BNR a primit 5 oferte pentru dezvoltarea unui magazin online prin care să-și vândă monedele sale de colecție

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 23 martie 2021, 13:54 Economie | Telecom


Moneda - 30 de ani de la Revolutie
Foto: BNR
​Banca Națională a României (BNR) a primit cinci oferte în cadrul licitației demarate pentru achiziția unei aplicații informatice de tip eCommerce (magazin online) care să faciliteze procesul de comercializare a monedelor sale de colecție, arată datele din Sistemul electronic de achiziții publice (SEAP). Contractul are o valoare estimată la 135.000 de lei.

Potrivit datelor din SEAP, la licitația BNR au fost depuse următoarele oferte:

  • 1. MBM Software & Partners SRL (ofertant unic)
  • 2. Beam Innovation (ofertant unic)
  • 3. Web Win Group Net (ofertant unic)
  • 4. Innova Systems SRL (ofertant unic) și Contentspeed (terț și subcontractant)
  • 5. R Systems Computaris Europe (ofertant unic).

Banca Națională a României nu are în prezent o aplicație prin care cumpărătorii de produse numismatice să poată efectua plata on-line, motiv pentru care a și fost lansată această licitație.

  • Cum va putea fi accesată aplicația - Detalii din Caietul de sarcini:

Solutia eCommerce va asigura posibilitatea de achiziţionare online a produselor numismatice ale BNR si va oferi următoarele funcționalități:

Accesarea soluției - Soluţia va fi accesabilă printr-un link de tip subdomeniu (de exemplu eshop.bnr.ro) sau link dedicat (de exemplu www.bnr.ro/eshop) aflat pe site-ul BNR în pagina de prezentare a emisiunilor numismatice, în pagina comunicatului de presă şi în pagina de prezentare a fiecărui produs nou lansat după intrarea în producție a acesteia. Soluția va fi de sine stătătoare și va funcționa în afara site-ului BNR.
  • Afișarea produselor - Soluția va prezenta clienților indiferent dacă sunt sau nu conectați în cont lista de produse disponibile pentru achiziție online, fiecare produs având o descriere textuală dar și câteva fișiere de tip imagine de prezentare vizuală a acelui produs, respectiv o informare cu titlu orientativ asupra stocului disponibil, de tip status bar.
  • Înregistrarea clienților - Soluția trebuie să ofere clienților posibilitatea de a-şi crea un cont de utilizator. Prin crearea unui cont, un utilizator isi va putea completa datele de contact, de identificare fiscală în vederea emiterii facturilor de către BNR (în funcție de tipul de persoană fizică/juridică), respectiv va putea consulta istoricul comenzilor si statusul fiecărei comenzi, dar și alegerea ghișeului favorit de unde să ridice produsele. Crearea unui cont de utilizator va permite utilizatorilor să afișeze, indiferent de locația de conectare, toate informațiile din cont, inclusiv coșul de produse. Clientul va fi informat printr-un mesaj din pagina de creare a contului asupra modului în care vor fi folosite datele pe care le va furniza, o informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. După transmiterea acestor date soluţia va genera link de confirmare a contului, pe care-l va trimite pe e-mail-ul clientului, din pagina de creare a contului, în scopul validării acestuia.
  • Plasarea comenzilor și achiziția online a produselor numismatice - Soluţia trebuie să permită ca produsele să poată fi cumpărate prin plasarea de comenzi în platformă, atât cu plata online cât şi cu plata la ghişeele sucursalelor regionale ale BNR.
    Achizițiile online se vor putea realiza de către utilizatorii înregistrați cu cont, sau direct fără a fi necesară crearea unui cont de utilizator. Înainte de plasarea unei comenzi, indiferent daca utilizatorul este înregistrat sau nu, se vor completa toate datele necesare emiterii facturii conform legislației cât și datele de contact ale clientului (nume și prenume, adresă email și număr telefon).
    Opțiunea legată de modalitatea de plată (online sau la ghișeu) va fi oferită doar utilizatorului conectat în cont la momentul plasării comenzii, în timp ce utilizatorii neînregistrați vor putea plăti exclusiv online. În pagina prin care se solicită clientului să opteze sau nu pentru crearea unui cont de utilizator, acesta va fi informat asupra celor de mai sus. Aplicația trebuie să identifice, după un criteriu ales, persoanele care optează pentru plata la ghişeu dar care nu se prezintă să cumpere produsul rezervat, în termenul stabilit în calendarul pus la dispoziție în pagina de cumpărare și comunicat ulterior prin e-mail, pentru a nu mai avea posibilitatea de rezervare a produsele numismatice, ci doar de cumpărare cu plată on-line. Aplicaţia va trebui să permită selectarea automată a clienţilor care se află în acestă situaţie şi să le trimită un mesaj automat pe e-mail în ziua imediat următoare după expirarea termenului de rezervare, cu informare în acest sens. Criteriul de selecție va fi în funcție de numărul de rezervări efectuate, dar fără realizarea achiziției efective a produselor numismatice, pe o anumită perioadă de timp stabilită și menționată în secțiunea Termeni și condiții. Criteriile de identificare vor fi nume și prenume, adresă de e-mail și număr de telefon. Din criteriile menționate se vor folosi doar câte două, alternativ.
  • Gestionarea stocurilor online - Soluția va gestiona integral stocul de produse aflat în gestiunea online și va afișa utilizatorilor informațiile generale legate de stoc, de tip status bar. Adăugarea în coșul de cumpărături a unui produs nu reprezintă o modalitate de rezervare a produselor. Soluția trebuie să informeze utilizatorii cu privire la disponibilitatea stocului de produse în procesul de plasare a comenzii, înainte de pasul de plată.
  • Urmărirea livrării produselor - Produsele numismatice achiziţionate vor fi ridicate de la ghişeele sucursalelor regionale și nu fac obiectul transmiterii prin intermediul societăților de curierat. În schimb, soluția trebuie să genereze emailuri către clienți privind statusul de procesare al comenzii, inclusiv notificarea privind disponibilitatea de ridicare a produsului comandat de la ghișeele sucursalelor regionale. (...)


Valoarea estimată a contractului este de 135.000 de lei, iar termenul limită de primire a ofertelor a fost 16 martie 2021.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2438 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by