O echipa de "destresori" marca Romtelecom va incerca in luna decembrie sa ofere momente interactive de relaxare si amuzament la metrou si in statiile de autobuz foarte aglomerate din Bucuresti, parte a unei campanii de imagine demarate de companie, a anuntat miercuri operatorul. Campania are si o componenta online, prin crearea unui site unde cei stresati isi pot varsa nervii pe un personaj verde, intruchipare a stresului.

Potrivit informatiilor Romtelecom, ideea campaniei a pornit de la un studiu initiat de operator, conform caruia 57% dintre romani sunt stresati. Conform acestui studiu, principala sursa de stres este munca peste program (51% din cei intervievati muncesc peste 10 ore/zi), cu consecinte diverse asupra calitatii vietii lor (de exemplu, 40% au probleme in familie din cauza serviciului).

Masura face parte dintr-o strategie pe termen lung a companiei, care incearca sa se pozitioneze ca un operator modern pe piata de telecomunicatii din Romania. In luna septembrie, operatorul a anuntat repozitionarea brandului pe piata si schimbarea identitatii vizuale, care sa arate ca Romtelecom este mai mult decat telefonie fixa.

Dupa primele noua luni din acest an, compania a inregistrat pierderi operationale de peste 14,4 milioane euro, numarul liniilor de telefonie fixa a scazut usor pana la peste 2,97 milioane linii, dar operatorul inregistreaza cresteri pe segmentul de internet in banda larga si televiziune digitala.