RCS&RDS se lauda cu peste 1,2 milioane abonati la telefonia mobila

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 27 octombrie 2008, 15:30 Economie | Telecom


RCS&RDS inregistreaza in prezent peste 1,2 milioane abonati la serviciul de telefonie mobila in tehnologie 3G, Digi.Mobil, a declarat luni Alexandru Oprea, presedintele operatorului de comunicatii prin cablu. Potrivit acestuia, Digi.Mobil este disponibil in prezent in peste 400 de localitati, din care 185 din mediul urban, asigurand astfel o acoperire de peste 50% din populatia Romaniei si acoperind totodata aproape 2.800 km de drumuri nationale. In functie de numarul de utilizatori, RCS&RDS este in prezent al patrulea operator de telefonie mobila dupa Orange, Vodafone si Cosmote.

“La implinirea unui an de la lansarea comerciala a serviciului Digi.Mobil, serviciu de telefonie mobila in tehnologie 3G, compania RCS&RDS inregistreaza peste 1.200.000 de abonati care au incheiat contracte pentru acest serviciu. Este rezultatul unei oferte simple, clare si fara costuri sau limitari ascunse, confirmata lunar de o factura cu mult mai mica decat cele obisnuite din telefonia mobila", a precizat Alexandru Oprea.

La finele lunii iulie, un control al autoritatii de reglementare in telecomunicatii a stabilit ca RCS&RDS si Telemobil si-au respectat obligatiile asumate prin licentele 3G, castigate in 2006, dupa ce, la finele lunii iunie, s-a incheiat prima faza a dezvoltarii acestor retele.

In caietul de sarcini au fost prevazute trei faze de dezvoltare a retelei, la intervale de 18 luni, la sfarsitul carora urma sa se evalueze indeplinirea obligatiilor asumate. Cei doi operatori s-au angajat sa acopere pana la finalul primei faze, populatia din 176 de orase si aproximativ 2.400 de kilometri de drumuri nationale (RDS&RCS), respectiv 19 orase si 1.900 de kilometri de drumuri nationale (Telemobil).

Urmatoarea faza, cea de-a doua, se va incheia la 31 decembrie 2009, termen pana la care RCS&RDS trebuie sa acopere inca 1.400 de kilometri de drumuri nationale, iar Telemobil 43 de orase si inca 2.000 kilometri de drumuri nationale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3568 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Sunteti multumiti de serviciile RDS? (Luni, 27 octombrie 2008, 15:42)

    Ovidiu [anonim]

    Propun sa profitam de aceasta zi deoasebita pentru RDS, si de faptul ca multi din managerii RDS vor citi acest articol, si noi, clientii sa ne exprimam satisfactia/insatisfactia fata de serviciile RDS.

    Sunteti multumiti de serviciile RDS?
    • 0 (0 voturi)    
      Serviciile RDS (Luni, 27 octombrie 2008, 15:55)

      LordSith [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Eu sunt multumit, in general de serviciile RDS. Am totusi o singura problema cu serviciul Digi.Mobil: daca sun in Romtelecom se imi aud ecoul vocii cu un delay de aprox 0,5 sec.; si asta de fiecare data. Sper sa se rezolve acest neajuns pt. ca e foarte suparator. Se aude chiar tare!
    • 0 (0 voturi)    
      rds (Luni, 27 octombrie 2008, 15:56)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      sunt abonat rds de 10 luni inainte fiind abonat la upc in cluj. sunt destul de multumit, dar poate am avut eu noroc sau zona unde stau e una unde s-au facut investitii in retea si nu sunt probleme. nici la upc nu erau. singurul motiv pentru care am trecut la rds e pretul abonamentului care e 21 de lei la CATV fata de 34 cat era la upc la un numar mai mare de canale, inclusiv canale care la upc in acel moment erau extra. un alt motiv pentru care ma optat pentru rds este abon de digimobil inclus. serviciul rds mobil deocamdata nu se compara insa cu orange, cosmote, vodafone. nu au un site informatii, nici macar cronos. de asemenea telefoanele care le-au oferit ca si custodie degeaba sunt in retea 3G daca nu poti face trafic de date pe ele, dar nimeni nu te opreste sa iti iei un telefon care suporta asa ceva. deci nu ma plang de rds ca e ok. semnal bun,. nu au fost intreurperi sau daca au fost au fost rapid rezolvate de catre ei si nu a fost nevoie sa sun la ei
    • 0 (0 voturi)    
      Per total sunt multumit.... (Luni, 27 octombrie 2008, 16:22)

