​VIDEO Dialog al surzilor despre tehnologia 5G: Stopați această urgie / Nu ne luați de proști / Radiațiile 5G scad fertilitatea

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 1 noiembrie 2019, 18:22 Economie | Telecom


Dezbatere 5G
Foto: Hotnews
Zeci de persoane, care s-au recomandat ca avocați, medici și fețe bisericești, s-au dus la Ministerul Comunicațiiilor pentru a spune: Stop 5G! Tensiunea a atins cote înalte când directorul din minister venit să prezinte actul normativ a spus: "Constat că problema pe care dvoastră doriți sau cel puțin vă imaginați că o dezbatem astăzi este legată de tehnologia 5G. Noi, Ministerul, nu tratăm, cel puțin în cadrul acestei dezbateri publice, subiectul 5G!".

Opt ore a durat luni, 28 octombrie, dezbaterea organizată de Ministerul Comunicațiilor pe tema proiectului de ordonanță de urgență (OUG) privind simplificarea regulilor de autorizare și instalare a rețelelor de tecomunicații în România. Eu am rezistat doar 4 ore. A fost un adevărat dialog al surzilor, care nu a avut niciun rezultat.

  • Participanții și-au exprimat fricile legate de tehnologia 5G, fără a aduce dovezi concrete. Pe de altă parte, nici autoritățile nu au venit cu studii sau informații care să îi liniștească pe aceștia, ba mai mult nicio persoană din Ministerul Sănătății nu a fost prezentă.

Din partea statului, dezbaterea a fost condusă de Corneliu Mănescu, director general în Ministerul Comunicațiilor (MCSI), care l-a avut alături pe Marius Săceanu, directorul direcției juridice din ANCOM (Autoritatea Națională de Reglementare în Comunicații).


Click pentru a deschide


Timp de o oră mai mulți participanți s-au plâns de modul defectuos în care s-a organizat procedura și de faptul că nu au primit confirmări privind posibilitatea de a participa la dezbatere, astfel că mulți din provincie au renunțat. Și reprezentanta Avocatului Poporului a reclamat că a întâmpinat pobleme în această privință. Corneliu Mănescu, directorul general din Minister, și-a cerut scuze și a promis că pe viitor se va oferi posibilitatea ca cei care s-au înscris să poată primi o confirmare.

  • Start la dezbatere: O avocată cere anularea acestui OUG și să se explice de ce nu se respectă Referendumul din mai de a nu se mai schimba legi prin Ordonanțe de urgență

Primul vorbitor a fost Alexandru Marina Ioana, care a spus că reprezintă, ca avocat, trei organizații - Asociația Pro-Consumatori, Alianța Părinților din România și Asociația Pro-Vita București. Pe un ton imperativ ea a ținut să adreseze 5 întrebări, care aduceau mai multe acuzații inițiatorilor acestui proiect de ordonanță de Urgență. Toate au început cu formularea "Care este temeiul de drept în baza căruia d-voastră cu intenție..."

VIDEO Avocat a trei ONG-uri



  • Dezbaterea atinge cote înalte: Directorul din Minister îi anunță pe participanți că proiectul dezbătut nu are nicio legătură cu 5G / Nu ne luați de proști! - îi răspund aceștia

VIDEO Corneliu Mănescu, director general în MCSI, anunțând că proiectul de OUG nu este despre 5G



Discuțiile au escaladat în momentul în care Corneliu Mănescu, director în Ministerul Comunicațiilor, le-a spus celor prezenți că proiectul de OUG supus dezbaterii nu ar avea nicio legătură cu tehnologia 5G, deși chiar în Nota de fundamentare a acestui proiect de OUG se precizează că "e imperios necesară promovarea în regim de urgență a acestor modificări legislative pentru simplificarea procedurilor de autorizare a lucrărilor de construcții, care va conduce la dezvoltarea accelerată a rețelelor 5G și încasarea sumelor de bani prevăzute în bugetul pentru anul 2019".

  • Redăm mai jos câteva dialoguri iscate în urma acestui anunț:

Mănescu, director MCSI: "Din toate textele primite am constatat un lucru și anume: că problema pe care dvoastră doriți sau cel puțin vă imaginați că o dezbatem astăzi (n.a din sala se aude: auzi tu, ne imaginăm!) este legată de tehnologia 5G. Doamnă vreau să vă întreb încă o dată dacă întrebările și trimiterile pe care le faceți la dreptul constituțional au legătură cu această tehnologie?

Avocata: Da, în mod direct și irevocabil!

