UPC stagneaza la numarul total de abonati in Romania, in primul trimestru din 2009
“Privind numarul total de clienti de televiziune (incluzand televiziunea analogica si digitala), suntem la acelasi nivel comparativ cu luna decembrie 2008. Strategia noastra in aceasta perioada financiara dificila este protejarea actualei baze de clienti, vanzarea de servicii noi (internet + voce) catre aceasta baza de clienti, dar si atragerea de clienti noi. In ambele situatii este foarte important sa avem clienti loiali si platitori. De asemenea, prin lansarea serviciului digital si a DVR-ului am continuat in aceasta perioada migrarea clientilor de la televiziunea analogica la cea digitala", a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.
Numarul abonatilor care aleg televiziunea digitala, peste numarul celor care renunta la televiziunea analogica
Mai precis, la sfarsitul lunii martie a acestui an, UPC avea un numar total de 1.263.600 abonati, in crestere cu 200 abonati fata de situatia de la sfarsitul anului trecut. Pe segmentul serviciilor de televiziune, numarul total al abonatilor era de 1.263.700 utilizatori, in crestere usoara de numai 300 utilizatori fata de sfarsitul lui 2008, cresterea numarului de abonati la serviciile de televiziune digitala reusind sa compenseze scaderea clientilor pe segmentul de televiziune analogica.
Astfel, numarul abonatilor la serviciile de televiziune digitala a crescut cu 37.400 abonati (34%) pana la 147.300 abonati, in conditiile in care numarul utilizatorilor de televiziune analogica a scazut cu 37.200 abonati, pana la 961.000 de abonati.
UPC Romania asteapta o usoara crestere a veniturilor in primul trimestru din 2009
Dupa primul trimestru din acest an, UPC Romania avea 245.300 abonati la serviciile de internet si 131.300 abonati la serviciile de telefonie, in crestere cu 8.000 abonati si respectiv 7.100 abonati comparativ cu situatia aferenta sfarsitului anului trecut.
Desi veniturile operatorului nu s-au publicat inca, oficialii UPC asteapta o posibila crestere a veniturilor in primul trimestru din acest an.
“In ceea ce priveste veniturile, ne asteptam ca in trimestrul I 2009 acestea sa fie la nivelul celor din trimestrul IV 2008, sau chiar sa inregistram o usoara crestere”, a declarat pentru HotNews.ro Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.
In luna februarie a acestui an, Severina Pascu declara pentru HotNews.ro ca nu se asteapta la atingerea de profit net in 2008, asteptarile pentru 2009 fiind de crestere atat a bazei de clienti cat si a veniturilor operatorului de telecomunicatii prin cablu.

VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO De ce nu pot să aleg tipul de vaccin cu care mă vaccinez?
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon
- In 2007 din motive de vacanta, etc.. nu am platit abonamentul la TV in avans cum se specifica in contract). Nici o problema: mi-au taiat semnalul imediat! In contract spune intr-adevar ca dupa 7 zile au dreptul sa faca acest lucru.
- In 2008 am vrut sa reziliez contractul cu ei. Ghici ce doreau? Nici mai mult nici mai putin sa fac cererea cu 30 zile inainte, etc...
NOTA: In contract este specificat ca rezilierea se face cu un preaviz de 15 zile.
Ca urmare, avand experienta anterioara, nu am mai platit pur si simplu. De ce sa respect eu o procedura de care lor li se rupe?
Indivizii mi-au tot trimis facturi...timp de 6 luni!!!
Iata ca nu s-au mai grabit sa-mi taie cablul ca inainte. HA, HA, HA!
Apoi ghici!
Au tocmit o firma de recuperare pe nume CREDIT EXPRESS care au inceput sa-mi trimita somatii de plata.
I-am reclamat la OPC si de atunci m-au scutit de prostii.
Pe scurt, acum ar trebui sa vina ei sa-mi ofere servicii ca sa-i scuz pentru prostie si nesimtire.
Abia astept ziua cand isi vor anunta falimentul in Romania. Le urez mult succes!
In contract, in anexa 3 numita internet si tarife se specifica cu totul altceva decat pe upc.ro.
E rusinos ce face UPC!
UPC se stigmatizeaza singur prin limitarile practicate.
Pe TV digital singurul avantaj e ca pot sa vad mai multe programe, in special pe cele pe care le-au scos de pe analog. Ca imagine nu apare o calitate superioara in favoarea digitalului.
Stau foarte bine la Dolce. Calitatea imaginii este mult mai buna decat la UPC.
Cade internetul in continu cea mai mare firma de internet dejaba.