      georgescu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Nu am nimic de reprosat serviciilor rcs&rds, sunt abonatul lor inca din 2003.
      Singurul lucru care ma deranjeasa este acest "secretism" , nu sunt transparenti, nu au site-uri actualizate...
    • +1 (1 vot)    
      servicii...care servicii? (Luni, 27 octombrie 2008, 18:43)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      de 5 luni incerc sa ma abonez la digi, am avut numai probleme, firma de toata jena, angajati pe masura, super nesimtiti si la telefon si fatza in fatza, din pacate nici ceilalti nu sunt mai buni (si cu boom am avut mari probleme...) ce sa mai vorbim
    • 0 (0 voturi)    
      rds-plata si neplata (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 8:58)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Am facut pentru rds in iulie si august 2008 contracte de cablu,telefonie si internet si conform contractului de colaborare trebuia sa fiu platita pentru ele pana in ziua re 25 a lunii urmatoare.Au trecut 5(cinci) luni de zile si rds nu s-au achitat fa
      ta de mine si nici fata de ceilalti agenti de teren!! Sunt astfel sute de contracte pentru care rds incaseaza banii de la abonatii carora NOI le-am facut contracte! Chiar asa nesimtire rar mi-a fost dat sa vad! Sunt stiuti acum,e pacat sa mai faca cineva contracte pe teren pentru rds si sa astepte pe munca lor banii cu lunile!!
  • +1 (1 vot)    
    minciuna sfruntata (Luni, 27 octombrie 2008, 15:48)

    bonyes [anonim]

    eu am reziliat contractul cu RDS din cauza lor, fiindca nu-si onorau serviciile de internet [din pachetul de 450,000 lei].
    telefonul mobil nu mi l-au primit inapoi, fiindca mi-au spus ca ar trebui sa le platesc vreo 80 de euro, asa ca a ramas pentru 2 ani la mine. eu nu am vazut unde scrie asta in contract si am inteles ca e o mare smecherie. mergeti in casierii sa vedeti citi vor sa rezilieze; toti se lovesc de acceasi problema - acum tel sta intr-o punga pe balcon. ma gindesc sa-i scot punga sa prinda patina.
    • 0 (2 voturi)    
      vina ta (Luni, 27 octombrie 2008, 15:54)

      De Raket [anonim] i-a raspuns lui bonyes

      pai cand ai luat telefonul ala nu ai intrebat conditiile ? eu am intrebat si mi-au zis ca il iau pt. un contract de 2 ani si daca vreau sa il reziliez trebuie sa platesc....e vina ta sa stii.
    • -1 (1 vot)    
      Eu sunt foarte multumit - 37 RON (Luni, 27 octombrie 2008, 16:07)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui bonyes

      Deci 25 RON ma costa internetul si RDS TEL cu 500 minute incluse in RDS si 50 in RomTelecom. Am primit si un tel gratuit cu care pot vorbi la comun minutele amintite mai sus.
      Abonamentul il am din 2005 nu stiu dc mai sunt aceleasi preturi. Am avut de cateva ori mici probleme de conectare, repet mici probleme.
      _________
      Inca 12 RON ma costa DIGI TV-ul pachetul de canale popular.

