Veniturile din servicii ale Vodafone România, al doilea mare operator local de comunicații mobile, au atins valoarea de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, în scădere cu 2,1% față de perioada similară a anului precedent, a anunțat miercuri compania. Baza de clienți a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de utilizatori (SIM-uri valabile și contracte) la sfârșitul anului trecut.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone RomaniaFoto: Vodafone Romania
  • "În trimestrul precedent, am dovedit că suntem un partener preferat și important în ceea ce privește digitalizarea sistemului educațional românesc. Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educația digitală pentru copii și de a reduce decalajele dintre diferite zone ale țării. Ca furnizor în cadrul licitației coordonate de Ministerul Educației și Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet.
  • Pe lângă aceste dispozitive, este important de menționat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaționale inițiate la nivel local de instituții și ONG-uri. În plus, Vodafone România s-a implicat în programul național „Internet în școli”, reușind conectarea la internet a sute de școli din România în doar câteva săptămâni", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa. Grupul operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.