Problemele persistă și miercuri în rețeaua Raiffeisen: Nu se pot face retrageri de bani din anumite bancomate, iar unii internauți acuză că nu li s-au returnat încă banii în cont

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 15 iulie 2020, 12:44 Economie | Telecom


ATM Raiffeisen nefunctional
Foto: Hotnews
​Problemele cu serviciile Raiffeisen continuă și miercuri, 15 iulie, mai mulți cititori HotNews.ro reclamând faptul că nu au putut retrage bani din anumite bancomate ale băncii. La sediul Raiffeisen de pe Calea Victoriei sunt două ATM-uri. Dacă cel din interior mergea, la cel din afara unității nu se puteau retrage bani, fiind afișat mesajul: "This function is temporarily inaccesible". Aceeași situație a fost semnalată de un alt cititor la un sediu Raiffeisen din zona Gării de Nord. În plus, pe pagina de Facebook a băncii, unii internauții reclamă că nu li s-au returnat nici acum sumele blocate.
  • UPDATE (miercuri, 15 iulie, 12:50) Raiffeisen Bank pentru HotNews.ro: "În acest moment, tranzacțiile cu cardurile de debit funcționează normal. A fost o instabilitate (întreruperi de funcționare de scurtă durată) generate de o actualizare a sistemelor informatice, nu este o problemă de funcționalitate a terminalelor (ATM, POS, MFM sau aplicație online).
  • Pentru situația în care tranzacția nu a fost finalizată, dar sumele apar blocate, acestea se deblochează automat în aproximativ o oră. Clienții vor primi mesaj sms în acest sens. Dacă totuși sunt cazuri care nu văd sumele în cont după acest termen de la încercarea nereușită de a efectua tranzacția, clientul ar trebui să apeleze *2000 să ne semnaleze situația sau să se adreseze celei mai apropiate agenții."

La sediul Raiffeisen din Calea Victoriei din cele două ATM-uri, doar unul funcționa miercuri până în ora 11:00 conform verificărilor HotNews.ro, care a încercat să retragă o sumă de bani folosind un card de debit.


Click pentru a deschide


Mesajul afișat pe ecranul bancomatului nefuncțional nu indică deloc lipsa banilor, ci faptul că funcția de retragere de bani nu este accesibilă.




Click pentru a deschide


Bancomatul din interior funcționa și am putut retrage bani.

Conform altor cititori HotNews.ro situația nu este singulară, aceeași problemă fiind semnalată miercuri și în cadrul unei unități Raiffeisen de la Gara de Nord.

În plus, pe pagina de Facebook a băncii
, internauții continuă să reclame anumite probleme și miercuri, 15 iulie.


Click pentru a deschide


Unii reclamă că nu li s-au returnat în conturi sumele blocate anterior, deși banca a anunțat ieri că "toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi" și că "în situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră."


Click pentru a deschide


HotNews.ro a solicitat un punct de vedere privind aceste probleme de la Raiffeisen Bank și vom reveni cu răspunsurile imediat ce le vom primi.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4548 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Banca asta cu comisioane peste comisioane (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:03)

    UnOarecare [utilizator]

    si curs de schimb foarte prost au mai facut una: au desfintat internet bankingul fara sa anunte.
    Acum daca vrei sa accesezi online contul nu mai poti decat de pe un smartphone pe care sa instalezi obligatoriu o aplicatie a lor, un laptop cu internet nu iti mai permite accesul.
    Suna la fel de idiot ca legea PSDista care te obliga sa iti fi lucrat minim 5 ani in agricultura ca sa poti cumpara teren agricol.
    • 0 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:56)

      [anonim] i-a raspuns lui UnOarecare

      • +2 (2 voturi)    
        Multumesc pt explicatie (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:20)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui

        Ce nu inteleg e de ce e mai sigur sa-mi trimita ei un cod pe smartphone fata de introdus cardul in generatorul de cod. Codul oricum il bagi pe laptop in minunata lor noua interfata dupa ID.
        Si ce le reprosez e ca nu au anuntat schimbarea, nici azidimineata nu era pe site desi ar fi treuit tinand cont de impact sa fie pe prima pagina. Eu am aflat amanuntele dupa ce am asteptat o groaza la telefon si am vorbit cu o doamna.
        • +2 (4 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:24)