Mănescu, director MCSI: Aș vrea să vă spun un lucru. Noi, Ministerul, nu tratăm și nu dezvoltăm și nu analizăm, cel puțin în cadrul acestei dezbateri publice subiectul 5G.

Râsete în sală! Pentru ce suntem aici atunci, despre ce vorbim?

Participant: Scoateți din OUG 5G și suntem de acord că nu suntem aici pentru 5G!

Mănescu, director MCSI:
Aveți perfectă dreptate! De ce v-am spus că acest proces este unul aflat în continuă armonizare. Dacă ceva a ieșit greșit, noi ne asumăm acest lucru.

Participant:
Ar trebui să-i concediați pe acei specialiști care au făcut acest OUG și să vă luați alții care să vină cu proiecte de OUG care să nu mai fie greșite!

Mănescu, director MCSI:
Atenție, acest OUG nu a ieșit. În acest text nu există 5G.

Din sală: Noi suntem aici să spunem nu acestei Ordonanțe. Să spunem: Stop 5G!

Mănescu, director MCSI: Nu este chestiunea noastră a Ministerului și e chiar ilegal să luăm in discuție promovarea unei tehnologii oricum s-ar numi ea.

Participant în straie bisericești: Păi tocmai că s-au montat astfel de antene. La noi în Neamț s-au montat. Vă arăt personal. Și sunt foarte nocive!

Mănescu, director MCSI: Oameni buni! Nu fac obiectul acestei consultări. Aici la masă este șeful structurii juridice din cadrul ANCOM..

Participant în straie bisericești: Rugămintea mea, ca față bisericească, este să stopați această urgie! Pentru că vă afectează și pe dvoastră și pe copiii voștri care vă vor blestema!

Mănescu, director MCSI: Repet, nu 5G este subiectul dezbaterii!

Participant: Acest OUG servește 5G. Nu ne jigniți. Ne luați de proști! În Nota de fundamentare spune clar despre 5G.

Participant: Domnule director, sunt Luminița Simon, expert arme chmice, am lucrat la Națiunile Unite 11 ani. Pe scurt: noi nu suntem de acord cu aceasta OUG - nu o dorim, am citit-o, știm că se referă la modul general și poate la un moment dat și 5G și 6G. Noi nu suntem de acord cu această ordonanță. Punct.

Mănescu, director MCSI: Încă o dată, textul nu este final! Și nu este vorba de 5G!

Avocata Alexandru Marina Ioana: Adică noi suntem niște imbecili care citim altceva decât scrie? Ca în momentul în care când îți găsești nevasta cu amantul în brațe și ea îți spune că nu este ceea ce pare? Asta încerci dumneata să-mi spui mie acuma? Recunosc că nu am o figură prea inteligentă, dar nici imbecilă nu sunt. Vă rog frumos nu ne jigniți că jigniți neamul românesc în momentul ăsta!

  • Directorul ANCOM: România și-a asumat la nivel UE ca în 2025 fiecare gospodărie să aibă viteze la internet de 100 Mbps / Participanți: Și dacă nu vrem? România în numele cui?

VIDEO Marius Săceanu, directorul juridic al ANCOM:



Prezent la eveniment, Marius Săceanu, directorul direcției juridice din ANCOM, a ținut să explice cum vede instituția sa acest proiect de OUG. Acesta a spus că actuala lege care reglemenează accesul furnizorilor de comunicații pe proprietăți, indiferent de tehnologie, și-ar fi atins limitele de eficiență.

  • Redăm un schimb de replici:

Participant:
De ce și-a atins limitele?

Săceanu, ANCOM: Sunt diverse piedici legate de dreptul de acces în niște zone speciale, inclusiv private. Acest proiect de lege este un inventar al tuturor problemelor. (..) Instituțional, noi urmărim realizarea unor obiective asumate de România la nivel european și unul dintre aceste obiective este ca în anul 2025 fiecare gospodărie să aibă legătură de internet la viteze de 100 Mbps.

Participant: Și dacă nu vrem? Ați întrebat populația?

Săceanu, ANCOM: România și-a asumat acest obiectiv..

Participant: România în numele cui? România înseamnă numai autorități sau poporul român? România nu sunteți dvoastră!

Săceanu, ANCOM: Obligația este prin orice fel de tehnologie, nu doar 5G. La momentul de față, din datele pe care le avem sunt încă 1800 de localități, cu circa 1 milion de locuitori, care nu au atins încă acest nivel.

Participant: Știți câte localități nu au apă curentă ș canalizare care sunt mult mai vitale pentru o viață sănătoasă decât tehnologie și viteză mare? Ne vorbiți de o tichie de mărgăritar pe chelia unului! Nu merge! Vreau să ne înțelegeți revolta!

