Portabilitatea: UPC Romania vaneaza clienti de telefonie fixa prin pachete 2Play

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 10 noiembrie 2008, 18:30 Economie | Telecom


Jack Mikaloff
Foto: Rompres
UPC Romania a anuntat luni lansarea a doua pachete integrate de servicii de televiziune si telefonie (2Play) prin care abonatii la televiziunea analogica si digitala pot avea si servicii de telefonie fixa, pastrand vechiul numar de telefon, la costuri mai mici decat daca ar alege separat aceste servicii. Dupa primele noua luni din acest an, baza de clienti a companiei a scazut in special ca urmare a diminuarii numarului de utilizatori de cablu analog, dar operatorul a inregistrat cresteri pe segmentele de telefonie si internet.

Operatorul a lansat doua pachete 2Play de televiziune si telefonie la preturi lunare de 32 lei si respectiv 50 lei (inclusiv TVA), care sunt disponibile din aceasta saptamana. Prima oferta cuprinde pachetul de televiziune UPC TV Small, cu programele din pachetul de baza analogic si pachetul de telefonie UPC Tel Medium, in timp ce a doua oferta cuprinde pachetul de televiziune UPC Digital TV Medium, 103 canale de televiziune digitalã plus pachetul de bazã analogic oferit gratuit si pachetul de telefonie UPC Tel Medium.

"Cu noul pachet de servicii 2Play clientii UPC beneficiazã de competitivitatea / avantajul unei oferte  financiare 2 ĩn 1 primind o singurã facturã pentru serviciile de televiziune si telefonie fixã detinute. In plus, ei au posibilitatea de a-si pãstra vechiul numãr de telefon fix, indiferent de reteaua din care vine, precum si pachetul de servicii de televiziune UPC deja ales", a declarat Lucian Lupascu, Senior Marketing Manager UPC.

UPC: Bineinteles ca incercam sa profitam de portabilitate

Separat, aceste pachete ar costa mai mult, iar operatorul incearca sa atraga practic si abonati ai pachetelor de televiziune UPC care utilizeaza serviciile de telefonie fixa ale altor operatori, prin pastrarea numarului de telefon anterior gratie portabilitatii, intrata in vigoare de pe 21 octombrie.

"Binenteles ca prin aceasta oferta incercam sa profitam si de portabilitate si sa facem cat mai multe portari catre reteaua noastra de telefonie", a declarat pentru HotNews.ro Adina Deaconu, specialist de Relatii Publice in cadrul UPC Romania, referitor la aceasta oferta.

Oficialii nu au prezentat informatii exacte privind numarul portarilor din reteaua proprie. De la 21 octombrie, cei care doresc sa-si schimbe reteaua, pastrandu-si numarul de telefon, o pot face. Portabilitatea nu e posibila intre numere fixe si mobile sau invers, ci doar intre fix-fix si mobil-mobil. Pana la data de 30 octombrie, la nivel national se inregistrasera 2.841 cereri de portare, din care 2.769 pentru telefonie mobila si 72 pentru telefonia fixa.

Numarul clientilor UPC in scadere, dar operatorul creste pe internet si telefonie

Potrivit ZF, care citeaza datele grupului Liberty Global, din care face parte si compania olandeza UPC, in perioada 30 septembrie 2007-30 septembrie 2008, numarul total de clienti ai companiei a scazut cu 6%, la 1.286.900 de abonati, in conditiile unei scaderi semnificative a utilizatorilor de cablu analog, de la 1.261.100 la 1.075.900.

Pe de alta parte, in privinta serviciilor de internt, UPC Romania avea la sfarsitul primelor noua luni 225.300 de abonati, cu 43% peste nivelul raportat cu un an in urma, in timp ce aria de acoperire a crescut cu 13%, respectiv 172.200 de case, la 1.524.600 de locuinte. Compania a castigat clienti si pe segmentul de telefonie fixa, unde numarul de contracte s-a majorat cu 49%, la 120.600, in timp ce aria de acoperire s-a extins cu 13%, la 1.462.700 de gospodarii.



