          [anonim] i-a raspuns lui UnOarecare

          • +2 (2 voturi)    
            Cand am spus generator de cod... (Miercuri, 15 iulie 2020, 17:47)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui

            ...m-am referit la un aparat mic ca un Nokia100 in care bagam cardul si genera un cod dupa ce ii dadeam pinul corect. Apoi eu bagam manual codul generat in interfata oferita de browser.
            Am inteles ca acum aplicatia lor de pe telefon v-a genera un cod (probabil dupa ce-i dau pinul?)....nu vad de ce modalitatea cu aplicatia de pe telefon e mai sigura nici de ce e mai ieftina ...
            • +3 (3 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:04)

              [anonim] i-a raspuns lui UnOarecare

              • +2 (2 voturi)    
                Deci revenim la ideile initiale? (Miercuri, 15 iulie 2020, 20:05)

                UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui

                Ce rost avea sa anuleze aceasta autentificare daca nu e mai putin sigura decat cea prin aplicatie pe telefon?
                De ce nu au anuntat clar si din timp?
                Si la concluzia initiala: o banca cu pretentii dar fara reale calitati?
                • +2 (2 voturi)    
                  Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 20:51)

                  [anonim] i-a raspuns lui UnOarecare

                  • +2 (2 voturi)    
                    Care costuri reduse? (Joi, 16 iulie 2020, 0:15)

                    UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui

                    1.Aparatul il am de peste 10 ani!
                    Odata i-am schimbat eu bateria.
                    Cat costa o interfata securizata noua?

                    2.Cam ti cu banca!

                    3.Ce-mi pasa, astia imi schimba euro la cursul de rahat nu aia!
          • +2 (2 voturi)    
            Token vs App (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:04)

            feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui

            Tokenul este mai sigur. Ca să faci o plată în numele X ai nevoie de 
            - cod utilizator app online browser / app dedicată (există și cazul în care unii salvează acest cod pentru comoditate)
            - card fizic (de obicei în portofel / buzunare)
            - token (sigur nu în portofel - ideea e că rar le găsești împreună)
            - parola cardului ca să te autentifici în token

            Ca să faci o plată prin smartphone ai nevoie de
            - cod utilizator (vezi ce am scris mai sus - cu puțin noroc îl ai deja salvat)
            - smartphone


            Legat de keyloggere, este aceași problemă pe un desktop clasic cât și pe un smartphone. Aș spune că Android este mai nesigur implicit chiar și decât un desktop (aplicații care se ocupă și cu copierea clipboardului, care extrag agenda și mesaje aplicație telefonie, etc. .) iar unii producători (vezi Xiaomi) au extins copierea și trimiterea către servere chinezești la nivel de firmware blocat.

            Deci rămâne doar un avantaj financiar pentru banca. Tokenul ăla fizic este mai sigur decât orice app.
            • +1 (1 vot)    
              Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:41)

              [anonim] i-a raspuns lui feisbuk

      • -1 (1 vot)    
        se urmaresc mai multe scopuri (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:15)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui

        1. incet incet se va renunta la banii cash, dupa cum ni se repeta in fiecare minut la supermarket, cum ca ar fi infestati. Astfel de incidente sunt provocate pentru a merge in aceasta directie, si vor fi tot mai dese.
        2. aplicatia pe telefon (si numai pe telefon) te obliga sa folosesti exclusiv telefonul pentru plati, in lipsa banilor cash.
        Din punct de vedere al securitatii este mult mai slab decat laptopul, sau in cel mai bun caz cu nimic superior.

        Comentatorul de mai sus abereaza "Ruleaza pe serverele pe care ruleaza aplicatiile bancii" - pai cum sa ruleze pe serverele bancii cand e la tine pe telefon? Dar ce, aplicatia accesibila prin browser nu ruleaza tot pe serverele bancii? Partea de interfata ruleaza pe dispozitivul tau.
        • +1 (5 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 17:20)

          [anonim] i-a raspuns lui Mary80

      • +3 (3 voturi)    
        Telefoane telefoane (Miercuri, 15 iulie 2020, 17:37)

        NimeniNeica [utilizator] i-a raspuns lui

        Smartphoanele se fura mult mai usor ca un desktop iar multe folosesc versiuni invechide de Android/iOS.