Săceanu, ANCOM: Vă înțeleg, dar vreau să înțelegeți necesitatea acestui..

Participanți: Nu înțelegem!

Săceanu, ANCOM: 4G funcționează pe actualitatea legislație. Penetrarea 4G în România este de 77% față de media UE de 94%. De asta spuneam că legislația actuală și-a atins limitele de eficiență.

Participant: Păi oamenii nu-și permit!
Participant: Dvoastră știți care este rata de analfabetism în România? Asta ar trebui să conteze în primul rând!

  • VIDEO O persoană care se recomandă medic: Radiațiile 5G scad fertilitatea - e vorba de spermă la bărbați și induce avorturi la femei


O altă persoană care a luat cuvântul a fost Anca Nițulescu. Aceasta s-a recomandat ca fiind medic, a vorbit despre un studiu efectuat în SUA în anul 1996, pe 'șoareci și șobolani' timp de 10 ani care ar fi stabilit că radiațiile rețelelor 2G ar fi avut o influență clară a apariției tumorilor la nivelul inimii și la nivelul creierului viețuitoarelor examinate.

  • "Radiația 5G are efecte clare asupra fertilității - scade fertilitatea - e vorba de spermă la bărbați și induce avorturi la femei. Știm că România e o țară cu populație în descreștere. De foarte mulți ani, România are spor natural negativ. De ce ne trebuie rețea 5G? Aș vrea să pun o întrebare: la ce studii medicale v-ați raportat sau dacă ați implicat în vreun fel sau altul Ministerul Sănătății?", a declarat Anca Nițulescu.

Aceasta se recomandă pe site-ul propriu ca medic ORL-ist, homeopat și psihoterapeut, absolventă a Universității de medicină și farmacie 'Carol Davila' din București și doctor în medicină.

Ministerul Comunicațiilor a anunțat a doua zi pe site-ul propriu că toate propunerile de modificare a proiectului de act normativ pus în consultare publică, venite în urma dezbaterii publice, vor fi atent analizate și, după caz, preluate în vederea îmbunătățirii acestuia. Ministerul a mai precizat că s-a convenit asupra prelungirii perioadei de consultare publică și organizării unei noi dezbateri publice la o dată ulterioară, care va fi comunicată pe site-ul MCSI.

  • Este periculoasă tehnologia 5G pentru sănătate? Ce spun specialiștii care monitorizează câmpurile electromagnetice din România

Amintim faptul că specialiștii din ANCOM, autoritate care monitorizează și nivelul câmpului electromagnetic din țară, au subliniat în mai multe rânduri că nivelul radiațiilor rețelelor telecom din România se află mult sub minimul legal acceptat și că tehnologia 5G nu ar fi mai periculoasă decât alte tehnologii.

Dezvoltarea tehnologiei 5G presupune o densificare a site-urilor de antene telecom de câteva ori față de cele existente, ceea ce înseamnă că implicit se va folosi o putere mai mică de emisie și radiație de câmp electromagnetic, a declarat în luna iunie din acest an Eduard Lovin, vicepreședinte al ANCOM, autoritate care monitorizează și nivelul câmpului electromagnetic din țară. Nu neapărat radiațiile antenelor influențează în mod semnificativ corpul uman, ci telefonul pe care-l ții la ureche, care emite mai puternic când antena este mai departe, a spus acesta.


Ministerul Sănătății lipsește din Comitetul care monitorizează implementarea tehnologiei 5G în România

  • HotNews.ro a solicitat încă din data de 4 iulie Ministerului Sănătății să ofere un punct de vedere pe tema tehnologiei 5G, dar până în acest moment nu am primit răspunsuri.

HotNews.ro a făcut această solicitare către Ministerul Sănătății după ce în Monitorul Oficial a fost publicată Strategia 5G pentru România. Documentul prevede crearea unui Comitet de monitorizare și a unui grup de lucru interinstituțional - sunt circa 20 de ministere și autoritati, din care lipsește însă Ministerul Sănătății sau un organism care ar trebui să aibă un cuvânt de spus în privința efectelor tehnologiei 5G asupra sănătății.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14773 vizualizari

  • +10 (46 voturi)    
    Astia sunt (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:11)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    medicii antivaccin.
    • -3 (31 voturi)    
      de vaccinuri e nevoie (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 0:13)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      ce nevoie e de 5G? Nu merg filmele in 4G?
      • 0 (18 voturi)    
        Ciudat. (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 8:52)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

        Dacă nu-i Huawei,să nu fie deloc ! Tare ciudat.
    • +1 (27 voturi)    
      si popalai (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 8:32)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Pana acum aveam dubii si eu, dar m-am lamurit. Daca popalaii sunt impotriva, sigur e ceva bun.
      • 0 (22 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 12:27)

