​​Începând de marți, 31 martie, UPC România, odată al doilea mare operator de comunicații prin cablu, încetează să mai existe ca entitate juridică, iar sutele de mii de clienți la serviciile de televiziune, internet fix și telefonie fixă furnizate de această companie vor deveni clienți ai Vodafone România. Al doilea mare operator de comunicații mobile a anunțat marți că a finalizat achiziția și absorbția UPC.

Informare clienti UPCFoto: Hotnews
  • "Astăzi, Vodafone România anunță finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începand de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicații electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor", se arată într-un comunicat transmis marți de Vodafone.

Pe de altă parte, clienții UPC au primit în urmă cu 4 zile o informare cu privire la schimbările care vor avea loc începând de astăzi. Redăm integral aceasta informare:

Stimate client,

Vă reamintim faptul că procesul de fuziune dintre Vodafone și UPC continuă, astfel încât dorim să vă informăm că, începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de comunicaţii electronice. Această modificare apare în urma fuziunii dintre cele două companii, Vodafone România S.A. absorbind UPC România S.A. Toate drepturile și obligaţiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A. Condiţiile contractului nu se vor modifica.

Plata facturii pentru serviciile fixe și TV va avea ca furnizor Vodafone și se va face în contul IBAN afișat pe factură. Dacă plătești factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV.

În cazul în care pentru plata facturii ai activat serviciul bancar de direct debit, te informăm că suma de plată prevăzută în factură va fi reţinută de bancă în numele Vodafone România S.A.

Telefoanele de contact și suport pentru serviciile de care beneficiaţi, 031 100 1000 și 031 110 0872, vor fi în continuare disponibile pentru dumneavoastră.

Denumirea serviciilor dumneavoastră nu va mai cuprinde UPC, iar serviciul Alo Nelimitat UPC se va redenumi în Alo Nelimitat în reţeaua fixă Vodafone.

Politica de confidenţialitate privind datele cu caracter personal, aplicabilă serviciilor dumneavoastră va fi politica Vodafone, iar varianta actualizată a acesteia poate fi consultată pe site-ul Vodafone începând cu data de 25 martie 2020 aici.

Nu în ultimul rând, dorim să vă comunicăm faptul că din aprilie 2020 toate notificările și informările vor veni din partea Vodafone România S.A. În cazul în care beneficiaţi și de servicii mobile furnizate de Vodafone, veţi primi în continuare două facturi.

Datele de identificare ale Vodafone România S.A. sunt următoarele:

VODAFONE ROMÂNIA S.A. cu sediul social în București, strada Barbu Văcărescu, nr. 201, Clădirea Globalworth Tower, sector 2, Cod poștal 020276, CUI 8971726, atribut fiscal RO, înregistrată la Registrul Comerţului București sub nr. J40/9852/1996.

Mai multe detalii egate de ce se schimbă citeste pe: https://upc-devine.vodafone.ro/

  • Vodafone a finalizat achiziția UPC România în data de 31 iulie 2019, dar procesul de integrare va dura aproape trei ani.

Vodafone România a anunțat luna trecută rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, rezultate care includ și afacerile UPC ca urmare a finalizării procesului de achiziție a operatorului de comunicații prin cablu în data de 31 iulie 2019. Astfel, Vodafone România susține că veniturile totale au crescut cu 2% în trimestrul menționat, iar numărul total de clienți a ajuns la aproape 11 milioane de utilizatori.

În datele grupului Vodafone se arată că în România erau 9,295 milioane de utilizatori de comunicații mobile și peste 693.000 de utilizatori de servicii fixe.