        Daca tot se pune problema de 2FA, pot sa foloseasca o aplicatie dedicata (Google Authenticator, Entrust, MobilePass etc).

        Cand banca iti baga pe gat o aplicatie de mobil clar are un interes mai presus de bunastarea ta. Aplicatiile de mobil colecteaza foarte multe date despre utilizatori, date care pot sa-i ajute sa-ti ofere "produse mai bune".

        Sunt curios ce faci daca nu ai smartphone, nu mai ai acces la servicii bancare?
        • 0 (4 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:47)

          [anonim] i-a raspuns lui NimeniNeica

          • +1 (1 vot)    
            Re (Joi, 16 iulie 2020, 12:46)

            NimeniNeica [utilizator] i-a raspuns lui

            Relatia cu banca e pur economica si e reglementata conform legii in vigoare.

            Daca nu aveam legi, banca iti oferea "Creditul un deget".

            Orice om are doua optiune:
            1. Te conformezi si accepti ce ti se da
            2. Cauti o alternativa
  • -4 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:08)

    [anonim]

    • +6 (6 voturi)    
      Banca asta (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:37)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui

      este in lipsa acuta de lichiditati.Nu este prima data cand foarte multa lume din Bucuresti si provincie nu-si poate ridica banii de la bancomatele Raiffeisen.De multe ori trebuie sa alergi prin oras dupa banii tai!(s-a intamplat si in anii trecuti dar nu a fost asa scandal)Nu degeaba papagalii astia raporteaza anual profituri mariE hotie curata sa te trezesti fara bani in cont.Pe nemernicii astia nu-i potoleste nimeni?Nu mai amintim serviciile pentru client,de calitate mizerabila,cand esti chemat sa ''actualizezi'' niste date care nu s-au schimbat si astepti 2 ore la rand in picioare.Dar ce conteaza, in Romania iti poti bate joc de client cum vrei tu.
      • -1 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:47)

        [anonim] i-a raspuns lui Zache58

  • +1 (1 vot)    
    n-ai ce-i face :( (Joi, 16 iulie 2020, 13:16)

    gushpi [utilizator]

    @Futurist Irefutabil: n-ai cu cine, bre!
    de lăudat că tot încerci să explici, cu toate că toți te scuipă! (io renunțam de mult)

    ON-topic: vedeți că fiece bancă are aplicația proprie de gestionat conturile persoanelor fizice.
    Un singur exemplu: george/bcr!
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 16 iulie 2020, 17:45)

      [anonim] i-a raspuns lui gushpi

  • +2 (2 voturi)    
    SA RENUNTAM LA CARDURI (Joi, 16 iulie 2020, 13:59)

    jidanul [utilizator]

    Asa meritam ... toate bancile cu BNR-ul in frunte au indemnat romanii sa foloseasca carduri si acum suntem sclavii bancilor si cand bancile vor, ne iau banii si/ sau nu-i primim ori stam la coada cu orele pentru ca sa ne scoatem salariile, asa cum a fost cazul in data de 10.07. 2020, cand am stat la rand 2 ore si jumatate impreuna cu alti 50 de romani, chiar la Raiffeisen Bank. In acest fel BNR-ul permite bancilor straine sa se joace de-a "alba-neagra" cu banii romanilor.
    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 16 iulie 2020, 17:50)

      [anonim] i-a raspuns lui jidanul

  • +2 (2 voturi)    
    Părere. (Joi, 16 iulie 2020, 17:59)

    NikosGalis [utilizator]

    Am fost demult clientul acestei bănci. Datorită comisioanelor care le percepeau clienților am renunțat la serviciile lor după 6 luni. Deși in contractul inițial cu banca se specifica foarte clar zero comisioane.
    Le-am dat 3 luni de gratie sa rezolve problema.
    Am schimbat banca și acum nu am probleme de gen.
    Un sfat, schimbați banca și ați rezolvat problema. La urma urmei, este decizia fiecăruia.
    Sa auzim numai de bine!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by