2694 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Contact UPC (Luni, 10 noiembrie 2008, 19:31)

    As Locatari Bloc 45B DUNAVAT [anonim]

    -Din pacate Serviciile de specialitate, Departamentele, Directiile si chiar conducerea UPC nu ofera posibilitatea contactarii printr-o adresa de e-mail unde sa ai siguranta preluarii mesajului; este posibil sa se evite posibilitatea de a dovedi faptul ca anunti o defectiune (lipsa semnal tv sau internet) si ti se spune la telefon vineri seara ca te poate programa pt" verificari" luni seara (daca reusesti sa prinzi pe cineva), dar valoarea facturii ramane neschimbata, iar scuzele lipsesc "cu desavarsire"???;
    -de asemenea, o alta ciudatenie este ca in ultima perioada canalele tv "discovery" sunt in limba rusa???
    -am fost in situatia de a nu putea rezolva o disfunctionalitate contractuala decat dupa ce am scris d-lui R. Anderson;
    -de ce nu-i putem scrie (in copie) si dlui L Lupascu, sau chiar si dlui Jack Mikaloff pentru a cunoaste si dansii unele situatii fara iesire sau nemultumiri de care ne lovim ?
    • +1 (1 vot)    
      upc (Luni, 10 noiembrie 2008, 21:59)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui As Locatari Bloc 45B DUNAVAT

      Pe situl upc.ro exista un formular de contact pe care l-am folosit in doua randuri in care cei de la call center nu au rezolvat nimic dupa nenumarate apeluri. spre surprinderea mea, nu numai ca problemele au fost rezolvate in FOARTE scurt timp, dar am primit si raspuns pe mail, pe adresa pe care o lasasem in acel formular online.

      Pe de alta parte sunt de acord ca UPC este execrabil pe partea de relatii cu clientii si support, insa in ce priveste calitatea serviciilor ma declar multumit.
  • 0 (0 voturi)    
    Calitate (Luni, 10 noiembrie 2008, 20:24)

    cvm [utilizator]

    Calitate, calitate si iar calitate!!! cam asa ceva ar trebui! Ce e inainte si dupa virgula lipseste!
  • +1 (1 vot)    
    4play (Luni, 10 noiembrie 2008, 22:43)

    miciurin [anonim]

    RDS-ul are oferte 4play! RTC-ul idem! UPC-ul acum descopera roata. Ei NU investesc bani tocmai in ce le aduce o bruma de crestere, internetul.
    Abonamentele lor la internet au viteze teoretice, practic se atinge aprox 25% din viteza si filtreaza traficul la greu, inclusiv youtube, yahoo, gTalk pelanga cel p2p.
    In schimb ofera DVR-uri ca sa poti sa inregistrezi observatorul. :)
    Totusi este de apreciat ca au curajul sa spuna ca se duc in jos.
  • 0 (0 voturi)    
    scump domle (Luni, 10 noiembrie 2008, 23:04)

    x [anonim]

    pai internetul si tv-ul de la upc, costa mai mult decat abonamentul la mobil.
  • +1 (1 vot)    
    Viitorul suna rau! (Luni, 10 noiembrie 2008, 23:05)

    hadrian [anonim]

    Asa cum e oferta asta asa e si UPC. Daca urmariti declaratile lor pe '08 observati ca UPC pierde ~15.000 clienti/luna.
    De cand RDS a inceput implementarea seriasa a abonamentelor la internet Fiberlink la care se adauga celelalte avantaje (4play) UPC-ul a ramas cu mii de km de cablu insirat degeaba pe stalpi.
    Pe cand mareste UPC banda externa care acum ajunge abia la 6Gb? Sau poate nu mai are rost sa o mareasca!?
  • +1 (1 vot)    
    ultimii (Luni, 10 noiembrie 2008, 23:39)

    Adelin [anonim]

    Servicii slabe calitativ, preturi mari, infrastructura nemodernizata si suport tehnic la fel ca serviciile oferite. Astea-s principalele avantaje ale UPC. Restul s-a mai scris pe aici astfel ca mie nu-mi ramane decat sa spun ca nu degeaba au ajuns in coada clasamentului dupa ceilalti operatori.
    Asa servicii ofera UPC si in USA sau in vestul europei? Nu cred!!!
  • +1 (1 vot)    
    UPC RO (Luni, 10 noiembrie 2008, 23:59)

    Mircea [anonim]

    Adevarata fata a UPC Romania pe care nici Jack Mikaloff nu o cunoaste : http://forum.softpedia.com/index.php?s=e468083338b885ed798fb7e29d90b677&showforum=334
    Pun pariu ca in ianuarie 2009 UPC va anunta sub 1 milion de clienti! Probabil ca acest "operator national" se va vinde ca o retea de cartier la propriu.
    Oricum, UPC Romania este un S.R.L. si nu un S.a. ca si ceilalti.
  • +1 (1 vot)    
    2lei nu 2ply (Marţi, 11 noiembrie 2008, 7:35)

    carstea [anonim]