        NicioLae2 [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Mai bine nu ar mai tăia pădurile pe care le-au luat cu japca, mulțumită "harului divin"/
    • +16 (22 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:21)

      Iomen [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Si uite asa toata problema e dusa in zona de circ gen progres contra antivaccinisti si popalai, iar noi la sfarsitul zilei nu stim cu nimic mai mult despre subiect. Tipic mioritic.
      Toata discutia s-ar rezolva daca s-ar prezenta un studiu despre impactul 5G asupra sanatatii si mediului. Au operatorii asa ceva? Are statul?
      Pai daca nu, despre ce vorbim?
      Iau toti o caruta de bani degeaba de la oameni. Sa puna mana sa faca studiul sa-l publice in media si pe urma inchidem subiectul.
      • -7 (15 voturi)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:04)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

        Studiul trebuie făcut de ONGurile care au venit la ședința pe banii lor. Așa e normal. In mod normal ONGurile fac ceva. Se ocupa de un domeniu. Sunt ONG -URI care au făcut spitale. Vor sa participe sa dezbateri pot veni cu specialiști. Un popa nu va reuși decât sa facă ce știe el mai bine: sa îngroape pe bani fie ca sunt lucruri bune sau rele. Nu exista discernământ la îngropăciune. Dezbaterea nu e un cimitir al ideilor.
        Apor ce face in afara de compromiterea ideii de ONG?
        Nu poți sa vii la o ședința fara sa știi ceva din subiect sau pentru ca te informezi de pe RT.
        Ar trebui ca statul sa-si facă treaba si sa vadă de unde sunt sponsorizate aceste ONG-URI plătite sa facă referendum pentru PSD si Dragnea. La comanda cui au actionat.
        • +10 (14 voturi)    
          Aha, sigur (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 13:08)

          Anges [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

          Asta-i solutia: sa se faca studiu, dar sa-l faca ONGurile; adica nu firmele care exploteaza licenta si nu autoritatea guvernamentala care ia bani pe ele, ci tot asociatiile de consumatori.
          Nu cumva ar fi bine ca si certificatele de calitate pentru mancarea din hipermagazine sa le scoata tot ONGurile?
          Hai ca e ca si rezolvata problema! :p
  • +12 (50 voturi)    
    Fetele bisericesti (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:15)

    ipolitic [utilizator]

    se tem si pe buna dreptate, daca continuam tot asa, se va ajunge la tehnologia 666G, cu densitate de antene de o antena pe metru patrat si enoriasii nu mai ajung la beserica din cauza antenelor. Daca totusi e inevitabila introducerea 5G prin voia lui ++++++ atunci macar antenele sa se faca sub forma de cruce.
    Despre efectele asupra fertilitatii, am citit un studiu in care s-a stabilit o relatie cauzala intre lungimea de unda a radiatiilor cosmice de microunde si marimea urechilor iepurilor functionand ca antene receptoare, prin care se explica fertilitatea crescuta a speciei.
    As mai avea si alte comentarii dar intrucat acest articol nu e despre 5G, lasam pe altadata.
    • -10 (26 voturi)    
      Raspunsul pentru tine (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:28)

      Dialog [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      este vorba lui Nea Costel, drojdier
    • -4 (12 voturi)    
      ...umbra lui sTrump la București... (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 9:52)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      Amerikia Imperialia decide ce e bun sau rău pentru restul lumii, care rest ascultă și se supune. Tehnologia 5G inventată de unii , dar care au inventat-o dar nu aveau capacitatea industrială de a furniza echipamentele necesare...O companie din Chia a observat oportunitatea și s-a băgat...În Românistan a venit dorința amerikănicească să nu se folosească echipamente pentru 5G produse în China, și clasa politică s-a supus condiționat, da a pus condiții, condiția a fost să fie lăsată să fure prin România pînă se va sătura.Oare ce pierderi au companiile din România care erau pregătite să implementeze 5G?

      În ultimii ani mulți amerikakani aflați în vizită prin China au fost șocați de chinezii care în majoritate covîrșitoare foloseau smart-urile, tehnologia IT la un nivel foarte sofisticat, mult peste nivelul mediu din Amerikia Imperialia...
      Economie Liberă...Vorbe spuse de cel care mai are puțin și nu va mai fi cel mai mare, din nou...Rusia este prima care a înțeles că împotriva ,,valului" chinezesc nu i se poate opune, și a ales Putin să vîndă chinezilor tot ce doresc, pentru că au bani, și vinde chinezilor mai puțin echipamente dar multă tehnologie, recent s-a anunțat că Rusia a vîndut licențe pentru sofisticatul sistem de rachete antiaeriene S-400, care presupune printre altele acces la date furnizate de sateliți, nu numai echipamente aici pe pămînt. Și China a plătit construirea unei conducte de gaz care va transporta gaz spre China, adică nu numai Europa de Vest va fi client pentru gazul produs de Rusia.Și lîngă Moscova este tabără unde sînt cazați cei ce stau înșirați la rînd pentru a ajunge să discute cîte S-400 vor să cumpere...Cînd se va aproba vînzarea de S-400 pentru Arabia Saudită, atunci să vezi cum va exploda propaganda ameirikănicească, asta dacă va mai fi sTrump la Casa Albă...
      Cambei China.
  • 0 (44 voturi)    
    Cine are nevoie reală de 5G? (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:25)

    Nyk1 [utilizator]

    Eu unul aș prefera 4G nelimitat în toate rețelele și în roaming, măcar în UE dacă nu și în alte țări din zonă, precum Federația Rusă.
    • +5 (13 voturi)    
      ...nedumerire... (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 12:27)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      De ce nu este lăsat potențialul client să aleagă ?
  • +7 (35 voturi)    
    Wow (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:30)

    Casargoz [utilizator]

    Cine a hotărât ca trebuie 100 de mega la sat?
    Apor zice ca trebuie dați afară :)
    Am și eu o întrebare, cum au aflat de ședință?
    Au citit un ziar? Au folosit un telefon clasic cu fir?
    Cata ipocrizie. Ei folosesc porumbei călători ca să comunice.
    • -4 (24 voturi)    
      cum au aflat de sedinta? (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:39)

      Dialog [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      cu ajutorul 5G desigur. cum care 5G? Aaa, nu e inca implementat? Ma scuzati!
      • -1 (17 voturi)    
        Câta logica. (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:18)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Dialog

        Au aflat folosind tehnologiile pe care le blamează.
        Si habar nu au ca 5G e mai sigur in casa pentru ca FR2 nu trece prin pereți.
        Si daca erau un pic mai inteligenți si citeau ceva mai mult decât articole de popularizare de pe taboola Chiar se putea ajunge la un dialog constructiv.
        Dar asta e țara , lasă niște imbecili sa reprezinte toți părinții din România, deși nu au fost aleși de nimeni.

        Daca in loc de experimente de fizica faci numai religie ( nu zic ca nu ar trebui si religie pentru cine vrea) Când vine un prost si Iți arată o măsurătoare RMS realizată in mai puțin de 1s care arată valori sub limitele maxime admise Îl pui pe popa sa vorbească. ..

        Dormiți liniștiti in blocuri construite langa antenele existente si așteptați urgia 5G sa vina peste voi.
        Intr-o țara normala vorbește bunul simt, nu nesimtirea:sa fie dați afara aia care au scris :)
        La banii dați de administrație vor pleca in privat si in locul lor vor veni popi răspopiți.
        • +2 (4 voturi)    
          Serios acum. Citeste: (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 23:48)

          Dialog [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

          1. Ei blameaza doar 5G. Din cate am vazut in clip, chiar spuneau ca 4G e suficient pentru ce avem noi nevoie, deci sunt ok cu asta. Si 4G folosesc acum , cel mai probabil
          2. Sunt studii facute chiar de Institutul de Sananate Publica din State, care pun sub semnul intrebarii siguranta retelelor mobile, dpdv sanatate. Si mai sunt cateva sute facute in general de Universitati din occident.
          3. Daca pui in lege o limita foarte sus, dupa aia poti spune ca masuratarile sunt in limita legala, nu? Daca nu stiai: la noi limita legala e mult mai mare decat in alte tari, ceva mai civilizate.
  • +3 (47 voturi)    
    Ingrijorarea este justificata (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:40)

    sepia [utilizator]

    Punctele de vedere aduse in discutie sunt valide, mai exact:
    - nu exista studii impartiale care sa arate ca nu exista efecte nocive ale radiatiilor electromagnetice asupra sanatatii oamenilor
    - prin OUG se forteaza instalarea de antene GSM pe blocuri, fara a fi nevoie de acordul proprietarilor. E de ajuns acordul presedintelui (care poate fi mituit corespunzator de operatori oricand e nevoie). Deci nu poti sta linistit in apartamentul tau pentru ca "lumea" vrea 5G cu orice pret
    - se aduce ca argument suma care se va incasa la buget prin vinderea licentelor. De cand are asta prioritate in fata sanatatii oamenilor?
    - se aduce ca argument cresterea vitezei de acces la internet. Deci voi putea luat multi GB de date pe telefon (nu stiu la ce mi-ar folosi, de moment ce pot urmari si acum filme prin 4G) si dau in schimb sanatatea mea si a celor din jur. Merita?
    • +7 (25 voturi)    
      Gheorghe zice ca merita (Vineri, 1 noiembrie 2019, 21:01)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui sepia

