​Orange România a raportat anul trecut afaceri de 1,57 miliarde de euro, în scădere cu 2,6% față de perioada similară din 2021, situație provocată de impactul contextului macroeconomic, dar și de declinul structural al unor activități de voce și date.

Liudmila Climoc, CEO Orange RomaniaFoto: AGERPRES

În intervalul octombrie – decembrie 2022, Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în scădere cu 5,8% față de aceeași perioadă a anului anterior.

La 31 decembrie 2022, compania furniza servicii mobile către 10,1 milioane de utilizatori, servicii fixe în bandă largă către 1,2 milioane de utilizatori, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de utilizatori.

  • "2022 a fost un an esențial pentru noul Orange în Romania, în care am pus bazele devenirii unui operator convergent integrat.
  • Pe lângă lansarea din primăvară a primei oferte comune de servicii fix-mobil destinată tuturor clienților și finalizarea tranziției Orange Romania Communications către brandul Orange, am făcut pași importanți pentru oferirea unei experiențe unitare clienților, prin numărul de contact unic 300 și un nou design pentru toate magazinele și aplicațiile noastre.
  • La final de an am reușit să mai înscriem o bornă, prin relocarea echipelor Orange Romania si Orange Romania Communications în două sedii în București.”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Compania spune că la finele anului trecut furniza servicii 5G în 22 de orașe. În privința investițiilor în infrastructura de comunicații, compania a cumpărat drepturi de utilizare de spectru radio pe 25 de ani, în valoare de 264,6 milioane euro.

Orange susține că anul trecut, peste 1.500 de noi localități din mediul urban și rural au primit acces la conectivitate 4G și 4G+, acoperirea 4G fiind de 98,67% din populație, în timp ce rețeaua 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperă 80,15% din populație.