    Oferta de 2lei nu 2play!
    UPC a pierdut contactul si realitatea cu piata, clientii si angajatii. Uitati-va pe bestjobs sa vedeti cati pleaca de la UPC.
    UPC nu mai are nici ingineri de retea. La abonamentul de 20Mbps trebuie sa fi multumit daca iti merge cu 2Mbps dar in schimb are preturi mari.
    UPC limiteaza viteza la internet, traficul (fup) si culmea accesul la site-uri pentru care trebuie sa te chinui cu diverse proxy-uri.
    Pe modemuri au interzis accesul pe pagina ca sa nu poti vedea viteza cu care sa conecteaza defapt la server (la internet). Nici un alt operator din tara nu a facut lucrurile astea!
    Abonamentele UPC TV analog si DigitalTV sunt cele mai scumpe.
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Marţi, 11 noiembrie 2008, 9:30)

      geo [anonim] i-a raspuns lui carstea

      abonamentul la cablu tv costa 22 :)
      ce nu ti convine la el?
      e la fel ca si concurenta
    • 0 (0 voturi)    
      incompetenta (Vineri, 16 aprilie 2010, 17:01)

      Bobby [anonim] i-a raspuns lui carstea

      cand o sa inveti ce inseamna 1 megabit si un 1 megabyte si diferenta dintre ele atunci sa iti permiti sa adaugi un comentariu !
  • +1 (1 vot)    
    parerea mea (Marţi, 11 noiembrie 2008, 8:27)

    amndina [anonim]

    Si dl Ion Cristoiu a avut probleme cu UPC-ul, in final rezilind contractul cu ei.
    Imi pare rau de ei dar au luat-o pe un drum gresit care duce, dupa cum se vede, la pierderi aproape masive de clienti si o calitate foarte slaba a serviciilor oferite.
    Pacat UPC! Probabil la anul pe vremea asta voi vorbi la timpul trecut despre voi.
    Nici RTC in perioada de monopol sau in zonele in care mai are monopol in prezent nu a facut/face ce faceti voi! Ce sa mai spun de restul...
  • +1 (1 vot)    
    Top (Marţi, 11 noiembrie 2008, 9:13)

    BlackSheep [anonim]

    Concluzia mea, dupa ce am fost clientul mai multor operatori inclusiv a celui de fata e ca UPC-ul este cel mai slab dintre operatorii de cablu si telefonie fixa dar si cel mai slab dintre operatorii ca ofera internet !
    Ma mir ca mai are peste un milion de clienti dar vad ca regreseaza rapid, dupa cum declara si ei.
  • 0 (0 voturi)    
    preturi (Marţi, 11 noiembrie 2008, 10:07)

    Luci [anonim]

    Eu cred ca orice abonament basic de TV la orice operatro nu ar trebui sa depaseasca 20 lei/luna.
    La UPC problema este urmatoarea: preturi mari la fix si la internet. Ma refer la abonamentele Mediu si Large la care mai primesti ceva gratuitati.
    Internetul este praf oricum: practica fup, limitari p2p si nu numai, limiteaza accesul la diverse site-uri viteza foarte mica.
    Preturi mari in comparatie cu ce ofera. trendul la UPC este descendent si asta spune multe. In vremurile astea de criza, oamenii se vor orienta spre produsele si serviciile ieftine.
  • +1 (1 vot)    
    Astral (Marţi, 11 noiembrie 2008, 11:15)

    Albano [anonim]

    UPC n-a schimbat nimic de la preluarea Astral. UPC oricum este recunoscut pt televiziune prin cablu si dth, normal sa li se rupa de internet.
    Acum 2-3 ani RDS introducea Fiberlink iar RTC ADSL, deci deja faceau investitii masive in infrastructura de ceva timp. UPC nimic.
    RDS infiinta caserii noi spatioase, oferea viteze metro, viteze externe stabile, acum telefonie mobila, si RC ceva mai bun(departe de perfect insa). RTC urmareste indeaproape RDS cu ofertele si relatiile Clienti.
    UPC ditamai multinationala visa numai la bani. Tin si acum minte ce sperante isi faceau oamenii cand a intrat UPC pe piata: investitii, viteze marite, extindere, RC civilizat. Pacat. Nu s-a intamplat nimic din ce sperau. Nu are nici o scuza UPC.
    Cum sa concureze pe piata de azi cu vechea infrastructura Astral?
  • 0 (0 voturi)    
    noua oferta (Marţi, 11 noiembrie 2008, 22:23)

    Leo [anonim]

    Asta ce ofera Upc (2Play) nu-i oferta! Sunt departe de ofertele concurentei. Vor sa mai atraga si ei atentia asupra lor dar zic eu ca e in zadar.
    Mai bine sa reduca preturile putin si sa scoata limitarile ce le au pe traficul de date. Cat despre viteza de trafic la net aceasta este doar in contracte si pe site!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri