârșitul săptămânii vitoare, pe 7 noiembrie, se încheie perioada de reconsultare și credem că pe un calendar cât se poate de realist, îndeplinindu-se condițiile amintite anterior - respectiv setul de măsuri de la Comisia Europeană, transpunerea Memorandumului cu SUA și HG-ul pentru prețurile de licență și momentul când vor fi plătite - am convingerea ca licitația se se va putea organiza în prima jumătate a anului 2020.", a spus Grindeanu.

Întrebat dacă a văzut Memorandumul cu SUA și știe ce conține, în contextul în care acest document nu a fost încă publicat deși președintele Iohannis a spus inițial că va fi făcut public, Grindeanu a spus:

  • "Știu că e supus unui regim strict secret. Normal că l-am vazut. Nu am voie să spun lucruri din acel Memorandum, dar nu sunt enunțate nume de firme. Nu eu am secretizat Memorandumul. Odată cu semnarea acestui Memorandum, noi am transmis atât catre Administrația Prezidențială, Guvern cât și către Ministerul Comunicațiilor adrese prin care am cerut transpunerea acelui Memorandum în legislația primară. Din păcate și această perioadă de agitație politică a dus la situatia de a nu fi transpus în legislație. E un lucru bun ca transpunerea acestui Memorandum e cuprins în noul Program de Guvernare al PNL", a precizat Grindeanu.

De ce amânarea licitației nu este văzută ca un eșec: România se află în primele 5 țări din UE care au lansat deja servicii 5G comerciale

Întrebați de media dacă văd un eșec în amânarea acestei licitații, oficialii ANCOM au spus că nu pot fi privite așa lucrurile.

  • "Operatorii de comunicații vor trebui să facă planuri de investiții de multe miliarde de euro pe o perioada de 15 ani și trebuie să știe dacă sunt restricții legate de echipamentele pe care le vor folosi. Rămânem însă în primul val al țărilor care au făcut o strategie pentru 5G, și mai mult s-a făcut o rearanjare a spectrului radio astfel încat doi operatori din România au lansat deja servicii 5G comerciale. România se află în primele 5 țări din Europa care au lansat servicii 5G comerciale - Austria și Marea Britanie au lansat servicii 5G în luna mai, iar în iunie - România, Italia și Spania au făcut același lucru", a spus Eduard Lovin, vicepreședinte al ANCOM.

Ministrul propus la Transporturi și Comunicații, Lucian Bode, a declarat miercuri la audierile din Parlament că licitația 5G nu va mai putea avea loc în acest an.

  • Anul acesta nu. Anul acesta noi va trebui să respectăm întru totul, așa cum ne-am asumat în Programul de guvernare, Memorandumul semnat la Washington (n.a este vorba de Memorandumul privind tehnologia 5G semnat între România și SUA). Noi asiguram diligențele, ANCOM reglementează spectrul. Este trist pentru un prim ministru și un ministru de finanțe să păcălească bugetul, ca să nu spun că i-a păcălit pe români, ca la rectificare vor putea încasa 500 de milioane de euro din vânzarea spectrului radio.", a mai precizat Lucian Bode.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5911 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    Ne ranjeste competentul Grindeanu (Joi, 31 octombrie 2019, 12:09)

    transalpinarum [utilizator]

    de la pupitru, ce tzara misto avem!!
  • -2 (24 voturi)    
    altfel spus (Joi, 31 octombrie 2019, 13:18)

    cucuveauamov [utilizator]

    pierdem citeva sute de milione de euroi (+ avans tehnologic) pentru sapca lui Klaus ... merita!
    • -1 (17 voturi)    
      ...Partenerul strategic ne-a interzis 5G... (Joi, 31 octombrie 2019, 15:07)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Dacă Amerikia Imperialia , partenerul strategic ne-a interzis să cumpărăm 5G de la Huawei, ce să facem ? Să dăm purcoaie de bani în plus pe echipamente amerikănicești ? Cine ne obligă să cumpărăm arme scumpe și ineficiente ? China ? Nuuuu, Amerikia Imperialia ne obligă și să le plătim anticipat jafurile produse de ei !!!
      • -4 (8 voturi)    
        Implicatiile 5G iti depasesc imaginatia (Joi, 31 octombrie 2019, 16:02)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

        Implicatiile 5G iti depasesc imaginatia.

        Nu e Klaus cel ce a luat decizia, fii pe pace, ea a venit la pachet de la partenerul NATO.

        Si de-ar fi fost Klaus, as fi laudat-o: probabil singura decizie patriotica luata de mascariciul asta in tot mandatul.

        Din punctul meu de vedere, pentru Romanika, e foarte OK sa construim autostazile informationale cu tehnologii americane si nu chinezesti.

        PS: Cu "ne obliga sa cumparam arme", gresesti. OBEDIENTA e singurul motor al obligatiei anterior descrise.
        Relatia RO cu US ar merge la fel de bine - ba chiar mai bine - FARA cumpararea acelor arme (intr-adevar, inutile si curand obsolete), dar n-ar merge asa de bine relatiile lui Klaus si a inca 15-20 de profitori romani si cativa americani.
        • -3 (3 voturi)    
          Tot ce e cumparat de la americani (Joi, 31 octombrie 2019, 19:14)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          E scump si de proasta calitate.
  • +2 (18 voturi)    
    parca (Joi, 31 octombrie 2019, 13:35)

    mumuishere [utilizator]

    Parca eram membri ai Uniunii Europene si nu vasali ai americanilor? Avem nevoie de aprobari pentru activitati comerciale ce afecteaza economia nationala? Doar pentru ca un stat strain duce un razboi economic cu un alt stat strain? Este absurd!
    • -2 (16 voturi)    
      Si pana la urma ce te deranjeaza pe tine (Joi, 31 octombrie 2019, 14:14)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

      ca sunt blocati unii care produc intr-un stat comunist un echipament??Toata dezvoltarea huawei , zte e in china, comparativ cu dezvoltarea celorlalti vendori care se face in mai multe tari.Dam prea multa importanta unor comunisti.
      • +6 (16 voturi)    
        simplu (Joi, 31 octombrie 2019, 14:51)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Se reflecta in costuri 5g, costuri care sunt transferate in tarife pentru noi. Si nu numai in costuri transferate, ci si in rapiditate extindere, dar tot legat de costuri/bugete.

        Si asta pentru ce, ca sa te faci un sclav util in razboaiele altora, cand aia pentru care te faci pres iti scuipa seminte-n cap?

        A se lasa vrajeala cu "securitatea", ca restul tarilor iuropene care au zis ca echipamentele vor fi folosite daca sunt ok, nu-s de 2 lei. Numai sclavii sunt motz si "stiu" ei mai bine. Ce li se transmite, bineinteles.
        • -5 (9 voturi)    
          Hai sa iti explic putin (Joi, 31 octombrie 2019, 15:51)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          si cum stam cu costurille, cred ca fiecare s-ar astepta ca, costurile Orange si Vodafone sa fie mai mari ca si costurile Digi, nu??E surpriza, Vodafone si Orange au pe partea radio doar echipamente Huawei care ce sa vezi le-au mai si seruit intre ei pe la sate ca sa iasa si mai ieftini.Digi, pirlitii astia au pe partea radio si de la Huawei si de la Nokia si de la Ericsson , deci ai zice mai scumpe, nu??Nu, in general pretul e acelasi ca e vorba de Huawei, Nokia, Ericsson , atat ca poate echipamentul concurentei sa fie mai mare, sa consume mai mult , chestii din astea.Asa ca teoria ca daca avem echipamente Huawei costurile sunt mai mici nu tine.Dar cum romanul se pricepe la orice, toata lumea isi da cu parerea chiar daca e in tema sau nu.
          • +2 (8 voturi)    
            aha (Joi, 31 octombrie 2019, 16:13)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui /./

            Deci nemtii, englezii si altii sunt niste dobitoci. Le-ai spus, sau o sa afle dupa ce patentezi ideea? Auzi, sunt cam la fel, pretul e acelasi si poate doar e cutia mai mare sau consuma mai mult. Daaaaa... FIX. Esti bine, mai da-ti cu parerea
            • -5 (5 voturi)    
              Nemtii nu isi permit (Joi, 31 octombrie 2019, 16:25)

              /./ [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              pt ca vand cele mai multe masini in China deci nu isi permit un razboi comercial cu China, Vodafone UK a decis interzicerea Huawei in retelele 5G deci treburile se misca doar tb sa dai un search pe google sa aflii.Franta nu isi permite.Airbus vinde avioane de zeci de miliarde Chinei , deci clar nu o sa le interzica.
              • -1 (3 voturi)    
                “Vand cele mai bune” (Joi, 31 octombrie 2019, 19:49)

                Observatory [utilizator] i-a raspuns lui /./

                mașini in China ? La ce mașinării te referi ?
                Automobile?
                Au chinezi Volvo al lor propiu, mult mai moderne și economice ca vrăjeala germana numita VW ?
        • -2 (2 voturi)    
          intrebare pentru operatori (Joi, 31 octombrie 2019, 17:54)

          Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Ati adus sau nu RBS-urile Huawei din EU in Romania ? Da sau nu !
      • +2 (12 voturi)    
        Comunistii astia (Joi, 31 octombrie 2019, 15:00)

        Vinceroy [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Ti-au permis tie si intregii lumi sa ai Internet mobil ieftin pe telefon, pe care probabil il folosesti acum ca sa pui comment-uri.
        Iar daca stai pe fix, probabil ca si ONT-ul e tot "comunist".
        Si nu numai tie ci intregii Europe, ca doar nu crezi ca retelele din strainatate or fi facute exclusiv cu Ericsson sau Nokia.
        Intr-adevar, suntem prinsi intre un razboi comercial si de influenta (nu atat de spionaj, asta e doar pretextul) intre doua super puteri si ar trebui sa ne vedem interesele inainte de toate - dar pentru asta trebuie politicieni adevarati, care sa joace in interesul tarii, nu jegurile care ne conduc...
        P.S. Grindi? Pe bune? Remember 2017? A fost in PSD... e suficient pt. mine...
      • +6 (12 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 31 octombrie 2019, 15:03)

        mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Este o chestiune de principiu. Fiind sub umbrela Uniunii Europene (o chestiune stabilita prin referendum national) ne conformam reglementarilor europene. SUA, in schimb, in afara unui parteneriat strategic, de principiu, nu are nicio atributie in stabilirea directiilor economice romanesti.
        In legatura cu productia... Nu-mi plac chinezii din principiu. Acapararea tacita si agresiva a pietelor lumii a treia inseamna o viitoare noua hegemonie mondiala - iar eu am o problema cu hegemoniile de orice fel.... si nici nu este cea mai empatica natiune din lume...

        Dar atat timp cat ei au inteles sa investeasca in cercetare si sa dezvolte inaintea tutror aceste produse de ce nu ar avea un avantaj competitiv pe piata de telecom? De ce politicul sa dicteze o strategie tehnologica (privata sau de stat)? De ce nu investeste Cisco, Motorola, Juniper si care or mai fi in cercetare si dezvoltare? De un an de zile se lupta toti cu Huawei pe niste motive de securitate, cred eu, inventate, dar alternative vestice la 5G-ul chinezesc inca nu au aparut. Au avut destul timp pentru asta! Sa asteptam si noi acum 5 ani pana isi termina Cisco proiectul? La ce costuri? Va fi mai bun?
        Pana la urma eu ma pot lipsi de 5G... Dar sa nu-mi spuna cineva ce sa fac! Nici din est si nici din vest...
        • 0 (10 voturi)    
          Problema e ca (Joi, 31 octombrie 2019, 16:05)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

          Franta sau Germania ca sa dau doar 2 exemple ne-ar vinde si maine la rusi daca interesul o cere, de asta nu ne putem baza pe UE cand e vorba de securitatea Romaniei.Doar SUA au capacitatea sa ne asigure securitatea iar daca vrei sa fi un partener cat de cat decent cred ca e bine sa mai ti cont si de ce zice partenerul ca altfel....

          Problema cu cercetarea sta in felul urmator, nici o companie din lume nu isi permite sa investeasca la fel de multi bani ca si statul chinez(Huawei e al statul chinez dc nu stiai).SUA s-au prins de treaba asta si incearca sa ii blocheze cat pot de mult ca altfel o sa fie nasol pt multi.Nu cred ca ti-ai dorii sa muncesti pt o companie chineza unde esti tratat ca un simplu sclav pe plantatie.
          • 0 (10 voturi)    
            serios? (Joi, 31 octombrie 2019, 16:16)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui /./

            Cred ca te-ar vinde americanii mult mai rapid fata de nemti sau francezi. Ai uitat ca idolii tai iti cer viza, ca sa dau un mic exemplu. Bechtel, Microsoft, iti spun macar un pic cum esti privit ca "partener strategic"?
            • +3 (3 voturi)    
              Americanii vad doar profit (Joi, 31 octombrie 2019, 19:23)

              galeo [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Daca apararea Romaniei nu aduce profit pentru americani, acestia te lasa balta.
              Nu poti avea incredere in unii ce vad totul prin filtru banilor.
              Ne vor trada americanii tot asa cum i-au tradat si pe kurzii din Siria.
              • +1 (1 vot)    
                corect (Joi, 31 octombrie 2019, 23:57)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                nu am o problema cu ei, cat cu sclavii autohtoni. Doar nu e prost ala care cere. Fie ca se numeste el US, Rusia, UK, Olanda etc
          • +1 (5 voturi)    
            Atunci de ce naiba am mai intrat in UE (Joi, 31 octombrie 2019, 19:21)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui /./

            Daca nu suntem in stare sa aparam interesele strategice ale UE.
            Tradatori am fost mereu in istoria noastra.
            Dupa ce i-am tradat pe nemti in al doilea razboi mondial, acum ii tradam iar cochetand ca americanii.
        • -3 (7 voturi)    
          Care ioropieni, vere? Nu exista in domeniul asta! (Joi, 31 octombrie 2019, 16:06)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

          Care ioropieni, vere? Nu exista in domeniul asta!

          Las-o dreaq, nici Papua nu vrea echipamente din generatia de acum 20 de ani. Asta produce Iuropa, daca n-ai aflat.
    • +2 (10 voturi)    
      ...naivitate... (Joi, 31 octombrie 2019, 15:10)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui mumuishere

      Uniunea Europeană este dezmebrată de Amerikia Imperialia, cine a declarat sus și tare că susține brexitul ? Amerikakania.
  • -3 (11 voturi)    
    Agentul SIE Grindeanu la datorie (Joi, 31 octombrie 2019, 14:50)

    eyewitness [utilizator]

    "Știu că e supus unui regim strict secret. Normal că l-am vazut. Nu am voie să spun lucruri din acel Memorandum."
    Multumim pentru nota informativa.

    Chestiunea 5G este una extrem de controversata nu din motive de securitate a datelor ci din motive imorale.
    Sa vedem ce zice wiki legat de acest subiect.

    The ADS works by firing a high-powered beam of 95 GHz waves at a target, which corresponds to a wavelength of 3.2 mm.[13] The ADS millimeter wave energy works on a similar principle as a microwave oven, exciting the water and fat molecules in the skin, and instantly heating them via dielectric heating. One significant difference is that a microwave oven uses the much lower frequency (and longer wavelength) of 2.45 GHz. The short millimeter waves used in ADS only penetrate the top layers of skin, with most of the energy being absorbed within 0.4 mm (​1⁄64 inch),[14] whereas microwaves will penetrate into human tissue about 17 mm (0.67 inch).[15]
    The ADS's effect of repelling humans occurs at slightly higher than 44 °C (111 °F), though first-degree burns occur at about 51 °C (124 °F), and second-degree burns occur at about 58 °C (136 °F).[16] In testing, pea-sized blisters have been observed in less than 0.1% of ADS exposures, indicating that second degree surface burns have been caused by the device.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Active_Denial_System

    Votati in continuare tacerea!
  • -5 (9 voturi)    
    Noroc cu acest razboi comercial! (Joi, 31 octombrie 2019, 15:45)

    George Pop [anonim]

    Va rog nu ignorati pericolul retelelor de telefonie 5G!

    Stiti ca in Romania avem deja 10 retele instalate?
    3 la Constanta, 2 in Bucuresti, 3 in Cluj, 1 in Oradea si 1 in Iasi!
    Vedeti pe aceasta harta:
    https://www.speedtest.net/ookla-5g-map

    Peste 10000 de studii demonstreaza ca radiatiile din spectrul microundelor cauzeaza foarte multe probleme de sanatate!

    Cititi acest material pt a intelege ce inseamna tehnologia 5G si care sunt pericolele la care ne expunem!

    https://static1.squarespace.com/static/5b8dbc1b7c9327d89d9428a4/t/5d572fd5e70cad0001df513e/1565994970644/Apel+interna%C5%A3ional+-+Stop+5G+pe+P%C4%83m%C3%A2nt+%C5%9Fi+%C3%AEn+Spa%C5%A3iu.pdf

    Studiile demonstreaza ca tehnologia 2G cauzeaza cancer, un studiu recent a demonstrat ca tehnologia 4G cauzeaza cancer! 5G va amplifica si mai mult pericolul si va grabi instalarea multor probleme de sanatate!

    https://ehtrust.org/worlds-largest-animal-study-on-cell-tower-radiation-confirms-cancer-link/

    Daca locuiti mai aproape de 300 de m de un turn de telefonie mobila, sa stiti ca nu veti putea scapa de aceste probleme de sanatate!
    • +2 (6 voturi)    
      he he (Joi, 31 octombrie 2019, 16:12)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui George Pop

      Eu zic ca de maine sa le inchidem pe toate, nu mai circulam cu masinile ca si astea produc cancer,agricultura doar cu sapa ca tractorul produce cancer si asta e, evul mediu scrie pe noi :)
      • +1 (1 vot)    
        Nu este nevoie inca de ADS (Joi, 31 octombrie 2019, 17:02)

        eyewitness [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Mai putem sta si pe "vechea" fibra optica.

        5G = 50 gbs
        Fibra optica = 50 Tbs

        Diferenta intre cele doua este de un factor de x1000.
        • +1 (1 vot)    
          se numeste evolutie :) (Joi, 31 octombrie 2019, 17:38)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui eyewitness

          5G nu e pt traficul cu care suntem obisnuiti , stat pe youtube , fb chestii din astea ci e mai degraba pt aplicatii de genul IoT.Chiar acum se testeaza in Romania automobile care se conduc singure si au nevoie de tehnologia 5G.
          • 0 (0 voturi)    
            evolutia armelor poate (Vineri, 1 noiembrie 2019, 8:41)

            eyewitness [utilizator] i-a raspuns lui /./

            Sistemul 5G functioneaza in acelasi spectru de frecventa (10-100 GHz) cu varful de lancie al armelor viitorului destinate controlului maselor ADS si faptul ca subiectul a devenit deodata "strict secret" face ca acest salt evolutiv sa fie unul discutabil.

            Romanul a avut din totdeauna o admiratie si o grija deosebita pentru cei bogati. Nu mai considera nimeni necesar sa facem primul salt evolutiv de a nu mai avea wc-uri in curte sau incalzire cu lemne la bloc, bransarea celor uitati de societate la curent/apa/canalizare/gaze/drumuri a satelor/scolilor/spitalelor ca sa nu zic a cartierelor rezidentiale din capitala.
            Saltul evolutiv dupa care plangeti voi ar fi "benefic" pentru un procent extrem de mic din populatie format din "hipsteri", pentru ca practic ei vor fi cei care isi vor permite luxul (fezabil peste alti 10 ani) sa ia mainile de pe volan intr-o masina ce va avea un costa de 3 ori mai mare decat o masina normala fara autopilot.

            Aceasta decizie de a introduce intreaga populatie 24/7 intr-un cuptor cu microunde (s-a mai incercat in trecut insa cuptorul era pe lemne) a fost amanata si urmeaza sa fie luata de urmatorul presedinte al Romaniei.
            Insa din pacate aceasta decizie a fost luata deja fara o dezbatere de actualul candidat "in secret ca hotii"!
  • 0 (2 voturi)    
    Doar sapca lui Iohannis (Joi, 31 octombrie 2019, 19:12)

    galeo [utilizator]

    Sunt pentru parteneriatul strategic atata timp cat avem de profitat in urma lui.
    Dar pana acum ne-am scos doar cu sapca lui Iohannis din pacate.
  • 0 (2 voturi)    
    /vrem 5G doar pe vilele parlamentarilor (Joi, 31 octombrie 2019, 19:49)

    hopsinoi [utilizator]

    PSDUDMRALDEPNL.
  • -1 (1 vot)    
    nu uitati (Joi, 31 octombrie 2019, 21:06)

    sile1 [utilizator]

    S-a declansat procedura de destituire a lui Trump.

    Daca v-a fi destituit, Memorandumul semnat de Iohannis cu Trump v-a fi uitat.
    De aia s-a solicitat o amanare de 6 luni pentru a se vedea din ce parte bate vantul.

    Grindeanu a ratat ocazia de a sta linistit in banca lui.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by