Rețelele sociale au pierdut deja 10 miliarde de dolari din cauza noilor reguli Apple privind urmărirea utilizatorilor

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 1 noiembrie 2021, 8:47 Economie | Telecom


Dai voie aplicatiilor sa te urmareasca?
Foto: Apple.com
Cele mai importante aplicaţii şi reţele sociale au pierdut miliarde de dolari în cele şase luni de când Apple a implementat regulile App Tracking Transparency.

În luna aprilie, Apple a activat regulile ATT, prin care urmărirea activităţii utilizatorilor de iPhone nu se mai putea face pe dispozitivele companiei decât după primirea acordului acestora.

De atunci, înainte de a începe urmărirea utilizatorilor (în scopul targetării eficiente a acestora cu reclame), aplicaţiile de iPhone au fost nevoite să afişeze un mesaj în care să ceară acordul acestora.

Majoritatea covârşitoare a utilizatorilor au spus ”nu” când li s-a cerut permisiunea să fie urmăriţi (în continuare). În consecinţă, cumpărătorii de publicitate au cheltuit mai puţin bani pentru reclamă în cadrul aplicaţiilor.

Conform unui calcul făcut de Financial Times, în cele 6 luni de când funcţionează sistemul ATT pe dispozitivele Apple, Facebook, Twitter, Snap şi YouTube au pierdut 9,85 de miliarde de dolari.

Dacă Facebook a reuşit să mai atenueze din pierderi, Snap a fost lovită puternic de ATT şi, drept urmare, valoarea acţiunilor companiei a scăzut cu 27% după anunţarea celor mai recente rezultate financiare, cu venituri sub estimări.

Analiştii estimează că doar Facebook a pierdut în jur de 8,3 miliarde de dolari din cauza sistemului ATT. (News.ro)








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2003 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    ... (Luni, 1 noiembrie 2021, 8:54)

    klaudyuxxx [utilizator]

    retelele sociale sunt o ciuma, astept sa falimenteze una cate una
  • +3 (3 voturi)    
    „E doar publicitate” (Luni, 1 noiembrie 2021, 9:17)

    Tescovin [utilizator]

    În aparență, fiind vorba doar de publicitate, ai putea spune că e un aspect minor, că nici un om normal nu dă mare atenție reclamelor și publicității (doar ne ridicăm din fotoliu și mergem să ne facem un sendviș când programul sau filmul pe care-l urmărim la TV e întrerupt de publicitate, nu ?) Și atunci de ce se crizează lumea pe motiv că te urmăresc ăștia doar ca să știe ce reclame să-ți dea ?

    OK, să presupunem că e vorba doar de publicitate și nimic mai mult. Închipui-ți-vă că mergeți pe stradă, călcați strâmb și vi se umflă glezna. O luați șontâc spre casă, și în fața casei vă așteaptă unul care se oferă să vă vândă niște corsete medicinale pentru gleznă. Vezi negru în fața ochilor, pentru că îți dai seama că cineva te-a urmărit. Îi tragi un pumn între ochi ăluia, iar după un minut descoperi în cutia poștală o ofertă personalizată pentru dispozitive de bruiaj electronic - „dușmanii tăi îți vor pierde urma garantat !”
    Simți cum îți crește tensiunea instantaneu, moment în care vecinul de scară trece pe lângă tine și îți spune că la farmacia din colț e promoție la anti-hipertensive. Te abții cu greu să nu-i dai și ăstuia una între ochi, dai să intri în casă dar nu ai cheie. Scoți telefonul să-ți suni nevasta, hop - pe telefon apare o reclamă la sisteme electronice de acces - „uită de grija cheilor !”...

    Păi nu o iei razna ?
  • +1 (1 vot)    
    Apple cat a pierdut? (Luni, 1 noiembrie 2021, 9:54)

    Neutral01 [utilizator]

    Probabil mai mult decat ceilalti la un loc. Dar asta nu e interesant, pentru ca ei au vrut sa fie corecti. Autorul trebuia sa mentioneze asta!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by