      El nu poate trai fara TV 4K si tehnologie 5G.
    • +4 (18 voturi)    
      pentru sepia (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui sepia

      Nu merita !
    • -3 (13 voturi)    
      Acordul colocatarilor pentru a monta fibra la ap (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:26)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui sepia

      Nu e vorba de amplasarea unei antene 5g, ci despre lucrări de mentenanță și modernizare.
      Eu dacă vreau sa montez fibra optica pentru un bloc nou dar fără cablare de fibra trebuie sa cer acordul tuturor proprietarilor. Mult noroc dacă vreo 3 sunt de negăsit, ai vreo 2 bătrâni senili sau te-ai certat cu vreunul.
      Apropo de drobul de sare, pe logica ta e ok dacă îți trage o antena în blocul de vizavi cu acordul lor, dar nu e bine sa fie în bloc cu tine.
      • +3 (15 voturi)    
        daca apare antena pe blocul vecin, la o distanta (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:20)

        hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        mica ii dai in judecate si castigi. Ai precedente in USA.

        de aceea in USA reteaua nu e asa dezvoltata pt ca oamenii se protejaza
        • -8 (16 voturi)    
          Așa este d-le. (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 17:01)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

          În SUA te plătesc dacă treci pe lângă o antenă 5G.Așa am pățit,nu știam de ce mi-au dat unii niște dolari că am trecut pe acolo !Cum nu vrem ceva,hop că așa-i în america!Și vrem și noi ca în america.
      • +7 (13 voturi)    
        Ba da (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 14:51)

        sepia [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Nu ma refer la infrastructura existenta. In cazul 5G frecventele sunt mai mari, deci distanta de propagare mai mica, deci trebuie mult mai multe antene ca pana acum. Deci trebuie convinsi presedintii mai multor scari sa permita montarea de antene acolo unde nu existau.
      • +1 (3 voturi)    
        Nope (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 23:50)

        Dialog [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        In proiectul de OUG spune clar ca urgenta este data de implementarea retelelor 5G. Daca ar fi pentru internetul prin fibra, n-ar fi tipat oamenii astia la functionarul doamnei Dancila.
  • +4 (38 voturi)    
    asta e unul din subiectele (Vineri, 1 noiembrie 2019, 19:40)

    mmmircea [utilizator]

    preferate ale propagandei rusesti. Dati-i cu nume si prenume pe cei care raspandesc astfel de informatii sa-i stim si noi
    • +9 (17 voturi)    
      Nume si prenume: (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:29)

      Dialog [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ministrii si sefii de agentii din guvernul Dancila. ii poti gasi usor pe ggl.
      • +6 (10 voturi)    
        Ideea e (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 8:36)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Dialog

        Ca aia dau OUG ptr, deci...
    • -2 (18 voturi)    
      nu rusii... (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 6:49)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ...doresc blocarea dezvoltarii retelelor 5G ci americanii care ,in momentul de fata,se vad surclasati in acest domeniu de catre chinezi si incearca prin diferite metode sa-i impiedice in a-si vinde produsele.

      Participantii la discutie pot fi incadrati ,foarte usor ,la categoria gica-contra sau a idiotilor utili,vorba unui mare comunist rus.
      • +1 (13 voturi)    
        Wow gata ai vazut schema... (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 8:38)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        Zi tu, care e produsul concurent american la emitatoarele 5G?
        • -3 (9 voturi)    
          Au și americanii, dar sunt mai specializați (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:33)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

          Cisco, American tower, sbca, Apple, Intel, Dell, HP
          • +6 (12 voturi)    
            Am zis in domeniul rețelelor 5G (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:59)

            serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

            Nu am zis sa enumeri companii generice de tehnologie americane. Concurenta Huawei pe rețele 5G sunt din tari europene Erikson și Nokia.
        • -1 (9 voturi)    
          ai citit (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 12:58)

          sile1 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

          atent ce am spus eu,daca ai citit ai si inteles ?