      TOTAL = 37 RON
      Recunoasteti! Cu asemenea preturi nu au crescut din nimic.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Luni, 27 octombrie 2008, 16:10)

      Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui bonyes

      Al meu sta in cutie de cel putin 1 an...au venit la usa cu el si nici nu l-am scos din cutie
      • 0 (2 voturi)    
        tipic (Luni, 27 octombrie 2008, 16:47)

        georgel [anonim] i-a raspuns lui Vanatoru

        pai atunci de ce l-ai luat gigele? tipic romanesc... daca tot ii moca de ce sa nu-l luam?
  • +1 (1 vot)    
    Aveti tone de cabluri peste tot (Luni, 27 octombrie 2008, 15:56)

    gigi becalis [anonim]

    Se darama stalpii cate tone de cabluri au intins aiurea peste tot prin Bucuresti de ex....
    Aspectul este oribil. Ce conteaza unde cum.. banul sa sara!
  • 0 (2 voturi)    
    inca unul mai putin (Luni, 27 octombrie 2008, 16:02)

    Bibicu13 [anonim]

    Poate 11999998 abonati (bonyes si cu mine tocmai am renuntat la RCS).
    Eu am renuntat la ei pt ca au intrat in cartier (Rahova) prin Czone. Iar daca vreau sa imi pun net si la aia mica in camera mai trebuie sa mai platesc inca un abonament ...

    Asa ca: 11.999.998

    Taves Bahtalo RCS&RDS!!!
    • 0 (0 voturi)    
      @inca unu (Luni, 3 noiembrie 2008, 10:46)

      Dreadful [anonim] i-a raspuns lui Bibicu13

      Bibicu13, daca vrei internet la 2 calc iei un router (max 100 RON)
  • -1 (1 vot)    
    multumit (Luni, 27 octombrie 2008, 16:08)

    Andrei [anonim]

    Eu personal sunt multumit atat de internet cat si de telefonul mobil primit in custodie. Tarifele sunt extrem de bune comparativ cu concurenta. Singura problema la el este faptul ca nu are acoperire peste tot. Cand l-am primit ma gandeam, dat fiind ca este 3G ca o sa primesc si internet pe mobil. Ar fi fost cool.
    • +1 (1 vot)    
      rusine (Luni, 27 octombrie 2008, 16:43)

      erikka [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      eu sunt total nemultumita. de o luna nu functioneaza telefonul fix si de vreo 5 luni cel mobil din cauza incompetentei angajatilor de a procesa niste contracte...
      am facut scris si la ANPC. Sper sa le ia licenta cineva ca isi bat joc de oameni.
  • +1 (1 vot)    
    niste mincinosi - subscriu! (Luni, 27 octombrie 2008, 16:18)

    Veronica [anonim]

    si eu am "beneficiat" de oferta lor de craciun 2007: pachet tel fix + mobil bonus + cablu tv + internet = 45 ron. am primit un tel mobil la semnarea contractului cu promisiunea ca si celelalte "elemente" sunt pe teava.

    pana in luna iulie 2008 no news despre internet; telefon fix nici urma... acel mobil de 3 lei utilizabil pe nr. de rcs, tinea loc de toate dupa parerea lor.
    prin martie (ca primele 3 luni erau gratis la contract) primesc tel ca e de plata factura. merg la un ghiseu de-al lor si surpriza... nu existam in baza de date. factura nu, in sistem nu... nu platesc! urmeaza alte telefoane de la ei ca daca nu platesc taie cablul! :) am reziliat contractul pentru neindeplinirea obligatiilor contractuale. norocul lor ca nu am timp de pierdut, ca-i dadeam si in judecata.

    se cred mare companie, platesc la greu pe imagine si in spatele gardului... leopardul, sau cum vreti sa-i spuneti.

    am vrut sa le dau bani dar ... m-au refuzat prin neprezentare. mai bine s-ar cara de pe piata!
  • +1 (1 vot)    
    concurenta neloiala (Luni, 27 octombrie 2008, 16:31)

    Calin [anonim]

    RCS se lauda cu ... statistici.

    Au supralicitat cu pachete super complete si nu sunt in stare sa le asigure!
    Incheie contracte fara acoperire!
    Ar trebui sa primeasca niste amenzi usturatoare si sa isi vada lungul nasului, nu sa se laude!
  • +1 (1 vot)    
    niste neprofesionisti! (Luni, 27 octombrie 2008, 16:40)

    george [anonim]

    Am incheiat si eu un abonament(telefonie fixa, cablu, telefon mobil) in data de 06.08.08 la rcs&rds Buzau.
    La momentul semnarii contractului mi s-a transmis ca, fiind la inceput cu "clabatul" in oras, la sfarsitul lui septembrie o sa ajunga si la noi.
    In weekend am facut o sesizare la informatii cu clientii, tinand cont de perioada trecuta de la semnarea contractului si de la promisiunile lor.
    Astazi m-a sunat cineva de la ei sa imi zica ca acum cableaza prin alte cartiere si nu stie cand anume vor ajunge si la noi, desi in momentul semnarii au mai zis ca se vor cabla in ordinea semnarii contractelor.
    Asa ca, astept linistit sa treaca anul si poate prin septembrie anul viitor vor ajunge si la noi.
    Nu am timp sa ajung la ei ca as rezilia linistit contractul.
    Asadar, dupa cum am spus si in titlu, NISTE NEPROFESIONISTI .
  • -1 (1 vot)    
    mobil (Luni, 27 octombrie 2008, 16:47)

    ady [anonim]

    sunt o firma buna.serviciii de calitate digi tv, digi mobil dar slaba internet.... Este o firma in ascensiune care sigur va remedia aceste probleme...
  • -1 (1 vot)    
    rds (Luni, 27 octombrie 2008, 16:50)

    georgel [anonim]

    Eu personal sunt multumit atat de internet cat si de telefonul mobil primit in custodie. Mai sunt probleme pe ici-colo, dar nu sunt singurii...
  • +1 (1 vot)    
    Telefonie fixa (Luni, 27 octombrie 2008, 16:59)

    eu [anonim]

    Eu stau de 5 luni fara telefonie fixa.Asta pt ca RDS nu binevoieste sa inlocuiasca un echipament de pe scara.(nu afecteaza decat vreo 2 clienti= "deci nu are rost efortul").
    Rezultatul : de la 1.11.08 renunt la toate serviciile lor.
    Eu m-am lamurit cu ei.Pa RDS.
  • +1 (1 vot)    
    1200000 de abonati??? (Luni, 27 octombrie 2008, 17:10)

    matei [anonim]

    Domnilor, de unde au 1.200.000 de abonati la telefonie mobila.?
    Hai sa facem un calcul :
    Spun ca sant prezenti in 400 de localitati, din care 185 in mediul urban si au acoperire in 50% din populatia Romaniei.
    Principala metoda prin care promoveaza serviciul GSM este la pachet cu serviciul de cablu si 2 telefoane mobile.Intrebare, daca ei au numarat telefoanele mobile si nu serviciul contractat?Alta intrebare : Santeti de acord ca telefonie GSM se vinde cel mai bine in orase si nu in rural, daca ei au numai 186 de orase, care este potentialul de vanzare, 50 la suta din populatia Romaniei?
    Alta intrebare :Daca serviciul GSM se promoveaza in marea majoritate la abonatii RCS la cablu si sant abonati la acest serviciu sa zicem 1.200.000 -1.5000.000 de abonati, nu credeti ca intr-un an sant cam multi abonati la serviciul de GSM; avand in vedere ca la serviciul de telefonie fixa, care este promovat de 3-4 ani au cam aceasi cifra declarata.(o penetrare de 100?% - 75% este enorma).Alta intrebare : La centrele lor de relatii clienti daca vrei GSM raspunsul este ca nu mai au telefoane mobile : se poate verifica la Auchan 1 Decembrie.Alta intrebare : Sant orase, din cele verificate de ANRCI in care reteaua de cablu este slab dezvoltata sau nu au retea de cablu(vezi Mangalia, Medgidia, etc...),cati abonati credeti ca au?
    Acestea sant cateva din intrebari.
    astept ca cineva de la sectiunea Telecom de la dva. sa-mi dea un raspuns la intrebarile puse.
    De asemenea astept sa primesc si alte intrebari in legatura cu acest subiect ptr. a da raspunsuri cat mai la obiect.

    Multumesc
  • +1 (1 vot)    
    profund nemultumit (Luni, 27 octombrie 2008, 17:16)

    client Aviatiei [anonim]

    legat de telefonia mobila nu pot sa-mi dau cu parerea deoarece dupa zeci de telefoane si incercari nu am reusit sa intru in posesia telefonului. Modul in care se face comunicarea mi se pare o gluma proasta: sun la call-center si mi se spune ca exista stoc de telefoane la toate casieriile. La cererea mea de a-mi da un numar de telefon de la o casierie mi se raspunde ca nu se poate, sunt secrete!!!!!!. Ajung la casierie cu titularul contractului, care printre altele e o doamna in varsta, si bineinteles ca raspunsul este: nu mai sunt telefoane....NU mai sunt nici la casieriile din apropiere... si in plus nu exista niciun fel de informatii privind stocul, sau cand vor fi disponibile...Nu exista nicio varianta prin care as putea fi informat cu privire la cand vor fi disponibile si unica solutie pe care o vad casieritele este ca atunci cand mai am drum sa intru si sa intreb daca s-au adus si poate mi se va elibera un telefon ... asta bineinteles dupa ce aduc repede si titularul...
    Asta mi s-a spus de mai multe ori atat la call-center cat si la casieria din Aviatiei. In acelasi timp aveau totusi un stoc limitat de telefoane in casierie, dar doar ptr. cei carora nu le functiona telefonul sau il pierdeau!!!!!

    Relatia cu clientii este catastrofala, si ma mir ca pot inca functiona astfel de principii comerciale intr-o companie... mai treceti...mai vedem...
    Probabil ca in curand nu voi mai trece ptr. ca o sa ma uit inspre o alternativa viabila ... nu o astfel de gluma de companie.
    • +1 (1 vot)    
      la fel la Libertatii (Luni, 27 octombrie 2008, 18:49)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui client Aviatiei

      am doua abonamente de telefon, doua de cablu, doua de net, nu functioneaza decat cablul-partial!!!
      Astept de 1 AN sa primesc cartelele cu telefoanele or in custodie: NU AU APARATE DE 365 ZILE IN BUCURESTI!!! Mincinosii te poarta pe drumuri de pomana! A se retine ca niciunul dintre cei 4 prieteni ai mei nu au primit telefoanele mobile...si TOTI avem platite in avans, toate abonamentele maximale, full, pe intreg anul, la toate apelurile telefonice ni se sugereaza sa reziliem sau sa ii dam in judecata!!!
      Asa ca, numarati cel putin inca 5-6 clienti mai putin la RCS-RDS!!!
  • +1 (1 vot)    
    ILEGAL (Luni, 27 octombrie 2008, 17:20)

    Laurentiu [anonim]

    Au o cifra de afaceri suficient de mare pentru a fi obligati sa accepte plata cu carduri bancare.
    Nu o fac. Se poate plati la ei doar cu cash sau prin OP.
    • 0 (0 voturi)    
      se poate plati cu card (Marţi, 28 octombrie 2008, 8:52)

      LEGAL [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

      aiurea - eu platesc prin ING Self'Bank si ING Home'Bank.
      • 0 (0 voturi)    
        pai si care e cardul din astea doua? (Marţi, 28 octombrie 2008, 14:06)

        Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui LEGAL

        ca platesti prin ING... inseamna ca faci un OP exact ce zicea Laurentiu mai sus...

        E vb sa te duci la casierie si sa platesti cu card. Asta nu exista.

        Ce faci pe internet sau la ghisee destepte nu inseamna plata cu cardul chiar daca tu bagi cardul in resp aparat.
  • 0 (2 voturi)    
    Multumit de serviciile RDS RCS - multumesc! (Luni, 27 octombrie 2008, 17:36)

    nedumeritu' [anonim]

    1. Abonat din aprilie 2005. Cablu TV 36 RON + Internet si telefonie 25 RON. Utilizez mobilul din Martie 2008.
    2. In 3,5 ani am avut 2 sau 3 intreruperi la furnizarea Internetului. Am sunat au fost amabili, mi-au spus un timp de remediere si s-a reparat mai repede. Viteza este OK pt nevoile mele (nu descarc filme sau muzica).
    3. In 7 luni de utilizare digi.mobil s-a intamplat de aprx 3 ori sa nu mearga reteaua sau sa fie ocupata. Semnal clar, tarife ultrarezonabile, foarte ieftin si clar la apelurile in strainatate. Dupa cateva luni am inlocuit Tel primit cu un Sony Ericsson care are si UMTS 2100.
    4. In 2006 am renuntat la Romtelecom si de atunci utilizez doar RDS si operatorul GSM. Probabil voi lua al 2lea sim digi.mobil pt sotie.
  • +1 (1 vot)    
    De la Sibiu (Luni, 27 octombrie 2008, 18:55)

    Horia [anonim]

    In Sibiu au venit de-abia acum cu GigiMobilul lor, dupa un an de la lansare. Dupa atata asteptat mi s-o acrit si cred ca nu o sa le primesc telefonul lor mobil. In rest, fixul merge bine, cam 3 zile cazute in 2 ani de abonament, cablul merge bine (oricum io nu ma uit la tembelizor). Problema, dupa mine, este cu nu au oferte de genul 1 serviciu, X lei, 2 servicii, Y lei, 3 servicii, Z lei. Adica: abonamenentul de telefon il am din 2006, cel de 12 lei. Cablu TV am pus de cateva luni, dar nu beneficiem de minute cumulate (adica 500/50 de la telefon si 200/100 de la cablu). Cand am intrebat daca pot sa renunt atunci la abonamentul de telefon vechi si sa primesc minutele oferite cadou abonatilor de cablu, mi-a spus ca numai dupa 6 luni imi instaleaza noul post telefonic. Asa ca semi-tzeapa. Net nu am de la ei si nici prin gand nu imi trece sa ma abonez.
    • +1 (1 vot)    
      tot Sibiu (Luni, 27 octombrie 2008, 19:23)

      dinu [anonim] i-a raspuns lui Horia

      si eu stau in Sibiu, nici eu nu am mobil de la RDS (de fapt nici nu cunosc pe cineva care are), dar sigur Sibiul e bifat. Si uite asa ajung la 50% din acoperire...
      • 0 (0 voturi)    
        digimobil (Vineri, 28 noiembrie 2008, 21:55)

        cipi [anonim] i-a raspuns lui dinu

        am eu de 1 luna!
        e un serviciu bunicel daca da si al 2 lea sim pt sotie...
  • +1 (1 vot)    
    Abonat temporar (Luni, 27 octombrie 2008, 19:28)

    Bogdan [anonim]

    Pentru ca eram nemultumit de UPC (la TV) am vrut sa trec la ei(RDS/RCS).Au venit cu oferta prin bloc (Bucuresti) si mi-au dat TV+telefon mix&mobil. Dupa ce au trecut vreo doua luni si eu nu mai dadeau vre-un semn ca ar vrea sa imi instaleze cablul TV/pt telefon am reziliat contractul (pentru ca nu si-au respectat termenul ce era scris in contract). Desigur ca a trebuit sa ma plimb de vreo trei ori pe la casierii (caci nu stiau cum sa procedeze)dar am reusit sa scap de ei (impreuna cu telefonul lor mobil cu tot :) ). Nu mai zic ca site-urile sunt "de doi lei" - neactualizate, fara informatii nici macar despre ofertele lor / puncte comerciale.
    Pe scurt - firma cu pretentii mari, ce umbla cu multe smecherii (cabluri trase ilegal sau la limita legii,taxe neplatite,etc). Sa nu va asteptati la prea multe de la ei ,caci pana la urma nu sunt decat o firma "de cartier" la nivel national insa.
  • +1 (1 vot)    
    WERewr (Luni, 27 octombrie 2008, 19:46)

    wre [anonim]

    nu primesc nicio factura
  • +1 (1 vot)    
    Neseriosi si mincinosi (Luni, 27 octombrie 2008, 21:21)

    john [anonim]

    RDS este si in topul clasamentului de firme neserioase: nu trimite factura clientilor si te trezesti ca-ti taie accesul internet (fara alte explicatii). Dupa ce renunta la ei te mai pastreaza in baza de date si-ti trimit in continuare facturi (dupa ce ei reziliat contractul, in mod miraculos facturile reusesc sa ajunga la tine). In felul acesta contorizeaza ei numarul de abonati: poate gasesc un fraier din vest care sa-i cumpere - insa dupa renumele ce si l-au facut (inclusiv in Olanda unde este de fapt firma mama) nu prea cred sa muste cineva - mai ales acum.
    In rest, numarul REAL de abonati este undeva la 60% din ce se afirma oficial. Restul de 40% sunt garbage
  • +1 (1 vot)    
    hmmm (Marţi, 28 octombrie 2008, 0:51)

    digi [anonim]

    deci am digi, net telefon si mobil, digi e varza la ploaie pica(acum am boom, alta treaba) mobilu e ok, fixu pica ffff rara iar netu merge greu knd ploua.....concluzia o trage-ti voi
  • +1 (1 vot)    
    neseriosi (Marţi, 28 octombrie 2008, 8:26)

    dorel [anonim]

    sibiu
    sunt neseriosi, in primul rand daca se defecteaza tel fix sau internetul, remediaza situatia intre o saptamana -10 zile, dupa insistente la tel, la casarie, amenintari cu protectia consumatorilor, etc
    cu tel mobil, am auzit de la o ruda ca a inceput sa se distribuie in cart vasile aaron, probabil au 1,2 milioane clienti, cat au si la fix, sa fie la statistica, dar in realitate se vede pe teren
    in rest, dupa cate stiu este singura firma care ofera la pachet cele 4 servicii (cablu tv, internet, tel fix si tel mobil), pacat ca nu profita de aceasta situatia, cred ca este prea mare felia pentru ei, nu pot face fata, nici cantitativ, eu am asteptat 5 luni pana mi-a instalat netul si tel fix, nici calitativ, ce sa mai vb de servicii, care sint la pamant, angatii ar trebui sa urmeze cursuri de PR, din 6 in 6 luni
  • 0 (0 voturi)    
    servicii (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:29)

    Jenel [anonim]

    Sint abonat RDS&RCS din 2003. Tot de atunci am renuntat la Romtelecom.
    In mare sint destul de multumit de serviciile lor. Trec peste faptul ca, desi blocul meu era cablat cu fibra optica de aproximativ 1 an, a trebuit sa-i reclam la OPC pentru a fi transferat de pe cablu pe fibra. Din ianuarie si pina acum netul a cazut doar de vreo 2 ori, problemele remediindu-se repede.
    Folosesc intensiv digimobilul (am doua telefoane).
    Ca neplaceri: calitatea foarte proasta a aparatului. Bine, fiind mocaciune, nici nu te astepti la altceva. As fi dispus sa cumpar un telefon de o calitate acceptabila dar, din pacate, ei nu ofera asa ceva. Urmeaza neprofesionalismul celor de la call center. Sint total aerieni, habar n-au pe ce lume traiesc.
  • 0 (0 voturi)    
    RDS-RCS in Targu Mures (Marţi, 28 octombrie 2008, 9:34)

    Zyraxes [anonim]

    Sunt abonat la RDS-RCS de nu mai stiu cand...
    Cablu, 28 lei, 72 programe
    Telefonie fixa+Internet+DigiMobil (3 buc.) 32 lei.
    Coments:
    TV - fara probleme
    Internet - fara probleme deosebite (2-3 intreruperi scurte, remediate in timp util dupa apel telefonic, pe luna)
    Telefonie fixa -nu prea mai folosesc, deoarece am :
    DigiMobil - OK, am renuntat la apeluri pe Orange, in familie, la un pret imbatabil.
    In concluzie : RDS-RCS nu este perfect, dar au un raport
    sevicii/pret neatins de altii.
  • -1 (1 vot)    
    totu e ok (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:10)

    claudiu [anonim]

    am ab de internet + fix + mobil
    internet-u merge super, conexiune stabila, intreruperi foarte putine si scurte, trag cu 5MB/s din .ro si 1-2, chiar si 3MB/s din europa
    fix: am avut o cadere de ton vreo 2 zile, cand am trecut pe fiberlink dar s-a rezolvat in a 3-a zi
    mobil: am semnal mai bun ca orange-u in oras
  • 0 (0 voturi)    
    parerea voastra (Miercuri, 29 octombrie 2008, 9:06)

    ratza [anonim]

    Sunt abonat RCS/RDS de 1 an, totul OK
    am full la tot internet (fiber link), tv(digi), telefonie fixa, telefonie mobila. in total am 1100 min in RDS si 600 in ROMTELECOM sunt foarte multumit de iei, internetul merge OK, presupun ca cei care se vaita de net sunt cei care nu au fiber link. Cunosc pe cineva care foloseste mobilul foarte foarte mult si sa stiti ca factura nu sare de 150 / 200 ron, vi se pare mult ???? atunci va imprumut eu niste pietre sa aruncati in geam poate va raspunde MARIA
    toti cei care se vaita sunt tipic romani, se duc la pomul laudat cu sacut, mai nene interesati-va verificati daca sunte-ti multumiti, nu va aruncati ca este moca ceva acolo :O aveti idee cati ROMANI au luat telefonul mobil de ca era GRATIS si nici macar nu il deschid, sau alti au vorbit de le-au sarit capacele si cand le-au venit abonamentul poc nu au mai platit ???? voi le stiti pe ale voastre va spun de acum RCS/RDS este ce-a mai buna firma de internet / TV din ROM, in curand o sa devina si in telefonie fixa si poate in viitor si in mobila. Compania este in impas de telefoane mobile din cauza cererilor de telefoane la lansarea lor, de era MOCA. si de aceea acum dupa ceva timp de la lansare primesti telefonul, si sunt din ce in ce mai multa lume care vrea mobil moca. dar va spun or avea iei 1.2 mil de abonati dar nu cred ca mai mult de 40% folosesc abonamentele cum trebuie, adica daca depasesc factura de 10RON
    Compania nu este de vina, angajati sunt, pe iei nu ii intereseaza, cum adica sa isi de-a interesul pt firma cineva din rom?? daca depune unu cerere pt reziliere daia numai poate persoana de la casierie, sau cei care raspund la reclamati
    mah treziti-va.
  • 0 (0 voturi)    
    Un oftat (Duminică, 2 noiembrie 2008, 5:38)

    Koal [anonim]

    Sunt programator la o firma in Craiova si imi aminesc momentul de acum 3 ani cand m-am angajat, stiu ca meritam pozitia pe care am ocupat-o dar eram in acealsi timp recunoscator angajatorului ca a avut incredere in mine si mi-am facut in tot acest timp datoria fata de slujba, fata de colegi, fata de clienti.

    Unii din angajatii RDS au probleme in a respecta clientii, dar au circumstanta atenuanta oboseala pricinuita de programul lung in care trebuie sa dialogheze cu publicul.

    In fine,
    Sunt un client multumit
  • 0 (0 voturi)    
    continuare (Duminică, 2 noiembrie 2008, 5:45)

    Koal [anonim]

    De fiecare data cand am avut probleme cu serviciile RDS (destul de rar), acestea au fost reyolvate chiar daca uneori cu o oarecare intarziere.

    Am un Digi.Mobil pe care il folosesc destul de des pentru a suna pe fix, si sper sa obtin curand inca unul.

    Sunt multumit de programele din grila TV, atat de numarul cat si de calitatea lor.

    Sper sa ajunga FiberLink in zona in care locuiesc, deocamdata am CableLink si nu pot downloada filme la o viteza superioara, pentru browsing viteza este suficient de buna,


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by