Romtelecom, schimbarea identitatii vizuale si internet gratuit pe un an pentru abonamente la voce pe doi ani
Primele doua abonamente, intitulate Voce Mobil si Voce International includ printre altele si 60 de minute gratuite de convorbiri in reteaua Romtelecom in perioada de varf (08:00- 18:00) si convorbiri nelimitate catre toate retelele de telefonie fixa din tara in afara orelor de varf (18.00-08.00), in timp ce al treilea abonament, Voce Total, permite convorbiri nelimitate atat in reteaua Romtelecom in perioada de varf cat si toate retelele de telefonie fixa din tara in afara orelor de varf.
Toti cei care aleg sa-si faca orice abonament de voce pe o perioada de doi ani pana la 31 octombrie vor primi o conexiune gratuita la Internet pentru o perioada de un an. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibila in primul an contractual de luni pana vineri, intre orele 20 si 6, si pe intreaga durata a weekend-ului. In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati un abonament de 7,5 euro pe luna.
Romtelecom si-a schimbat identitatea vizuala
Odata cu lansarea noilor abonamente de voce, compania a anuntat repozitionarea brandului Romtelecom pe piata si schimbarea imaginii vizuale a companiei, care sa arate ca Romtelecom este mai mult decat telefonie fixa.
„Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mult mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune,” a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Comunicarea externa a Romtelecom va fi uniformizata sub o unica pozitionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a diferentia campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixa), Clicknet (Internet de banda larga) si Dolce (televiziune digitala). Comunicarea cu clientii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
Eu zic ca RomTelecom in sfarsit s-a trezit. Al doisprezecelea ceas, dar totusi s-au trezit...
Dincolo de asta, ca design, sigla aia cu balonase si litere fara serifuri pare cam fara personalitate. Dar se pare ca asta e trendul. Chestia cu sagetile de la Clicknet e faina, in schimb.
sa nu veniti sa imi spuneti de firmele alea mititele de cartier care dau 512 kbps sau 1024 kbps cand romtelecomul are abonamente de 6, 8 si 20 mbps.
mai relaxati ca nu e bine atata stres.
E bine sa fie concurenta pe piata :D
Nu multumesc, ramaneti voi cu serviciile voastre de 2 lei...
Spre comparatie, in anul 2000, la Astral, (si era cablu coaxial nu dial-up), limita de trafic era 500 MB lunar, parca, si te faceau sa platesti pentru fiecare MB tras in plus (era destul de piperat si iti socoteau fiecare bituletz).
Ceva cam in genul la ce fac zgarciobii de la Orange si Vodafone astazi, la traficul pe mobil. Numai ca la ei limita e de circa 20-30 de MB. Si mai au tupeul sa acuze pe altii de monopol.
Acasa am net de la UPC si am avut mai multe probleme (nu exagerate dar deranjante).
De RDS nu spun nimic pentru ca nu l-am probat personal.
Din cei trei operatori de mai sus cred ca Romtelecom este cel mai serios.