          Americanii nu au nici un produs concurent complet la nivelul emitatoarele 5G si invoca tot felul de motive pentru a-i sabota pe chinezi,pana vor veni ei din urma.
          • +1 (1 vot)    
            Ha ha ha (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 23:54)

            Dialog [utilizator] i-a raspuns lui sile1

            Unii de mai sus spun ca cei prezenti la dezbatere sunt oamenii rusilor. Tu sugerezi ca sunt oamenii americanilor. Poate ca sunt doar romani. Surpriza!
            • -3 (3 voturi)    
              n-ai inteles (Duminică, 3 noiembrie 2019, 12:22)

              sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Dialog

              Nu e nicio surpriza ca sunt romani.

              La ei m-am referit si eu cand vorbeam de idiotii utili.
  • +6 (32 voturi)    
    baaaa! (Vineri, 1 noiembrie 2019, 20:16)

    codyrocco [utilizator]

    proasta lume, fratele meu!
  • +1 (15 voturi)    
    5G (Vineri, 1 noiembrie 2019, 20:22)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    https://m.youtube.com/watch?v=GEx_d0SjvS0
    • +1 (21 voturi)    
      5g (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 6:51)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      for dummies. dar au uitat sa-l intrebe si pe clopotul lui daniel mina de haur.
  • 0 (38 voturi)    
    Ultimi oameni din lume (Vineri, 1 noiembrie 2019, 20:23)

    Observatory [utilizator]

    mentalitate, guverne , economie și un popor (mai sunt și excepții) înapoiat rău de tot.....
    Urmăriți pe fereastra dacă otomani mai suntși va persecuta ?

    Suntem aproape de anul 2020 nu 1620 !
    • +7 (25 voturi)    
      intr-un fel (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:31)

      Dialog [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      dar la fel de inapoiati si prosti ar fi si bruxelezii, elvetienii etc etc.
  • +2 (30 voturi)    
    Nu este un dialog al surzilor (Vineri, 1 noiembrie 2019, 20:44)

    ww [utilizator]

    Ci unul intre iobagii-cobai pe care urmeaza sa se testeze noi tehnologii si stapanii de plantatie.
    • -1 (11 voturi)    
      Top 10 la viteza internetului (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:52)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Nu stam bine la acoperire, mai ales în zonele accidentate, dar stam wow la viteza - comparabil cu tari mici sau dens populate: Singapore, Hong Kong, Coreea, Japonia etc.
      Acolo de exemplu, sistemul american unde providerii fac legea plătesc sume mari la abonamente pe servicii de mai slaba calitate.
      La noi, rețele fixe mai ales sunt cu echipamente noi, majoritatea chinezești și nu a fost moștenirea anterioara. Romtelecom nu se pune ca a început prea târziu sa modernizeze cu adevărat.
  • +3 (27 voturi)    
    tot felul de cersetori (Vineri, 1 noiembrie 2019, 20:51)

    Francisc 1 [utilizator]

    care cred ca daca se pun dea curmezisul o sa le dea aia bani ( ca au auzit ca are telecomunicatiile bani ) ca sa se dea deoparte , ce cauta popa acolo?
  • +2 (16 voturi)    
    5G, 4G, 3G.... (Vineri, 1 noiembrie 2019, 21:13)

    nedumeritul [utilizator]

    cu cat e mai nociv 5G fata de 3G de exemplu ?
    • +1 (7 voturi)    
      Google te ajuta (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 9:08)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      :)
      • +9 (11 voturi)    
        tot Google spune (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 9:29)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        cum se poate bruia 5G daca vrei sa te "aperi"
        Numa´de PSD nu ne-a spus cum...
      • -2 (16 voturi)    
        Problema e sursa, alarmist sunt oriunde (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:43)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Dacă ajungi pe un site care propovăduiește antivaccin sau anti 5g, fără nicio dovada, nu lămurești nimic.
        Inițial 5g se va porni pe aceleași game de frecvente deja existente - sub 7 GHz. 2.4 GHz e standard, multe rețele mobile merg pe tot pe acolo. 5GHz au destul de multe routere indoor, chiar telefoane cu care mergem la piept, sau dormim sub cap și le dam copiilor sa se joace.
        Dacă 5ghz are probleme sa treacă prin pereți de bloc, frecventele la 30-50-60 GHz vor avea și mai mare problema. Deci nu vor fi pe distante mari.
  • -2 (28 voturi)    
    Populatia globului (Vineri, 1 noiembrie 2019, 21:22)

    dincannes [utilizator]

    … este cu mult peste resursele (regenerabile) existente.
    Daca cu SIDA nu mai merge, cu vaccinurile, s-a cam "prins" lumea, trebuie gasit ceva !
    Mai bine decit o bomba atomica, nu?
  • +6 (28 voturi)    
    Tehnologia 5G (Vineri, 1 noiembrie 2019, 21:59)

    Traian Sergiu [anonim]

    Cea mai proastă invenție a epocii moderne a fost roata! Asta ca să continuăm un nota articolului pe care l-ați promovat și publicat, nu de alta, vedeți câți oameni mor din cauza ei, mai ales la ora actuală și mai ales la noi în țară! O altă realitate despre care în schimb nu pomenește nimeni, Wi-Fi-urile din blocuri, care la cât de dese și de multe sunt transformă blocurile în adevărate torpile electromagnetice. Vezi din cauza acestora indesirea formelor ciudate de cancer. Credeți că de pomană ceilalți europeni nu dau atât pe foc cu dezvoltarea rețelelor Wi-Fi?!? Asta ca să păstrăm nota articolului. Dar băgăm puternic lobby-ul știm prea bine pentru cine, intoxicand populația, asta are ușor iz de fariseism. Păi începeți cu începutul, articole cu masuri de interzicere și descongestionare a rețelelor Wi-Fi să vedem dacă aveți curaj și ce reacții veți avea!!!
    • -1 (19 voturi)    
      gresesti (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 6:55)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Traian Sergiu

      cea mai proasta inventie a fost focul.
  • +11 (19 voturi)    
    pai cum mama masii... (Vineri, 1 noiembrie 2019, 22:35)

    Dialog [utilizator]

    ...sa nu aiba legatura cu 5G, daca atat in proiect, cat si in nota de fundamentare se vorbeste explicit de 5G. sincer acum, chiar cred ca functionarii doamanei Dancila ne iau pe toti de prosti
    • -5 (11 voturi)    
      Nu pe toți (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:22)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Dialog

      Numai cu ONGurile lui Dragnea au ceva.Ale cu referendumul pentru familie deși cred ca Dancia va iubește ca orice roman inteligent :)
  • -6 (22 voturi)    
    d (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 7:35)

    Alberto_Kurtyan [utilizator]

    România a început să involueze în superstiţie şi obscurantism.
    • -7 (13 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 10:46)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Alberto_Kurtyan

      Si asociațiile care au promovat referendumul pt. familie sting lumina.
      Nu este decât o cascadorie de marketing.
  • -7 (19 voturi)    
    eh (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 8:39)

    codyrocco [utilizator]

    era bun sa fi venit si vreo doi de-aia, cu pamantul plat, sa explice cum ca se pierde degeaba radiatia de la antene in spatiu, curge aiurea pe la marginile pamantului ;)
  • +10 (16 voturi)    
    Aici e de fapt cheia: (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 9:39)

    Dialog [utilizator]

    ”HotNews.ro a solicitat încă din data de 4 iulie Ministerului Sănătății să ofere un punct de vedere pe tema tehnologiei 5G, dar până în acest moment nu am primit răspunsuri.”
  • +5 (17 voturi)    
    NU vrem 5G, tehnologie nociva la MAXIMUM (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 11:16)

    hopsinoi [utilizator]

    nu crezi? stai la 10 m in fata unei antene 4 g timp de 2h si apoi inmulteste cu 5.
    • -3 (15 voturi)    
      Ha, ha (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 12:38)

      NicioLae2 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Ce calcule exacte! Unde le-ai găsit? În teoria relativității restrânse sau generalizată?
      Ai încercat tu să "stai la 10 m in fata unei antene 4 g timp de 2h" și ai ajuns la această concluzie?
      In cazul ăsta te cred...
  • +10 (18 voturi)    
    De zgomot, nu vedeti elefantul din cladire (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 13:31)

    andipetre [utilizator]

    Care elefant este: un guvern dintr-o tara "democratica" vrea sa impuna reglementari prin care o firma sau statul sa poata instala echipamente (de oricare ar fi ele) pe proprietatea altora FARA CA PROPRIETARUL SA ISI DEA ACORDUL. Deci proprietatea e asa, optionala, curat (neo)marxist, coana Dancilica.

    In rest, da, amagiti-va si radeti de povesti din astea cu antivaccinisti si pamant plat, duceti in derizoriu o problema reala, ca tot voi veti plati mai tarziu. Sa nu comentati daca poimaine vine statul si va construieste un depozit de deseuri pe terenul vostru, asa, din interes national, pentru dezvoltarea civilizatiei...
    • +2 (4 voturi)    
      Avem deja unul (Sâmbătă, 2 noiembrie 2019, 22:19)

      Vinceroy [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Se cheama Rudeni si impute in fiecare weekend cu H2S si ce o mai incinera acolo tot NV Capitalei sub ochii protectori ai autoritatilor care desi au zeci de mii de reclamatii nu fac nimic de ani de zile!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by